השכרת רכב יוקרה או מנהלים

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

השכרת רכב יוקרה או מנהלים

מהו רכב יוקרה? ההגדרה היבשה קובעת כי רכב שמחירו מעל 300,000 ש"ח ייחשב כרכב יוקרה. זה הרובד הנמוך, כי יש רכבי יוקרה שמחירם גבוה בהרבה. מה הסיכוי שתזכו לנסוע, לא כל שכן לנהוג, ברכב שכזה?

בואו נדבר על השכרת רכבי יוקרה ומכוניות מנהלים.

רכבי יוקרה להשכרה משמשים, במקרים רבים, כרכב חלופי עבור מי שמורגל במכונית סופר מפנקת. למשל כאשר המכונית היוקרתית נפגעה בתאונה או נמצאת בסלון הטיפולים.

אבל מסתבר שרכבי יוקרה להשכרה פופולאריים גם למגוון שימושים נוספים: מנהלים שעתידים לקבל רכב כזה מהחברה ומעוניינים להתנסות בו קודם, אנשי עסקים שצריכים לפנק (ולהרשים) אורחים חשובים מחו"ל, משפחות וזוגות שיוצאים לחופשה מפנקת ורוצים שהפינוק יכלול גם את הדרך, וגם זוגות שרוצים רכב מיוחד ליום החתונה.

מהם יתרונות השכרת רכב יוקרה?

רכב יוקרה להשכרה מספק, כמובן, חוויית נהיגה ונסיעה מפנקת במיוחד, ובוודאי שממלא את הלב בתחושת סטייל ואת הנפש בחדוות המותרות. בקיצור, אנחנו מדברים על חוויית נהיגה ונסיעה ברמה אחרת. אבל, וזה חשוב, השכרת רכב יוקרה או מכונית מנהלים מעניקה גם יתרונות שהם מעבר לרגש.

רכבי יוקרה מצוידים במיטב השכלולים הטכנולוגיים בתחום הרכב, החל ממערכות בטיחות מתקדמות, פאסיביות ואקטיביות, ועד למערכות בקרת שיוט ומערכות ניווט משוכללות (יתרון משמעותי בחופשה או טיול). גם האבזור של הרכב היוקרתי הוא, מן הסתם, נדיב מאוד בהשוואה לדגמי רכב "רגילים".

ויש גם כמה יתרונות פרקטיים שבאים עם הרכב היוקרתי – תא מטען גדול במיוחד, שכמובן מהווה יתרון חשוב מאוד בחופשות ובטיולים, מנוע עוצמתי שמבטיח ביצועי דרך מעולים ונסיעה חלקה עם מזגן אפקטיבי גם בעליות הכי קשות, וכל היתרונות של מכונית חזקה ומתקדמת.

השכרת רכב יוקרה מאפשרת לכם גמישות בתכנון לוח הזמנים – ניתן לשכור רכבי יוקרה לכל טווח זמן דרוש, לפי הצורך ולפי התוכנית. כאשר שוכרים רכב יוקרה ניתן להחזירו בכל אחד מסניפי חברת ההשכרה, ולאו דווקא בסניף בוא התחלתם את המסע ברכב היוקרתי השכור. גמישות היא שם המשחק.

מה חשוב לדעת לפני השכרה?

ההחלטה לשכור רכב יוקרתי – לאירוח או טיול או לכל יעוד אחר - עשויה להיות מעט מאתגרת – איזה רכב הכי מפתה אתכם? איזו מכונית יוקרה להשכרה תגשים לכם חלום, בזמן שהיא משמשת אתכם?

עם כל ההתרגשות, כדאי להתייחס להשכרת רכבי יוקרה באופן פונקציונאלי. אחרי שהחלטתם שאתם רוצים רכב יוקרתי, כל השאר הוא התאמה אישית: איזה רכב יוקרתי הכי מתאים? האם המכונית שאתם חולמים לנהוג בה נמצאת במלאי? ואם היא נמצאת במלאי, האם היא פנויה בדיוק בזמן שאתם צריכים אותה?

כדאי גם לרשת לפרטים ולבדוק, למשל, איזו מכונית יוקרתית שזמינה להשכרה כוללת במפרט שלה את האבזור ואת המערכות שאתם רוצים. אם כבר הולכים על רכב יוקרתי מפנק, אז אין טעם להתפשר.

בואו למצוא את הרכב המושלם שלכם בפריסבי

חברת freesbe, מקבוצת הרכב קרסו, מציעה רכבי יוקרה ומכוניות מנהלים להשכרה לכל טווח זמן ולכל מטרה. אתם יכולים להתרשם מהמבחר המפתה של דגמי היוקרה השונים באתר האינטרנט של freesbe, ולתכנן מכאן את נסיעת החלומות שלכם במכונית המושלמת – עם כל השכלולים וכל האביזרים וכל הפינוקים שבגללם בחרתם לשכור רכב יוקרתי.

אם יש לכם התלבטויות ושאלות, אתם מוזמנים לפנות לצוות המקצועי של freesbe בסניף הקרוב אליכם. ל-freesbe עשרות סניפים להשכרת רכב ושירותי ליסינג בכל רחבי הארץ. החוויה היוקרתית מתחילה כאן. מחכים לכם.

מה הלאה?