פריסבי - ליסינג, השכרה ומכירת רכב, לעמוד הבית

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

קניית רכב חדש מליסינג

נמאס לכם לנהוג על הרכב הישן שלכם? כבר תקופה שאתם חושבים למכור אותו ולפנק את עצמכם ברכב חדש? אם כבר אתם עושים את זה, כדאי לעשות את זה חכם! freesbe היא חברת מכירה, ליסינג והשכרת רכבים, שתסייע לכם לאתר את הרכב האידיאלי עבורכם ותאפשר לכם לרכוש אותו בתנאי עסקה משתלמים במיוחד.

מהו רכב חדש מליסינג?

עבור הרבה אנשים, השאיפה להיות בעלים של רכב חדש נשאר בגדר חלום. לימדו אותנו שאם אנחנו מסתכלים במכוניות למכירה ועינינו פוזלות דווקא לאלו החדשות, עלינו לוותר מראש כי אין לנו את האמצעים לכך. ובכן הרשו לנו לנפץ עבורכם את המיתוס הזה – כיום כדי להחזיק ברכב חדש במצב מעולה אתם לא חייבים להשקיע בו את כל הכסף שלכם במכה אחת. במקום זה, אתם יכולים לבצע קניית רכב חדש מליסינג – רכב שהגיע מיבואני רכב לחברת הליסינג freesbe, היה בתקופת ליסינג קצרה וכעת הוא מוצע למכירה עבור הקהל הרחב. בחתימה על עסקה זו, שוכר הרכב יכול ליהנות מרכב חדש, עם חוויית נסיעה מתקדמת ואבזור חדשני ומפותח.

למה כדאי לי לבחור ברכב מליסינג?

מגוון רכבים

כשאתם מבצעים קניית רכב מליסינג, אתם מגיעים לממלכה שלמה של רכבים – מגרש רכבים שמעמיד בפניכם מגוון אפשרויות של רכבי ליסינג להשכרה. לקוחות freesbe יכולים ליהנות ממגוון סוגים של רכבים, על ידי הגעה לאחד מהסניפים הפרוסים ברחבי הארץ או הקלקה באתר, בחירה ברכב המבוקש וביצוע עסקת רכישה.

התחזוקה נעשית על ידי חברת הליסינג

קניית רכב פרטי מיד של אדם אחר או בעסקה סטנדרטית מצריכה מכם לוודא את תקינות הרכב – לשלוח את הרכב לבדיקה כדי לאשר שהוא תוחזק היטב לפני שנמסר אליכם ושדאגו לעשות לו טיפולים שוטפים. לעומת זאת, בקניית רכב חדש מליסינג בחברת freesbe מובטח לכם רכב שקיבל טיפולים שוטפים לפני שהושכר לכם.

עלויות הרכב

רכבים מליסינג מוצעים לצרכן במחירים אטרקטיביים במיוחד, וזאת משום שתקופת האחזקה שלהם בחברת הליסינג נחשבת על הנייר לעוד 'יד' שהרכב עבר. אי לכך ובהתאם לזאת, כאשר אתם קונים רכב חדש מליסינג אתם נהנים מרכב מצב חדש ושמור וכן ממחירים נמוכים משמעותית ביחס למחירון הנהוג בשוק.

לא צפויה ירידת ערך נוספת

כאמור, בעסקת ליסינג הרכב עובר בעלות מיד ראשונה (חברת הליסינג) ליד שניה (הלקוח). בתקופה זו מגולמת ירידת הערך של הרכב, כך שאם אתם קונים רכב ליסינג בחברת freesbe אתם לא תצטרכו להתמודד בהמשך עם ירידת ערך נוספת שתפגע לכם ברווחיות עסקת המכירה שלו בעתיד.

עסקת ליסינג היא גמישה

רכישת רכב באופן פרטי מחייבת אתכם למסור את כל הסכום המבוקש בפעימה אחת, כך שבמצבים מסוימים יהיה עליכם לשלם בבום את כל הכסף שיש לכם בחיסכון\ בעובר ושב וזה יפריע להתנהלות הכלכלית השוטפת שלכם. בקניית רכב מליסינג של freesbe יש מגוון אפשרויות מימון שמקלות על הסדרי התשלום, או לחלופין ניתן לבצע עסקת טרייד אין.

בואו לרכוש רכב חדש מליסינג מחברת freesbe

כמו שהבנתם, קניית רכב חדש מליסינג היא העסקה הכי נוחה ומשתלמת שתוכלו לסגור בחייכם. אם אתם רוצים לנהוג על רכב חדש שתוחזק היטב, עם חוויית נסיעה כיפית ומיטב האבזורים, ועדיין להמשיך להתקיים בנוחות כלכלית, זו ההזדמנות שלכם לעשות את זה! היכנסו לאתר שלנו או הגיעו לאחד מעשרות הסניפים הפרוסים בארץ, חפשו אחר סוג הרכב המועדף עליכם או כל רכב אחר שעונה על הקריטריונים שלכם, ופנקו את עצמכם ברכב החלומות!