פריסבי - ליסינג, השכרה ומכירת רכב, לעמוד הבית

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

טרייד אין רכב

רוצים למכור את הרכב הישן ולקנות אחד חדש, רק בלי השלב המייגע שבו מתעסקים במקביל בשני התהליכים? לשם כך נועדה עסקת טרייד אין! freesbe מציעה לכם עסקאות טרייד אין שיאפשרו לקהל לקוחותיה להתחדש במכונית, במחירים אטרקטיביים במיוחד. בואו ללמוד מה זה טרייד אין ולמה זו העסקה הכי שווה שתוכלו לעשות בזמן הקרוב.

מה זה טרייד אין?

אם תהיתם לעצמכם אי פעם מה זה טרייד אין, ולמה כל כך הרבה אנשים בוחרים בשיטה הזו כדי להתחדש ברכב אחר, כאן תקבלו הסבר. עסקת טרייד אין נועדה לחסוך לכם את ההתעסקות הכרונית וכאב הראש הכרוכים במכירת המכונית הישנה וקניית חדשה במקביל. ההמרה שלהם זה בזה הופכת את התהליך של החלפת הרכב למהיר, קל ואמין, וגורמת לו להישמע קצת פחות מאיים. בעסקת טרייד אין רגילה בעל המכונית הישנה פונה לחברת הליסינג ומקבל שתי הצעות מחיר – האחת בעבור מכירת הרכב הישן והשנייה בעבור קניית רכב חדש. ההפרש הקיים בין שני המחירים הוא זה שבעל הרכב יצטרך לשלם תמורת המכונית החדשה, איתו הוא יוכל לצאת כבר במעמד הפגישה הראשונה, נרגש ועם מפתח חדש על הצרור. את הישן הוא ימסור לחברת הליסינג, ובכך יחתום את כל הסיפור של החלפת רכב. אפשרויות נוספות הן החלפת הרכב הישן בהחלפת רכב מליסינג, או לחלופין קבלת מלוא התמורה בעבור הרכב הישן בכסף.

מה היתרונות של עסקת טרייד אין?

חסכון בזמן

זמן שווה כסף, וככל שתשקיעו פחות זמן בתהליך הקנייה והמכירה של המכונית, כך תוכלו להקדיש אותו לדברים אחרים. מכירת רכב באופן פרטי יכולה להיות תהליך די ארוך ומייגע, שמצריך מכם אקטיביות בפרסום מודעות ברשתות חברתיות ובאתרים, תיאום פגישות עם קונים פוטנציאליים, חלונות זמנים לניהול משא ומתן ועוד. עכשיו תכפילו את זה בשניים – גם עבור הזמן שיידרש למציאת רכב חדש, ותבינו למה טרייד אין הוא הדבר הנכון למי שרוצה לצמצם את זמני הטרחה למפגש אחד ועסקה אחת שנחתמת במקום.

אחריות ואמינות

אספקט נוסף שיבהיר לכם מה זה טרייד אין ולמה שווה לעשות אותו, הוא היבט האמינות והאחריות. חברה גדולה כמו freesbe לא משאירה אתכם חסרי וודאות לגבי תקינות הרכב, אלא מתחייבת על היעדר תאונות ופגמים ומאפשרת לבצע נסיעות מבחן. כך אתם יכולים לחתום על עסקה בלב שלם, כשאתם יודעים שאתם יוצאים החוצה עם מכונית במצב מעולה, ללא תקלות ותרמיות, ועם איכות נסיעה שלא תצטרכו להתפשר עליה.

תשלום נוח

"אני נורא רוצה לקנות מכונית חדשה, אבל אין לי אפשרות לגייס את כל הסכום הזה ולשלם אותו בבום" מזדהים? מי שפונה לשוק הפרטי ומנסה לרכוש רכב אכן מתמודד מול הבעיה הזו, אולם בטרייד אין יש מגוון דרכים ופתרונות להתמודד עם זה. עצם מכירת הרכב הישן שלכם כבר מכסה חלק מהעלויות של הרכב החדש, ובשילוב עם אפשרויות המימון השונות והמגוונות של freesbe, אפשר לבצע עסקה נוחה ואטרקטיבית, ועדיין לשמור על חיי רווחה כלכליים.

מבחר

אין לכם מושג איך אתם רוצים שייראה הרכב הבא שלכם? יש לכם כמה קריטריונים חשובים לגבי הרכב החדש ורוצים שהבחירה תהיה מדויקת? עסקת טרייד אין מעמידה בפניכם כמות מקסימלית של אפשרויות, מביניהן אתם רק צריכים לבחור. לרשות freesbe עומדים שלל סוגי מכוניות, מדגמים שונים ובעלי מחירים שונים, ככה שכל לקוח פוטנציאלי יכול להגיע ולבחון את הסוגים השונים. כך תוכלו להבין איזה מכל הדגמים ייתן את המענה הטוב ביותר, ולצאת בטוחים לגבי הבחירה שלכם.

ליווי וייעוץ

לאור המורכבות של עסקאות קנייה ומכירה של רכב, חברת freesbe מעמידה צוות הכוונה וייעוץ, שמלווה את מבצע העסקה לאורך כל הדרך. אנשי הייעוץ יסייעו לכם בניווט כל השלבים של העסקה, החל משלב מכירת הרכב הישן, דרך בחינת אפשרויות מימון ועד לקבלת המפתח של הרכב החדש שבחרתם.

מגרשי טרייד אין

נשמע לכם שעסקת טרייד אין יכולה להתאים לכם בול? אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאחד מעשרות הסניפים שלנו או לאתר freesbe ולחפש את רכב החלומות שלכם על פי סוג, דג, שנתון או קריטריונים אחרים. זה הזמן שלכם לפנק את עצמכם ולקנות את הרכב שתמיד חלמתם עליו בתנאים אטרקטיביים במיוחד!