4 רכבי שטח מומלצים

חזרה

רכבים פופולריים

5 דק׳

4 רכבי שטח מומלצים

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהתעניינות ברכבי שטח, מאחר ורבים התחילו להבין את התרומה שלהם לשדרוג איכות החיים וליכולת להתחבר מחדש לטבע. אז אם גם אתם מעוניינים להתחבר לטבע באמצעות רכב 4 על 4, שיאפשר לכם להגיע למקומות היפים והקסומים ביותר בארץ, כדאי שתכירו את כל האפשרויות העומדות לפניכם. ניתן לרכוש רכב שטח חדש או יד שנייה, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם. כמו כן, תוכלו לבחור בשירותי ליסינג, שיאפשרו לכם ליהנות מרכב חדש במגוון רחב של מסלולי מימון משתלמים.

חשוב להבדיל בין ג'יפים לבין לרכבי פנאי-שטח, מאחר ובעוד שהג'יפים מיועדים בעיקר לנסיעה בשטח, רכבי פנאי-שטח יתאימו הן לנסיעות שגרתיות בכביש, והן לנסיעות שטח. כמו כן, רכבי פנאי שטח נחשבים לחסכוניים יותר בדלק, לעומת הג'יפים, אשר מנגד מחזיקים ביכולת הנעה חזקה יותר. רכבי פנאי/שטח יספקו לכם נוחות נסיעה טובה יותר על הכביש, הן מבחינת מרחב ועיצוב החלל הפנימי, והן מבחינת התאמת גובה הגלגלים לאחיזת כביש בטיחותית יותר. לכן אם אתם מעוניינים ברכב שישמש אתכם בחיי היומיום ויאפשר לכם טיולי שטח בסופי שבוע, כדאי שתבחרו ברכב פנאי-שטח, לעומת הג'יפ שמותאם באופן מושלם לנסיעה מאתגרת בשטח, אך פחות מתאים לשימוש יומיומי.

אינפיניטי QX60

אינפיניטי QX60 הינו הדור ה-2 של רכב הפנאי-שטח של היצרנית היפנית. מדובר על רכב יוקרה מאובזר במיוחד, המכיל תא מטען ענק ואבזור מתקדם ומשוכלל. INFINITI QX60 החדשה מגיעה בממדים הדומים לאלו של הדור הקודם- אורך של 503.5 ס"מ, רוחב של 198.1 ס"מ וגובה של 177.0 ס"מ. מדובר ברכב גדול יחסית לקטגוריה, שיבטיח לכם מרחב מרווח ומפנק, הכולל 7 מקומות ישיבה. הרכב מגיע עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 3.5 ליטר המפיק 295 כ"ס. הוא מאופיין בעיצוב מרשים ויוקרתי וכולל סביבת נהג אלגנטית, מושב נהג נוח ותנוחת נהיגה גבוהה. תא המטען הענק מציע 411 ליטר של אחסון כשכל המושבים בשימוש, או לחילופין, כמעט 1,200 ליטר במידה והשורה השלישית מקופלת. הביצועים טובים ומספקים נסיעה יומיומית נינוחה עם התמודדות טובה עם שיבושי כביש קטנים, לצד נסיעה רגועה גם בשבילי קק"ל כבושים. הרכב מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ', בקרת אקלים, מערך מצלמות היקפי, מפתח חכם ואביזרים נוספים, בהתאם לרמת הגימור הנבחרת.

Xpeng G9

Xpeng G9 הינו רכב פנאי-שטח בינוני, המגיע מיצרנית הרכב הסינית אקספנג. מדובר על רכב מעוצב ומאובזר במיוחד, המגיע עם מנוע חזק ועוצמתי. Xpeng G9 מבוססת על פלטפורמת SiC החדשה של היצרנית הסינית והיא מגיעה בממדים גדולים ביחס לסגמנט - אורכה עומד על 489 ס"מ, רוחבה 194 ס"מ וגובהה 168 ס"מ. הפלטפורמה החדשנית מאפשרת טעינה מהירה במיוחד, היכולה להגיע עד 480 ק"ו (בהתאם לגרסה). הרכב מגיע ב-2 גרסאות- גרסה המאופיינת בהנעה אחורית המספקת 313 כ"ס וגרסה עם הנעה כפולה המספקת 543 כ"ס. שתי הגרסאות מגיעות עם סוללה של 98 קוט"ש, המספקת טווח נסיעה מקסימלי של עד 700 ק"מ (בהתאם לגרסה). הרכב מגיע במרכב קרוסאובר והוא מכיל 5 מושבים ותא מטען ענק בנפח של 660 ליטר. הוא מאובזר בתאורת לד מלאה, גג זכוכית, מערך מצלמות היקפי, בקרת אקלים, מסך מולטימדיה של 15 אינץ', תפעול חשמלי ועיסוי למושבים, מראות חשמליות מתקפלות, מפתח חכם ועוד.

ניסאן אקס-טרייל

ניסאן X-Trail הינו רכב פנאי-שטח בינוני המגיע מיצרנית הרכב היפנית. מדובר על רכב מעוצב בסטייל וחסכוני בדלק. אחד היתרונות המהותיים שלו הוא שורת מושבים שלישית, המספקת מענה נוח ופונקציונלי למשפחות גדולות. זהו הדור ה-4 של Nissan X-Trail המגיע עם 3 יחידות כוח – הגרסה הבסיסית מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח של 1.5 ליטר, לצד מערכת היברידית מתונה, המספקים יחדיו 163 כ"ס. הגרסה המתקדמת יותר מכילה מערכת היברידית מלאה, כך שמנוע הטורבו בנזין 1.5 ליטר משמש כגנרטור למנוע החשמלי. הרכב מפיק 204 כ"ס בדגם הכולל הנעה קדמית, או לחילופין, 213 כ"ס בדגם המכיל הנעה כפולה. הוא מאופיין בעיצוב מודרני ומוצלח וממדיו גדולים מאלו של הדור הקודם - אורך של 468.0 ס"מ, רוחב של 184.0 ס"מ וגובה של 172.0 ס"מ.

תנוחת הנהיגה גבוהה, הביצועים טובים והרכב נחשב לזריז במיוחד ובעל יכולת להיכנס לעקיפות מהירות ולשמור על מהירות גבוהה בעליות. הוא מגיע במרכב קרוסאובר ומכיל 7 מושבים ותא מטען גדול (485 ליטר) במידה ושורת המושבים השלישית מקופלת, או לחילופין, תא מטען זעיר (120 ליטר) במידה והמושבים בשימוש. האקס-טרייל מגיע עם מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ', מראות חשמליות מתקפלות, מפתח חכם, בקרת אקלים, מצלמת רוורס ואביזרים נוספים בהתאם לרמת הגימור הנבחרת.

דאצ'יה דאסטר

דאצ'יה דאסטר מגיעה מיצרנית הרכב הרומנית הוותיקה. מדובר על הדור ה-2 של רכב הפנאי-שטח, הידוע במנוע החזק שלו, תא המטען הענק והחסכוניות שלו בדלק. Dacia Duster מגיעה עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.3 ליטר, המספק 130-150 כ"ס, בהתאם לגרסה. אופציה נוספת, היא לבחור בגרסה עם מנוע הדיזל, המגיע בנפח של 1.5 ליטר ומספק 115 כ"ס. הרכב מציע יכולות מצוינות בשטח, דבר שמהווה יתרון משמעותי עבור מי שמעוניין לטייל עמו בדרכים מאתגרות ועדיין ליהנות מנסיעות בנוחות גבוהה בחיי היומיום. הוא מגיע באורך של 434.1 ס"מ, רוחב של 180.4 ס"מ וגובה של 169.3 ס"מ ועיצוב רענן ומודרני. הרכב מספק תנוחת נהיגה גבוהה, מרחב מרווח ותא מטען בנפח נאה של 445 ליטר. הוא מגיע במרכב קרוסאובר ומכיל 5 מושבים. האבזור כולל: מערך מצלמות היקפי, אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, מסך מולטימדיה של 8 אינץ', בקרת אקלים, מפתח חכם ואביזרים נוספים בהתאם לרמת הגימור הנבחרת.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe

אנו בחברת freesbe נשמח לספק לכם מידע עדכני ורלוונטי שיסייע לכם לבחור את רכב השטח האידיאלי ביותר עבורכם. אנו מחזיקים במגוון רחב של רכבי 4 על 4, רכבי פנאי-שטח, ג'יפים ורכבים מקטגוריות נוספות. היועצים שלנו ישמחו להעניק לכם ייעוץ והכוונה לגבי הרכבים השונים וכמובן לספק לכם מידע חיוני אודות מסלולי המימון האטרקטיביים שלנו, מסלולי ההשכרה והליסינג. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, צרו קשר!