הרכבים של צ’רי

חזרה

רכבים פופולריים

6 דק׳

הרכבים של צ’רי

יצרנית הרכב הסינית צ'רי מחזקת את מעמדה בשוק הרכב העולמי. החברה ידועה במערך רכבי הפנאי/שטח העשיר שלה, ההקפדה על האיכות הגבוהה, התמחור התחרותי והחדשנות שמתבטאת בכל הדגמים שלה. צ'רי הגיעה לארץ בשנת 2022 וחוללה מהפכה בשוק הרכב המקומי. רכבי החברה המגיעים בגדלים שונים עם אבזור מתקדם, עיצוב חדשני ותמחור אטרקטיבי משכו את ליבם של הישראלים, דבר שביסס את מעמדה בתור אחד המותגים הבולטים ביותר בענף הרכב המקומי. החברה הצליחה להתברג לצמרת רשימת המסירות והפכה לאחת האופציות הפופולאריות ביותר בקרב חובבי רכבי הפנאי/שטח. צ'רי נוסדה בסין בשנת 1997 והיום היא מהווה את אחת החברות העוצמתיות והחשובות ביותר בתעשיית הרכב הסינית. מדובר על אחת יצואניות הרכב הבולטות ביותר בסין, שמשקיעה מאמצים רבים בהתרחבות הגלובלית שלה ובחדירה לשווקים מערביים. החברה משקיעה בצוות מו"פ עולמי, המונה יותר מ-5 אלף אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, שמטרתם ליישם את מערכת המו"פ והטכנולוגיות החדשניות ברכבי החברה. במאמר זה נתמקד בדגמים הפופולאריים ביותר של החברת:FX , FX EV , טיגו 7 פרו וטיגו 8 פרו.

צ’רי FX

צ’רי FX הינו רכב פנאי/שטח משפחתי, המגיע בעיצוב אגרסיבי בזכות מרכב דמוי קופה ספורטיבי. מדובר על רכב בעל 5 מושבים, המגיע במרכב קרוסאובר קומפקטי. העיצוב המודרני והאופנתי מבטיח נוכחות מרשימה ובולטת בשטח. זהו רכב משפחתי שיאפשר לכם ליהנות מנהיגה בסטייל ובו זמנית יבטיח לכם נוחות ופונקציונליות אידיאלית. תא המטען בנפח של 378 ליטר יאפשר אחסון נוח של עגלת ילדים, שקיות סופר או כל פריט אחר שתזדקקו לו. מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר מפיק 186 כ"ס, שיבטיחו לכם ביצועים נאים. צ'רי אף אקס מגיע בממדים קומפקטיים במיוחד - 440 ס"מ אורך, 183 ס"מ רוחב, 158.5 ס"מ גובה. Chery FX מגיעה עם מראות חשמליות מתקפלות, מערך מצלמות היקפי, מסך מולטימדיה של 10.25 אינץ', אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, בקרת אקלים, מפתח חכם ועוד.

צ'רי FX EV

צ'רי FX EV מהווה את הגרסה החשמלית של צ'רי fx, המשווקת בארץ ב-2 רמות גימור. הרכב מגיע עם הנעה קדמית, המפיקה 204 כ"ס. Chery FX EV מגיע עם סוללת 61.1 קוט"ש, טעינה מהירה עד 110 ק"ו וטווח נסיעה מקסימלי של 430 ק"מ. מדובר על רכב בעל נתונים דומים לאלו של BYD אטו 3, הנחשב לאחד המתחרים המרכזיים שלו. צ'רי אף אקס אי וי מגיע מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7.6 שניות ומציגה ביצועים מרשימים. העיצוב ייחודי ומודרני ותואם לנראות של רכב חשמלי יוקרתי. היא מגיעה במרכב קרוסאובר ומכילה 5 מושבים ותא מטען בנפח של 380 ליטר. הרכב מאופיין באורך של 442.4 ס"מ, רוחב של 183.0 ס"מ וגובה של 158.8 ס"מ. האבזור כולל: מראות חשמליות מתקפלות, מצלמת רוורס, מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ', בקרת אקלים, אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, מפתח חכם, חלונות כהים, תאורת לד, חלון גג ועוד.

צ'רי Tiggo7 Pro

צ'רי Tiggo7 Pro הינו רכב פנאי/שטח קומפקטי, המגיע במרכב קרוסאובר ומכיל 5 מושבים. העיצוב קלאסי ומרובע, דבר שמבטיח מרחב מרווח ונוח לנוסעים ולנהג, לצד תא מטען מפנק בנפח של 475 ליטר. זהו הרכב המושלם למשפחות, מאחר והוא מכיל מרחב פנימי מרווח, תוספות פונקציונליות, מראה שמרני ותא מטען מושלם בגודלו. Chery Tiggo7 Pro מכיל פגוש וסבכה מעוצבים וסביבת נהג העשויה מחומרי גלם איכותיים יותר, מאלו ששימשו עבור צ'רי טיגו 7. הרכב מאופיין בממדים המקובלים בסגמנט - אורך של 450 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ וגובה של 170 ס"מ. הוא מגיע עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.6 ליטר המספק 186 כ"ס, דבר שמבטיח ביצועים מעולים בכל תנאי הדרך, כולל שמירה על קצב גבוה אפילו בדרכים הרריות. הוא מסוגל לבצע עקיפות מהירות ומדויקות, דבר שמהווה יתרון משמעותי עבור מרבית הנהגים. הרכב מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מערך מצלמות היקפי, מסך מולטימדיה של 10 אינץ', בקרת אקלים, אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ואביזרים נוספים, בהתאם לרמת הגימור.

צ'רי Tiggo8 Pro

צ'רי Tiggo8 Pro הינו רכב פנאי/שטח קומפקטי, המגיע במרכב קרוסאובר ומכיל 7 מושבים ותא מטען בנפח של 193 ליטר. הרכב מבוסס על פלטפורמת ה- T1X, המשמשת גם את הצ'רי טיגו 7 פרו ודגמים נבחרים נוספים של צ'רי. Chery Tiggo8 pro מגיע בממדים גדולים ביחס לסגמנט והוא מזכיר בגודלו רכבים מרשימים כמו קודיאק ואאוטלנדר - אורכו 472 ס"מ, רוחבו 184 ס"מ וגובהו 170 ס"מ. ממדים אלו מספקים לו את האפשרות להציע שורת מושבים שלישית. הרכב מגיע עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.6 ליטר המפיק 186 כ"ס, המאפשר ביצועים מצוינים בכל מצב ובכל תנאי הדרך. הוא מצליח לשמור על קצב גבוה במעלה הררי ויש לו מספיק כוח כדי לבצע עקיפות מהירות ובטיחותיות. העיצוב שלו רבוע וקשוח, דבר שמעניק לו נראות מאה ומכובדת. הרכב יעיל במיוחד למשפחות גדולות, בזכות שורת המושבים השלישית, המרחב הפנימי המרווח ואביזרי הנוחות הרבים שלו. הוא מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ', מפתח חכם, בקרת אקלים, מערך מצלמות היקפי, אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ועוד.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe

אם אתם מתעניינים ברכישת רכב פנאי/שטח מתקדם ומאובזר במחיר נוח ואטרקטיבי, הגעתם למקום הנכון! אנו ב-freesbe נשמח להציע לכם מגוון רחב של רכבים המגיעים מיצרנית הרכב הסינית צ'רי, לצד רכבים המגיעים ממותגים מובילים נוספים בשוק הרכב העולמי. היועצים שלנו ישמחו לספק לכם ייעוץ והכוונה, במטרה להבטיח לכם את רכב החלומות שלכם וכמובן לספק לכם מידע רלוונטי לגבי מסלולי הרכישה האטרקטיביים שלנו, לצד אפשרויות משתלמות של השכרה וליסינג. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!