הרכבים של ניסאן

חזרה

רכבים פופולריים

6 דק׳

הרכבים של ניסאן

יצרנית הרכב היפנית ניסאן נוסדה בשנת 1933, בעקבות תהליכי מיזוג ורכישה בין שתי חברות יפניות. החברה יצרה קשרים עם חברות זרות והתפשטה לשוק הרכב הגלובאלי. בשנות ה-60 ניסאן כבר נחשבה לחברה מבוססת ואיכותית בשווקים הבינלאומיים, במקביל להצלחה שלה בשוק היפני. בשנות ה-80 היא הקימה מרכזי ייצור גדולים בארצות הברית ובבריטניה, במטרה לשווק את הרכבים שלה לשוק האירופי. בשנת 1999 ניסאן הקימה שותפות עם יצרנית הרכב הצרפתית רנו וכבר בשנת 1994 היא הגיעה לארץ וביססה את מעמדה בשוק הרכב הישראלי.

ניסאן נחשבת ליצרנית רכב איכותית ואמינה, דבר שתורם המון לפופולאריות שלה. היום תוכלו לרכוש מגוון רחב מרכבי החברה, אך החוכמה היא כמובן לבחור את האופציה המתאימה ביותר עבורכם. במאמר זה נתמקד ב-4 רכבים מומלצים שמגיעים מיצרנית הרכב היפנית וידועים ביתרונות הרבים שלהם. ניסאן ג'וק יתאים לכל מי שמחפש רכב פנאי/שטח איכותי ואמין, בעוד שניסאן סנטרה נחשבת למשפחתית בטוחה במיוחד, המתאימה לנהיגה בעיר. ניסאן קשקאי מהווה את הבחירה המושלמת לכל מי שמעוניין ברכב פנאי/שטח קומפקטי ומעוצב בסטייל, בעוד שניסאן אקס טרייל יתאים למי שמחפש רכב פנאי/שטח חסכוני בדלק.

ניסאן ג'וק

ניסאן Juke הינו רכב פנאי-שטח קטן ומעוצב בסטייל. הוא מותאם באופן מושלם לנהיגה בעיר ונחשב לחסכוני בדלק. מדובר על הדור השני של Juke Nissan, המבוסס על פלטפורמה חדשה של היצרנית. הרכב מגיע במרכב קרוסאובר ומכיל 5 מושבים ותא מטען ענק בנפח של 354 ליטר או 422 ליטר, בהתאם לגרסה הנבחרת. הרכב מגיע עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.0 ליטר המפיק 117 כ"ס, או לחילופין, בגרסה היברידית ייחודית, הכוללת מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר המשודך לשני מנועים חשמליים, המשיגים יחדיו הספק של 143 כ"ס. ניסאן ג'וק מגיע בעיצוב חדש ומרענן ביחס לדור הקודם, סביבת הנהג מכילה חומרים איכותיים וההרכבה טובה. תנוחת הנהיגה נוחה והביצועים של הרכב מספקים בגרסת הבנזין ומשודרגים משמעותית בגרסה ההיברידית. היכולת הדינאמית שלו מרשימה במיוחד בכבישים מפותלים. הרכב מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה 8 אינץ', בקרת אקלים, מפתח חכם, מצלמת רוורס ועוד.

ניסאן קשקאי

ניסאן Qashqai הינו רכב פנאי/שטח קומפקטי, המותאם לנהיגה בעיר. ניסאן קשקאי מגיעה במרכב קרוסאובר והיא מכילה 5 מושבים, לצד תא מטען ענק בנפח של 479 או 504 ליטר, בהתאם לרמת הגימור הנבחרת. Nissan Qashqai מגיעה בגרסה היברידית מתונה, המכילה מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.3 ליטר המייצר 156 כ"ס. הגרסה השנייה היא גרסה היברידית ייחודית, הכוללת מנוע חשמלי המספק 190 כ"ס, לצד מנוע בנזין בנפח של 1.5 ליטר, המשמש לטעינת הסוללות. מדובר על הדור ה-3 של ניסאן קשקאי, המבוסס על פלטפורמת CMF-C ומגיע בעיצוב עדכני ומושך במיוחד. מושב הנהג נוח, תנוחת הנהיגה טובה והמרחב מלפנים ומאחור נדיב במיוחד. הרכב מציג ביצועים טובים בגרסה ההיברידית המתונה וביצועים מצוינים בגרסה ההיברידית הייחודית. התנהגות הכביש טובה בשתי הגרסאות והרכב נוסע במהירות ובביטחון בכבישים מפותלים ומסוגל לבצע עקיפות מהירות ויעילות. הוא מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, צג מולטימדיה ענק של 12.3 אינץ', מפתח חכם, בקרת אקלים, מערך מצלמות היקפי ואביזרים נוספים בהתאם לרמת הגימור הנבחרת.

ניסאן אקס-טרייל

ניסאן X-Trail הינו רכב פנאי-שטח בינוני, הנחשב לחסכוני בדלק ומעוצב בסטייל. הוא מגיע במרכב קרוסאובר ומכיל שורת מושבים שלישית ותא מטען ענק בנפח של 485 ליטר (במידה ושורת המושבים השלישית מקופלת), או 120 ליטר (במידה והשורה השלישית אינה מקופלת). זהו הדור ה-4 של Nissan X-Trail, המגיע ב-3 גרסאות אפשריות. הגרסה ההיברידית המתונה מגיעה עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.5 ליטר, היא מפיקה 163 כ"ס. הגרסה ההיברידית המלאה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.5 ליטר המשמש כגנרטור למנוע החשמלי. גרסה זו מפיקה 204 כ"ס במידה ומדובר על דגם עם הנעה קדמית, או 213 כ"ס בדגם המכיל הנעה כפולה. ניסאן אקס-טרייל מגיע בעיצוב מודרני ומרשים, תנוחת הנהיגה גבוהה והביצועים טובים. הרכב מסוגל להיכנס לעקיפות מהירות ובטיחותיות ולשמור על מהירות גבוהה בעליות. הוא מאובזר במראות חשמליות מתקפלות, בקרת אקלים, מפתח חכם, מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ', מצלמת רוורס ועוד.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe

אנו בחברת freesbe נשמח לסייע לכם לבחור את הניסאן המושלמת ביותר לצרכים שלכם! אצלנו תמצאו מגוון עצום של רכבים ברמה הגבוהה ביותר, המגיעים מהחברות המובילות ביותר בשוק הרכב העולמי. היועצים שלנו ישמחו לסייע ולייעץ לכם לגבי סוג הרכב המושלם עבורכם. אנו מציעים מגוון רחב של מסלולי רכישה אטרקטיביים ומשתלמים, לצד אפשריות ליסינג והשכרה. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!