השכרת רכב לחודש בפריסבי

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

השכרת רכב לחודש בפריסבי

השכרת רכב לחודש או יותר הינה דרך יעילה ומשתלמת להחזיק ברכב צמוד לפרק זמן קצוב, וכך להימנע מהתחייבות ארוכת טווח, מתשלומים שוטפים עבור תחזוקה ומבירוקרטיה לא נוחה. בפריסבי, חברת ליסינג והשכרה, ניתן לבצע השכרת רכב לטווח ארוך, תוך בחירת הרכב האידיאלי מבין מגוון האפשרויות העומדות לרשות הלקוחות.

מי צריך לשכור רכב לחודש?

על אף שפקקים יש מדי יום לאורך כל השנה, רבים מאיתנו לא באמת צריכים רכב לצמיתות. לפעמים יש צורך ברכב שיעמוד לרשותנו רק לפרק זמן מסוים ולשם מטרה מסוימת, וכשזה נגמר הצורך ברכב נהיה מיותר. מצב אחר הוא כאשר יש צורך ברכב גדול\ קטן יותר מזה שכבר קיים למשך חודש או יותר. בדיוק בשביל מצבים כאלו עומדת לרשותכם האפשרות של השכרת רכב לחודש או השכרת רכב לטווח ארוך יותר.

  • טיול או חופשה ממושכת בארץ – נסיעה בהרכב מורחב לטיול ממושך ברחבי הארץ או צורך ברכב זמני כדי להתנייד מנקודה אחת לנקודה אחרת בקלות.
  • השכרת רכב לבאים מחו"ל –קרובי משפחה או חברים שמגיעים מחו"ל וזקוקים לרכב לתקופת השהייה שלהם בארץ.
  • צרכים עסקיים – רכב לפרק זמן מוגדר שיאפשר לבצע נסיעות מתוכננות במסגרת העבודה ברחבי הארץ.
  • תקופת המתנה עד לקבלת רכב חדש – מצבים בהם מכרתם כבר את הרכב שלכם ועדיין לא קניתם או קיבלתם את הרכב החדש, ואתם זקוקים לפתרון זמני כדי לשמור על ניידות.

לא השכרה יומית אבל גם לא ליסינג

השכרת רכב לטווח ארוך ממוקמת איפשהו בין האפשרות של השכרה יומית לבין רכב ליסינג, כאשר ההבדל המכריע והבולט ביותר הוא עניין הזמן. השכרה יומית מיועדת ליום עד מספר ימים ועסקת ליסינג הינה ממושכת יותר, מעוגנת בחוזה ומחייבת את השוכר בתקופת זמן הנעה בין שלוש לחמש שנים. לעומת שני אלו, השכרה לטווח ארוך נעה מספר שבועות לבין מספר חודשים בודדים, כאשר הממוצע עומד על השכרה לחודש.

עניין נוסף הוא התשלום – אדם שבוחר להשכיר רכב למשך חודש או יותר לא מתבקש לשלם מקדמה, וזאת בניגוד לאדם המבצע עסקת ליסינג, במסגרתה הוא נדרש לשלם 15% ממחיר הרכב עוד בראשית תקופת ההשכרה, ולאחר מכן להמשיך בתשלומים חודשיים. מחיר השכרת רכב לטווח ארוך לכשעצמו יהיה נמוך יותר, משום שהוא לא כולל בתוכו הוצאות נלוות כמו תשלומי ביטוחים, אגרות טסט וכו'.

חשוב לזכור שהשיקול המרכזי במעמד הבחירה בעסקה המשתלמת והנוחה ביותר הוא הזמן. על כן, אם מראש אתם יודעים שהרכב הולך לשמש אתכם לתקופה מקסימלית של כמה חודשים, השכרת רכב לטווח ארוך תהיה הנכונה ביותר עבורכם.

משתלם לשכור רכב בפריסבי

מגוון הרכבים שלנו ממתינים רק לכם! אם אתם זקוקים לרכב להשכרה לחודש או יותר, אתם מוזמנים להגיע לאחד ממגוון הסניפים שלנו שפרוסים ברחבי הארץ, לבחור בזה שהכי מתאים ורלוונטי עבורכם לתקופה הקרובה, ולצאת מכאן עם רכב החלומות שלכם.