השכרת רכב חשמלי - כל היתרונות

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

השכרת רכב חשמלי - כל היתרונות

בטח שמתם לב שיש הרבה יותר מכוניות חשמליות בכבישי וברחובות ישראל. המהפכה החשמלית בעיצומה כאשר הזמינות של רכב חשמלי חוצה קטגוריות וכוללת מכוניות קומפקטיות, משפחתיות, רכבי מנהלים, רכבים ל-7 נוסעים ואפילו רכבים מסחריים ומשאיות.

המשמעות היא שהיום ניתן לשכור רכב חשמלי. גם חברות ההשכרה הן חלק מהמהפכה, והן מציעות פתרונות השכרה חשמליים לציבור הולך וגדל עם העדפה לחוויית הנהיגה החדשה שמציעים כלי הרכב החשמליים.

בין השוכרים של רכב חשמלי ניתן למצוא גם כאלה ששוקלים לעבור מרכבי בנזין/דיזל או רכבים היברידיים (שילוב שלמנוע בנזין ומנוע חשמלי) לרכב חשמלי וזקוקים לזמן התנסות בחוויית הנהיגה ברכב חשמלי.

בעולם של השכרת רכב, המכוניות החשמליות לסוגיהן הן כבר חלק מהשגרה, הן לטווח קצר והן לתקופות ארוכות.

מה חשוב לדעת על רכב חשמלי?

ההצלחה הגדולה של המכוניות החשמליות החדישות מעידה יותר מכל על כך שמדובר בחוויית נהיגה איכותית ומספקת. שווה לנסות ולו כדי להיות מוכנים לעתיד.

ההבדל העיקרי בין רכב "רגיל" לרכב חשמלי הוא בכל מה שקשור להבדלים בין תדלוק לבין טעינה. אם אתם בוחרים לשכור רכב חשמלי, חשוב לקחת בחשבון מספר דברים:

• טווח הנסיעה עם סלולה טעונה

במכוניות בנזין/דיזל היכולת להעריך את טווח הנסיעה לפי מצב המיכל היא אינסטינקטיבית. צריך להתרגל גם למצב הסוללה.

• זמינות של עמדות טעינה בדרך

כדאי לדעת היכן יש עמדות טעינה שמתאימות לרכב ששכרתם, במיוחד בסמוך למקומות בהם אתם מתכננים עצירה ארוכה או שהיית לילה.

• זמני טעינה

כמה זמן דרוש כדי לטעון את סוללת הרכב.

מה היתרונות של השכרת רכב חשמלי?

רבים בוחרים לנהוג ברכב חשמלי, בכלל זה מחברות השכרת רכב חשמלי, בגלל המחשבה על עולם ירוק. כלי הרכב החשמליים לא פולטים גזים רעילים לאוויר, בניגוד לרכבי בנזין/דיזל. זה יתרון גדול שלמעשה מושך את תעשיית הרכב החשמלי קדימה בכל העולם, וכעת גם את ענף השכרת הרכב בישראל ובעולם.

אבל לבחירה ברכב חשמלי יש גם יתרונות אישיים ולא רק כלל עולמיים; למשל, עלות "התדלוק" (הטעינה) – חשמל הרבה יותר זול מבנזין וסולר בחישוב עפ"י קילומטר. כלומר, השכרת רכב חמלי עשויה להיות משתלמת יותר.

מי שכבר חווה נהיגה ונסיעה ברכב חשמלי יודע לציין לטובה את השקט, הבדל דרמטי בין רכב חשמלי לבין רכב בנזין/דיזל. גם הנסיעה החלקה של מכוניות חשמליות זוכה לציון לשבח.

בישראל, בה המרחקים לא גדולים במיוחד (בלשון המעטה), הבחירה בשירותי השכרה של רכב חשמלי יכולה להיות אינטואיטיבית יותר. כאשר ניתן לנסוע כ-400 ק"מ ללא צורך בטעינה, אפשר לחשוב על השכרת רכב חשמלי גם לצורך טיול או חופשה, לא רק לסידורים.

משתלם לשכור רכב בפריסבי

נשמע מגניב? בא לכם קצת חוויות חשמליות בדרכים? חברת freesbe, מקבוצת הרכב קרסו, מציעה רכבים להשכרה ובכלל זה כלי רכב חשמליים חדשניים – מכוניות קטנות, מכוניות משפחתיות, רכבי מנהלים, רכבים למשפחות גדולות (7 נוסעים) ועוד.

אתם יכולים לבחור עכשיו, כאן באתר, את הרכב החשמלי להשכרה, או להתייעץ עם הצוות המקצועי בסניף freesbe הקרוב אליכם. כלי חשמליים מכל הסוגים מחכים לכם בסניפי freesbe ברחבי הארץ.

נסיעה טובה.

מה הלאה?