טרייד אין - כל היתרונות

חזרה

שירותי פריסבי

3 דק׳

טרייד אין - כל היתרונות

יש לכם רכב שאתם מעוניינים להחליף באחד חדש, אבל עצם המחשבה על להתעסק בשני התהליכים האלה במקביל? הרשו ל-freesbe, חברת ליסינג והשכרה, לחסוך לכם את זה! זה פשוט – אתם מגיעים עם הרכב הישן שלכם ומחליפים אותו באחד מהרכבים החדשים הקיימים בחברה, תהליך שמסתכם במינימום זמן ומאמץ ונקרא טרייד אין.

טרייד אין היא למעשה עסקת חילוף. מעבר לסוג הטרייד אין המוכר, שהוא כאמור להחליף רכב ישן בחדש, ישנן עוד אפשרויות: להחליף את הרכב שלכם ברכב ליסינג, או לחלופין אם החלטתם "להיפטר" מהרכב שלכם לצמיתות מסיבות כאלו ואחרות, תוכלו פשוט למכור אותו לחברה ולקבל בתמורה אליו כסף.

מה זה טרייד אין?

רכב חדש עם עדכונים טכנולוגים

אחרי שפירטנו מהי עסקת טרייד אין כהלכתה, בואו נצלול לכל היתרונות שבה. הראשון הוא, איך לא, חדשנות וקדמה. כולנו אוהבים להרגיש שהרכב שלנו הוא מעבר ל"מכונה" שמניעה אותנו ממקום למקום, אלא חלל חדשני ומפנק שמציע חווית נסיעה מתקדמת ונעימה. בעסקת טרייד אין לרכב תוכלו לקבל בדיוק את זה – רכב חדש עם פונקציות טכנולוגיות מתקדמות ותכונות חדשניות, שכנראה שלא יהיו קיימות ברכב הישן שלכם. כך תוכלו לשפר את חווית הנהיגה, ולהבטיח תקשורת ובטיחות מתקדמת יותר.

חסכון בזמן

החיים שלנו עמוסים מטבעם – משפחה, עבודה, סידורים ועוד אינסוף דברים שמצריכים פניות. מכירה וקניה של רכב באופן עצמאי עלולות להיות גוזל זמן רציני ולגרור הרבה התעסקויות שבאות על חשבון דברים אחרים. מעבר לזה, עצם תהליך המכירה בשוק הפרטי הוא ארוך וגם דורש פרסום ברשתות חברתיות ואתרים, תיאום פגישות עם רוכשים פוטנציאליים, זמני משא ומתן ועוד. עסקת הטרייד אין מצמצמת עבורכם את כל זה לנוסחה פשוטה וקצרה – עסקה אחת שמתנהלת במקום אחד.

אחריות ואמינות

כשרוכשים רכב משוק פרטי, בייחוד כשמדובר ברכב שעבר יד אחת ומעלה, תמיד עולה שאלת ההיסטוריה של הרכב. כמובן שתמיד אפשר לשאול ולהתעניין, אבל כדי לקבל הוכחות וודאיות צריך לקחת את הרכב לבדיקה, וגם זה לא יקנה וודאות מלאה. בעסקת טרייד-אין לרכב עומדת בפניכם האפשרות לבצע נסיעת מבחן וכן קיימת שקיפות מלאה באשר להיסטוריה של הרכב, כך שבעסקת טרייד אין יד שניה אין מה לדאוג מפני הסתרה של תאונות או פגמים.

עלות נמוכה לרכישה

עסקת טרייד אין לרכב מיטיבה עם עלויות הרכישה. היא מאפשרת לבעל הרכב לנתב את הכסף שהוא מקבל עבור רכבו הישן לתשלום בעבור הרכב החדש, וכך נוצרת מעין "קופה" שממנה ניתן לממן חלק מעלויות הרכישה של הרכב החדש הנבחר. באמצעות כל זה, אתם יכולים לרכוש רכב חדש בעל ערך גבוה יותר מזה הישן, וזאת מבלי שתצטרכו לשלם סכום גבוה של כסף מעל זה שכבר שילמתם בעבור הרכב הישן.

מבחר

להיכנס למודעה, לבחון את סוג הרכב, ללכת לראות אותו פיזית ואז להחליט לבדוק על רכב פוטנציאלי מדגם אחר ואז שוב להיכנס למודעה חדשה וחוזר חלילה. במקום זה, בעסקת טרייד אין יד שניה או לרכב חדש, אתם מגיעים למקום אחד שמאגד מבחר גדול של רכבים – רכבי מיני, רכבים גדולים, דגמים שונים וצבעים שונים. אתם אפילו לא צריכים לבחור מראש, אלא מספיק שתגיעו למקום ובמעמד המכירה תחליטו מהו הרכב המתאים עבורכם מבין כל מגוון הרכבים.

תשלום נוח

מעבר לעלויות הנמוכות, היתרון הגדול הקיים בעסקת טרייד אין לרכב הוא נוחות תשלומי הרכישה. קודם כל, עצם מכירת הרכב הישן לחברת freesbe מורידה סכום מסוים של כסף, נמוך ככל שיהיה, מסכום העסקה המלא, ומצמצת עבורכם את התשלומים הנותרים. מעבר לזה, ישנן מגוון אפשרויות מימון שהחברה מעניקה, כך שבשילוב כל אלו תוכלו לבצע עסקה שנוחה לכל כיס.

ליווי וייעוץ

קנייה ומכירה של רכב הן לא עניין של מה בכך, שכן זה דורש ידע, זמן והבנה מלאה של צרכים. על כן, תמיד טוב לפגוש בגורם מקצועי שיכול ללוות ולייעץ לאורך הדרך. ב-freesbe יש צוות מומחה של יועצים, אשר ילוו אתכם לאורך כל הדרך ויסייעו לכם בניווט כל השלבים של העסקה.

בואו לעשות טרייד אין ב-freesbe

יצאתם עם החלטה לבצע עסקת טרייד אין? זה הזמן לבחור freesbe! היכנסו לאתר שלנו, חפשו את הרכב המועדף עליכם על פי סוג או כל קריטריון אחר או הגיעו לאחד ממגרשי טרייד אין בעשרות הסניפים שלנו הפזורים ברכבי הארץ, ואנחנו נעזור לכם למצוא את רכב החלומות שלכם!