כל מה שאתם צריכים לדעת לפני השכרת רכב

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני השכרת רכב

מעבר דירה, טיול בארץ, בילוי בחיק המשפחה שמתגוררת רחוק, צורך ברכב גדול יותר ועוד – כל אלו הן סיבות להשכרת רכב ליום. חלקנו מתניידים ביומיום ברכב פרטי, לחלקנו אין רכב בכלל, אבל ללא ספק כולנו היינו צריכים לפחות פעם בחיים רכב צמוד. ולא סתם רכב, אלא כזה שיענה לצרכים המסוימים שלנו בצורה מדויקת. אם גם לכם יש יום כזה, כדאי שתכירו את freesbe, חברת ליסינג והשכרה המציעה מגוון רכבים לתקופות שונות.

מה כדאי לבדוק בעת השכרת רכב?

גם אתם עומדים להשכיר רכב בעקבות טיול או משימה חשובה שעליכם לבצע עם רכב צמוד? הנה כמה עובדות ותנאים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם חותמים עסקה של השכרת רכב:

  1. בדיקת זמן ההשכרה – הזמן המינימלי להשכרת רכב הוא 24 שעות. אם אתם זקוקים לרכב לפרק זמן ארוך יותר, עליכם לבדוק מראש מהי תקופת ההשכרה המוקצית לטובתכם ולדאוג לעמוד בו. אנשים שמאחרים בהחזרת הרכב המושכר עלולים להיות חשופים לקנסות, ולכן כדאי להימנע מהתעכבויות מיותרות.

  2. בדיקת תקינות הרכב – במעמד קבלת הרכב בסניף ולפני שיוצאים לנסיעה הראשונה עליו, חשוב לשים לב שהוא מגיע תקין, ללא נזקים, חבלות או שריטות. כך תכסו את עצמכם מול חברת במקרים של נזקים ברכב שלא נגרמו על ידכם.

  3. מגבלת קילומטרים – רכבי השכרה מותנים במגבלת קילומטרים. על כן חשוב לבדוק מראש מהי כמות הקילומטרים המותרת ביום או לאורך תקופת ההשכרה כולה, כדי שלא תגיעו למצב שאתם צריכים לשאת בתשלום נוסף כנגד החריגה.

  4. תנאי דלק – מרבית חברות ההשכרה דורשות להחזיר את הרכב עם טנק דלק מלא, כשם שהשוכר קיבל אותו בהתחלה.

  5. תשלומים שאינם כלולים בעסקת ההשכרה – בדומה לנסיעה על רכב שנקנה, גם ברכב מושכר ישנן הוצאות נלוות שלא מגולמות בתשלומי העסקה. כך למשל אם תחליטו לעבור עם הרכב המושכר בכבישי אגרה, להחנות בחניונים בתשלום וכו', אתם תהיו אלו שצריכים לשאת בתשלום ולא חברת ההשכרה.

  6. גילו של שוכר הרכב - השכרת רכב מתאפשרת לאנשים בגילאי 21-75. השכרת רכב לנהג חדש כרוכה לרוב בתשלום נוסף שמגולם בעלויות ההשכרה או הביטוח.

  7. רמת אבזור הרכב – רוב חברי ההשכרה מגיעים עם אבזור בסיסי ביותר. ניתן לדאוג לאבזור נוסף ומתקדם בעבור הרכב, הכרוך בתשלום נוסף מצד השוכר.

מה עם ביטוח השכרת רכב?

הביטוח הינו חלק מכריע ובלתי נפרד מנסיעה על רכב. כידוע הבטיחות שלנו היא מעל לכל, וכדי לשמור עליה מחויבים בביטוח שיכסה על הנהג במקרים חריגים. השכרת רכב מחייבת בביטוח חובה לפחות, וגם הוא מגולם בדרך כלל במחיר הכולל של ההשכרה. שוכר הרכב יכול להוסיף, בהתאם לשיקול דעתו, סוגים נוספים של ביטוחים כמו צד ג', ביטוח מפני גניבה ועוד. כאשר אתם בוחרים בסוגי הביטוח השונים, חשבו היטב מה הם אלו שמתאימים לכם. לאחר שאתם מקבלים את פוליסת הביטוח שלכם, חשוב שתקראו אותה היטב ובעיון, ותבינו בדיוק מהם הכיסויים שכלולים בה ואיזו השתתפות עצמית תיקבע במידת הצורך במצבי הביטוח השונים.

בוא לשכור את רכב חלומותיך ב-freesbe

עכשיו כאשר אתם יודעים כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב בארץ, הגיע הזמן לעשות צעד אחד קדימה! לרשות freesbe עומדים מגוון רכבים, החל מרכבים קטנים ועד לרכבים מסחריים, אשר מתאימים גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים. בכל אחד מהסניפים ממתין לכם צוות מקצועי ואדיב, שיסייע לכם בבחירת הרכב האידיאלי עבורכם. זה הזמן להגיע לסניף הקרוב לביתכם, לבחור ברכב המתאים ביותר עבורכם ולצאת מכאן עם רכב החלומות שלכם!