השכרת רכב לעסקים

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

השכרת רכב לעסקים

חברות שונות מחזיקות בסוגים שונים של רכבים שנועדו לשרת את הדרג הניהולי ואת העובדים המתבקשים לבצע נסיעות עבודה במסגרת התפקיד שלהם. לאור העובדה שקניית רכבים היא סיפור יקר שלא משתלם במתכונת הזאת, הם בוחרים לבצע השכרות עסקיות בתנאים נוחים. השכרה רכב לעסקים נחשבת לדבר נפוץ בקרב המגזר העסקי, הן בקרב חברות גדולות והן בקרב חברות קטנות.

האם העסק שלך צריך השכרת רכב?

בעולם העסקי יש חברות שבוחרות לוותר על זה, אולם מרבית החברות רואות לנכון לבצע השכרת רכב לעסק, וזאת לאור היתרונות השונים הקיימים בכך. השכרת רכב מאפשרת לכם לנהל את צי הרכב שלכם ללא כאבי ראש, שכן אתם לא נדרשים להתעסק בו באופן שוטף – חברת ההשכרה היא זאת שמנהלת עבורכם את כל העניינים ומערבת אתכם רק בנושאים מסוימים מאוד.

אחד מהתרחישים שהכי מצריכים השכרת רכב, היא כאשר ישנו תכנון להרחבת העסק. במקרה שכזה מגייסים עוד כוח אדם שימלא אחר תפקידים, והמשמעות הנגזרת מכך היא שיש להעמיד עוד רכבים לרשות העובדים, כלומר הרחבת צי רכב. במצב כזה השכרת רכב לעסקים יכולה להוות פתרון קל, משתלם ונוח.

היתרונות של השכרות עסקיות בפריסבי

1. עלויות אחזקה

עלויות האחזקה השוטפת של רכב פרטי יכולות להגיע לאלפי עד עשרות אלפי שקלים בשנה. בעסק תצטרכו להכפיל את זה בכמות הרכבים שעומדים לרשות החברה, ובקלות תוכלו להגיע למאות אלפי שקלים. השכרות עסקיות מפחיתות משמעותית את העלויות, כאשר חברת ההשכרה היא זו האמונה על עלויות האחזקה.

2. תחזוקה באחריות חברת ההשכרה

צריכים לשלם דלק? יש אגרת טסט שנתית? קיימת תקלה ברכב שמצריכה טיפול? עליכם לשלם עבור ביטוחי הרכב? בהשכרות עסקיות חברת ההשכרה פריסבי היא זאת שאחראית על כל התחזוקה השוטפת, מה שיחסוך מכם עבודה והתעסקות רבה.

3. רכב חלופי במידת הצורך

ישנם לא מעט מצבים שבהם נאלצים להיפרד מהרכב לכמה שעות עד ימים, בין אם למטרת טיפולים שוטפים ובין אם לאור תקלה או תאונה שקרתה לרכב. המצב מצריך פעמים רבות הצטיידות ברכב חלופי, שלא בהכרח יינתן כשהרכב הוא פרטי. לעומת זאת, כאשר מדובר ברכב מושכר מחברת פריסבי, החברה מתחייבת למתן רכב חלופי במידת הצורך.

4. שירותי גרירה

להיתקע עם הרכב באמצע נסיעה יכול להיות מאוד מרגיז ומתסכל, כל שכן כשמדובר באזור שלא סלול היטב או לא בטוח, כמו כביש ראשי או אזור לא מיושב. תהיה אשר תהיה הסיבה, בהרבה מהמצבים יהיה צורך בשירותי גרירה. כאשר התרחיש הזה מתקיים עם רכב מושכר, חברת פריסבי מסייעת לכם עם שירותי הגרירה והופכת את החוויה לקלה יותר ומייאשת פחות.

5. ביטוחי רכב

ביטוחי רכב הם ערובה חשובה לנזק פוטנציאלי שעלול להתרחש ברכב שלכם, והם יכולים להגיע עד לאלפי שקלים בשנה כשמדובר ברכב פרטי. לעומת זאת, בהשכרות עסקיות חברת ההשכרה דואגת לביטוח שלכם.

6. השכרה ללא התחייבות לטווח זמן

בעולם בו שוק הרכבים מתחדש ומשתפר לעתים קרובות, התחייבות ארוכת זמן לרכב יכולה להרגיש מעט כבדה ומחייבת יתר על המידה. בקניית רכב פרטי ישנה התחייבות בלתי פורמלית לכך שהרכב הולך ללוות אתכם לעוד זמן מה, אולם כשאתם מבצעים השכרת רכב לעסקים, אין דרישה להתחייב לזמן ארוך.

7. מידיות הרחבת צי הרכב במידת הצורך

אתם זקוקים להרחבה מידית של צי הרכב? חברת ההשכרה פריסבי תוכל לספק את זה בצורה המהירה והיעילה ביותר, כך שתוכלו להצטייד ברכבים חדשים נוספים באופן מיידי.

הרחיבו את צי הרכב שלכם עם פריסבי

השכרת רכב לעסקים עם פריסבי היא הדבר הכי נכון ומשתלם שתוכלו לעשות למען החברה שלכם בתקופה הקרובה. זו ההזדמנות שלכם להרחיב את צי הרכב שלכם! היכנסו לאתר שלנו, והמשיכו לאתר ולבחור את הרכבים המתאימים לכם ממגוון הרכבים העומדים להשכרה.