השכרת רכב לעסקים - למי זה מתאים?

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

השכרת רכב לעסקים - למי זה מתאים?

העולם העסקי הוא עולם דינמי ומשתנה – העסקאות משתנות כל הזמן, הצרכים וגם המעטפת וההון האנושי. בחברות מסוימות נוהגים להעסיק עובדים זמנית לטובת פרויקט שמתוארך מראש, או לחלופין עובדים קבועים שזקוקים לרכב מטעם העבודה לזמן מה – ואז עולה הצורך בהשגת רכב זמני. בדיוק לשם כך נועדה השכרת רכב עסקי, המאפשרת השכרה של רכב לתקופת זמן קצרה ומוגבלת.

מהם היתרונות של השכרת רכב לעסקים?

נסיעות מצפון לדרום, מעבר בין מחסנים ואספקה של סחורה או סוכני שטח שנעים מלקוח ללקוח ומציעים לו אפשרויות מכירה- השכרת רכב לעסקים רלוונטית לשלל סוגים של עסקים ועובדים, מגלמת בתוכה יתרונות רבים ומאפשרת לחברה לספק לעובדיה פתרונות תחבורתיים לטובת ביצוע המשימות השוטפות שלהם.

אין עלויות החזקה

בהשכרת רכב לעסקים העסק הוא לא זה שנושא בעלויות ההחזקה, אלא חברת ההשכרה. המשמעות היא שכל טיפול או עבודות תחזוקה שהרכב עובר מגולמים בעסקה הכוללת ואין צורך בתוספות תשלום.

גמישות בזמן

כאמור, יש מצבים בהם יש צורך נקודתי ברכב, לא משהו שמתמשך ומתפרש על פני תקופה ארוכה. בהשכרת רכב עסקי ישנה גמישות מרבית בזמן, כך שכל עסק יכול להגדיר מהי תקופת הזמן שבמסגרתה הוא ירצה להשכיר את הרכב.

מקום ההשכרה וההחזרה של הרכב

את הרכב המושכר ניתן לקחת ממקום אחד ולהחזיר ממקום אחר, כך שאין צורך להתחייב לאזור גיאוגרפי מסוים ויש גמישות רבה במיקומים של קבלת הרכב והחזרתו.

מבחר רכבים גדול לשימושים שונים

כל עבודה מצריכה רכב אחר, זאת בהתאם לסוג העבודה והפעילות. בהשכרת רכב לעסקים ישנו מגוון רחב של רכבים המוצעים להשכרה, כך שכל עסק יכול לעשות את הבחירה המדויקת שעונה על הצרכים שלו מבין צי הרכבים השייך לחברה.

מחיר מותאם ונוח

המחירים הנקבעים מותאמים אישית ללקוח וליכולותיו הכלכליות, תוך מתן ליווי וייעוץ צמוד לבחירה ברכב שגם עונה על הצרכים וגם מתכנס לתקציב הקבוע מראש.

אז למי זה מתאים?

בכל חברה יש את אותם העובדים שנדרשים במסגרת תפקידם להיות בתנועה, בין אם זה כדי לנוע מלקוח אחד של החברה לאחר, בין אם כדי לעבור בין מתחמים ושטחי מסחר ובין אם לשנע ציוד ממקום למקום. סביר להניח שחלק מהם מחזיקים רכב פרטי שמשמש אותם בשוטף וחלק לא, אבל במסגרת העבודה הם חייבים רכב צמוד שיאפשר להם לבצע את עבודתם נאמנה.

בגדול, השכרת רכב עסקי מתאימה לכולם. בקטן, השכרת רכב עסקי יכולה לשרת נהדר את כלל העסקים הקטנים ואנשי המקצוע העצמאיים. השכרת הרכב העסקי היא כפפה ליד עבור מי שלא זקוק לרכב ביומיום שלו, אבל הוא מוצא את עצמו לא אחת זקוק לרכב כדי לבצע נסיעות עבודה. האפשרות הזו פוטרת אותו מהצורך להחזיק רכב באופן יומיומי, ומאפשרת לו להשתמש בכזה רק כשהוא ממש זקוק לו. מעבר לכך, הרכב העסקי מאפשר לעסקים לצמצם את ההוצאות שלהם או להצליח לשלוט בהן בצורה טובה יותר. זהו גם פתרון מעולה עבור פרילנסרים שמקום עבודתם הוא הבית ומדי פעם הם צריכים רכב עבור משימות שונות במסגרת העבודה.

הצטרף לתוכנית הליסינג החשמלי של freesbe

אם אתם בעלי עסקים או עצמאיים, שרכב הוא עבורכם צורך משתנה בעבודה, אבל כשהוא עולה הוא קריטי - הצטרפו עכשיו לתוכנית הליסינג החשמלי של freesbe! אנחנו כאן נעניק לכם את מלוא הייעוץ וההכוונה בנוגע לרכב המתאים ביותר עבורכם, ואתם בינתיים – התכוננו לצאת מכאן עם הרכב המושלם עבורכם.

מה הלאה?