רכב יד שנייה

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

רכב יד שנייה

יש יתרונות רבים לרכישת רכב "יד שניה" (רכב משומש), ותיכף נסקור אותם עבורכם אחד לאחד, אבל ברור שהכל מתחיל במחיר של רכבי יד שניה, שהוא בהגדרה נמוך יותר ממחיר של רכב חדש "מהניילונים". מכונית יד שניה היא מכונית זולה יותר.

freesbe מאפשרת לכם לרכוש מכוניות יד ראשונה ומכוניות יד שניה, כולן מטופלות היטב ומשנתון "צעיר", במחירים אטרקטיביים ועם אחריות. מדובר בדגמים פופולאריים – קומפקטיים, משפחתיים, רכבי מנהלים ועוד. המבחר יפתיע אתכם. עולם רכב יד שניה הוא עשיר ומגוון.

את מבחר רכבי יד שניה של freesbe אתם יכולים לראות, לבדוק ולקחת לנסיעת מבחן בכל אחד ממגרשי התצוגה של freesbe ברחבי הארץ.

לאחר שבחרתם את הרכב שמתאים לכם, תוכלו ליהנות ממבחר מסלולי מימון נוחים של freesbe.

מחפשים רכב יד שניה?

רכב חדש שיוצא לדרך מאבד מערכו כבר בקילומטר הראשון. במהלך השנה הראשונה של השימוש ברכב (שנה על הכביש) נרשמת ירידת הערך הגדולה ביותר בחיי הרכב, שמשפיעה כמובן על מחיר המחירון של אותו רכב. כלומר, כאשר רוכשים רכב יד שניה למעשה חוסכים בקנייה את ירידת הערך, ובמקביל נהנים מרכב במצב מצוין (בדוק ומטופל) ואפילו חדיש ומתקדם. הרי מדובר בסך הכל במכונית צעירה – שנה, שנתיים או שלוש שנים על הכביש בדרך כלל.

ניתן לרכוש רכב יד ראשונה ושניה בשלוש דרכים: ישירות מבעל הרכב, במגרש מכירה פרטי, או במגרש מכירה של חברה מסודרת עם מבחר גדול ואפשרויות מימון כמו freesbe.

אין ספק שמשיקולי אחריות ושקט נפשי, ההחלטה הנכונה והבטוחה היא מגרשי המכירה המסודרים. לנו יש כמה כאלה בכל רחבי הארץ.

מה כדאי לבדוק כאשר רוכשים רכב יד שניה?

לא משנה איך תבחרו לרכוש רכב יד שניה – ישירות מהמוכר, במגרש פרטי או במגרש המכירה הקרוב של freesbe – יש כמה דברים שתמיד חשוב וכדאי לבדוק לפני שמבצעים את הרכישה, על מנת להיות רגועים בקניה ובשימוש ברכב. אל תתפשרו.

בדיקה חזותית של הרכב

בדיקה חזותית של הרכב (בדיקה "בעין") זו הבדיקה הבסיסית שאיתה מתחילים את הדרך אל האוטו, וממנה מחליטים האם בכלל להתקדם לנסיעת מבחן ולבדיקת מוסך. בבדיקה חזותית מקיפים את הרכב שבחרתם מבחוץ ומסתכלים בעין בוחנת על המראה הכללי של הרכב, על הצבע, הפח, חלקי הפלסטיק. לא להתבייש גם להשתטח כדי להביט גם מתחת לרכב.

את הבדיקה החזותית כדאי לעשות באור יום. המטרה המרכזית של הבדיקה היא לנסות לזהות פגמים, לגלות דברים "שלא מסתדרים", וניסיונות להסתיר דברים כאלה או אחרים. ההסתרה החמורה ביותר היא של תאונה שעבר הרכב.

את אותו דבר, בדיקה חזותית קפדנית, צריך לעשות גם בפנים הרכב – להיכנס ולהסתכל על כל דבר. המושבים, לוח המחוונים, גלגל ההגה, הדוושות, השטיחונים, כל התאים לאחסון, התאורה.

אם הרכב עבר את הבדיקה החזותית שלכם, אפשר להתקדם.

נסיעת מבחן

נסיעת מבחן היא הזדמנות "להרגיש" באמת את הרכב שאתם שוקלים לקנות. כדאי לתכנן את המסלול של נסיעת המבחן כך שתוכלו לבחון את המכונית וביצועיה בכמה תוואי דרך ובכמה סוגים ומצבי נהיגה – כביש מהיר, רחובות צרים, כניסה לחניה, עלייה, ירידה. נסו אפילו לדמות עמידה בפקק.

בנסיעת מבחן אתם יכולים לבדוק את כל מערכות הרכב תוך כדי נסיעה. תגובת המנוע ללחיצה על דוושת הגז, מעברי הילוכים (העלאת הילוך והורדת הילוך), מצבי בלימה, וגם תפעול של מערכות חשמליות כגון איתות, אורות, מזגן, מולטימדיה ואחרות. זה הזמן להכיר את האבזור וכיצד הוא משרת אתכם.

בזמן נסיעת המבחן האזינו לרעש המנוע במצבים השונים, ולרעשים אחרים ברכב שעשויים לרמז על בעיות מרכב ופחחות או בעיות במערכת המיזוג, למשל.

רצוי שלנסיעת המבחן יתלווה אליכם אדם נוסף שאתם מחשיבים את דעתו. אותו אדם יכול לספק לכם בנסיעת המבחן את המימד של תחושת הנוסע, במושב הקדמי והאחורי. בסופו של דבר הרי תסיעו ברכב שתרכשו את המשפחה, אז כדאי שתדעו מראש שלכולם יהיה נוח ונעים.

בדיקה מקיפה במוסך מורשה או מכון בדיקה מורשה

אחרי שהמכונית עליה התבייתם עברה בהצלחה את הבדיקה הוויזואלית שלכם, ואחרי שלקחתם אותו לנסיעת מבחן מוצלחת ואתם מרגישים בו טוב ובטוח, הגיע הזמן לבדיקה האחרונה והמכרעת – בדיקת תקינות מקצועית מקיפה תוך שימוש בכלים מקצועיים של מוסך מורשה. בררו את עלות הבדיקה לפני ביצועה.

בדיקה מקיפה מבוצעת ע"י בעלי מקצוע – מכונאים, פחחים, חשמלאים וכד' – תוך שימוש במערכות ממוחשבות שונות. בחרו את המוסך או המכון בו תתבצע הבדיקה בקפידה.

לבדיקה במוסך/מכון שתי מטרות עיקריות: לוודא שהרכב הנבחן תקין עפ"י הקריטריונים המקצועיים ורגולטוריים (בדומה למבחן רישוי 'טסט'), ולוודא כי הרכב הנבחן לא עבר תאונה, חבלה או אירוע אחר שמערער את תקינותו של הרכב ושל בטיחותו.

הבדיקה כוללת את המצב המכני של המנוע ויעילותו (הספק, כוח, פליטה וכד'); השלדה (שסי); תיבת ההילוכים ותפקודה; מערכת ההיגוי, הגלגלים והמתלים; מערכות חשמל ואלקטרוניקה. בדיקה מקיפה, כאמור.

היתרונות של רכישת רכב יד שניה מ-freesbe

רכב יד שניה שאתם רוכשים מאיתנו הוא רכב במצב מעולה (חדיש, משוכלל, בטוח) במחיר זול. אתם יכולים ומוזמנים לבדוק אותו – בדיקה חזותית, נסיעת מבחן, בדיקה במוסך מורשה. כל אחד מדגמי המכוניות שמחכים לכם במגרשי freesbe ברחבי הארץ מוכן לבדיקות שלכם.

המבחר הוא גדול. בפועל תוכלו למצוא במגרשים כמעט את כל דגמי הרכב הנמכרים בישראל, בדגש חזק על הדגמים הפופולאריים בקטגוריות השונות.

המחיר הנמוך של מכוניות יד שניה הוא יתרון גדול תמיד, וב-freesbe הוא גדול עוד יותר בזכות מסלולי המימון הנוחים שלנו שמאפשרים להגיע לרכב הכי נכון עבורכם בתנאים שתפורים בשבילכם – כולל ליסינג מימוני בתנאים גמישים ועסקות טרייד-אין.

כפי שנאמר, בכל הקשור לקניית מכוניות יד שניה אין תחליף למראה עיניים ולנסיעת מבחן. לכן, אם החלטתם שזה הכיוון, בואו עכשיו לאחד ממגרשי התצוגה והמכירות של freesbe לדגמי יד 2 ותתחילו להסתכל, להתרשם ולבחון את המכוניות שמוצאות חן בעיניכם. כפי שאמרנו, יש הרבה.

אתם יכולים לבוא מוכנים יותר, לאחר ביקור במאגר מכוניות יד שנייה באתר האינטרנט שלנו. סמנו את הדגמים המועדפים ובואו לבחון אותם מקרוב.