רכב יד ראשונה מבית freesbe

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

רכב יד ראשונה מבית freesbe

הריח המרענן של 'חדש' שנישא באוויר, מגע הריפוד הרך שמתכתב היטב עם הגוף, העיצוב הטרנדי והמהפנט וכמובן הביצועים על הכביש, שלא מזכירים אף חווית נסיעה קודמת – ככה זה אמור להרגיש כשקונים רכב חדש.

קניית רכב יד ראשונה היא אחת מהרכישות הכי מרגשות וכיפיות שיכול אדם לעשות בחייו. רבים מאיתנו מבלים שעות על הכביש, ומטבע הדברים ככל שהרכב חדש, מאובזר ומציע איכות נסיעה גבוהה יותר, כך חווית הנסיעה בו משתדרגת. לכן, אנחנו ב-freesbe מציעים מגוון רכבים מיד ראשונה, הופכת את החוויה גם לבטוחה ומהימנה, עם רכבים שעברו תקופת ליסינג והשכרה קצרה, ומטופלים באופן שוטף רק במוסכים מורשים.

מחפשים רכב יד ראשונה?

קניית רכב חדש מליסינג הפכה להיות תופעה רווחת ונפוצה. אם תתבוננו סביבכם בשעת נסיעה בכביש, תוכלו להבחין ברכבים חדשים רבים שנראים מעולה ומפגינים ביצועים מרשימים, כאשר חלק גדול מהם הם רכבים יד ראשונה שנמכרו מליסינג או השכרה. כל עוד מבצעים את הקנייה דרך חברה אמינה ובטוחה, מדובר באפשרות נוחה ומשתלמת.

חמישה יתרונות של קניית רכב יד ראשונה מליסינג

1. מחירים משתלמים

אין ספק שרכישה של רכב חדש יכולה להיות הוצאה כבדה למדי, בייחוד בתקופה האחרונה בה אנו עדים לעליית מחירים דרסטית במדינת ישראל. יחד עם זאת, כשאנחנו מדברים על ליסינג המצב קצת שונה, ואנשים יכולים ליהנות מרכב חדש ומשודרג במחירים שנוחים לכל כיס.

2. רכישה בטוחה

בעוד קניית רכב מידיים פרטיות יכולה להיות מעט ריסקית ולא וודאית, קניית רכב מליסינג נחשבת בטוחה ואמינה יותר. בחברה גדולה שמכבדת את עצמה אין מקום לרמאויות או תקלות מוכמנות שלא ניתן להבחין בהן, ולכן בעצם הקנייה מליסינג אתם גם קונים וודאות שהרכב הוא מה שהובטח לכם ושהוא תקין.

3. אפשרויות מגוונות של רכבים

קניית רכב מליסינג מאפשרת לכם להיחשף למגוון סוגים של רכבים, ביניהם כאלו שעברו ליסינג, רכבים חדשים שמעולם לא עלו על הכביש וגם רכבים פרטיים שחתמו עליהם עסקת טרייד אין. מתוך ריבוי האפשרויות תוכלו לבחור את זו המתאימה לכם ביותר שעונה על כל הציפיות והצרכים שלכם.

4. אפשרויות טרייד אין

בא לכם למכור את הרכב הישן ולהתחדש ברכב אחר? קנייה ומכירת רכב יד ראשונה בליסינג מחברת freesbe מאפשרת לכם לעשות את זה בקלות. חלק מהחברות מציעות ללקוחות לרכוש את הרכב שקיים בבעלותם, והם בתמורה יזוכו וזה ינוכה מתשלומי הרכב החדש שהם מעוניינים לרכוש. המכירה והקנייה המקבילות מקלות על התהליך, ומצריכות מינימום מאמץ.

5. קיצור תהליכי הרכישה

בהמשך ליתרון הקודם, ראוי לציין שמימוש תהליך הקנייה דרך חברות ליסינג הופך אותו לפשוט וקל הרבה יותר. תחשבו על זה, במקום לנבור שעות בקבוצות פייסבוק ומודעות רכבים יד 2 ולהתרוצץ בין ערים שונות עד שתמצאו את האחד, בחברת ליסינג יש גורם אחד שמרכז את כל זה ורק מולו תצטרכו להתנהל.

הרכב הבא שלכם בהישג יד

כמו שכבר הבנתם, רכב החלומות לא חייב להישאר בגדר חלום, אלא הוא ממש ריאלי ובר השגה - גם בהיבט הזמן, גם בהיבט המשאבים וגם בהיבט הכסף. ועכשיו רוצים להפוך את החלום למציאות? חפשו את הרכב המועדף עליכם, או הגיעו לאחד מעשרות הסניפים שלנו שפרוסים ברכבי הארץ. המנט טו בי שלכם כבר כאן.