ליסינג רכב מסחרי

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

ליסינג רכב מסחרי

פריסבי המציעה ליסינג מסחרי של מגוון רכבים מכל הסוגים, לרבות רכבים מסחריים. במסגרת שירותיה היא מעניקה הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים את האפשרות לבחור באחד מסוגי הליסינג השונים: ליסינג פרטי או ליסינג תפעולי, ולקבל רכב צמוד בתנאים אטרקטיביים. שוכרי הרכב יכולים ליהנות משלל אפשרויות מימון בהתאם לנוחיותם.

צריכים רכב שישרת אתכם למטרות עסקיות במהלך העבודה? מעדיפים לבצע עסקת ליסינג כדי לא להיתקע עם אותו הרכב ועם ההוצאות הכרוכה בכך? אין ספק שאתם עושים את הדבר הנוח והנכון ביותר. רגע לפני שאתם יוצאים להשכיר את רכב החלומות שלכם, כדאי שתבדקו מספר דברים לפני שאתם מבצעים עסקת ליסינג פרטי או ליסינג תפעולי.

1. האם הרכב מתאים לכם?

הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליכם לוודא הוא שהרכב שאתם משכירים הולך להתאים לצרכים המסחריים הספציפיים שלכם. למשל, אם העבודה שלכם מצריכה מכם לשאת הרבה ציוד כבד ומגושם, עליכם להשכיר רכב מסחרי שיוכל להכיל ולשאת את כל אלו.

2. מה כלול בחבילת האחזקה של הרכב?

לפני שאתם חותמים על עסקת ליסינג, כדאי לבדוק מה בדיוק כוללת חבילת האחזקה של הרכב חוץ מטסט. כך תוכלו לדעת מה נמצא תחת האחריות שלכם בכל שלבי התחזוקה, ועל מה מכסה עבורכם חברת הליסינג (למשל האם ישנו איסוף של הרכב מטעם החברה בתום העסקה).

3. מהי מגבלת הקילומטרים ברכב?

על רכבי ליסינג ישנה מגבלה של קילומטרים, כך שהמרחקים שאתם עוברים עם הרכב צריכים להתכנס עם זה ולא לעבור את מלוא המכסה. לפני העסקה עליכם לוודא שכמות הקילומטרים שמקצים לכם מספיקה לנסיעות שאתם מתכננים לבצע בו.

4. מה הביטוח מכסה ומתי תופעל השתתפות עצמית?

כמובן שגם ברכבי ליסינג עליכם להפעיל ביטוח על הנסיעה שלכם. בדקו על אילו מקרים בדיוק הביטוח מכסה, מתי תידרשו להפעיל השתתפות עצמית ומהם הסכומים המדוברים.

5. מהם תנאי העסקה?

ליתר ביטחון, חשוב לבדוק האם ישנה אופציה לחתום את העסקה לפני תום החוזה, ובמידה וכן באילו תנאים.

מה היתרונות של ליסינג מסחרי בחברת freesbe?

בימים אלו אנשים מבינים שלקנות רכב זו כבר לא האופציה הטובה ביותר. הערך של הרכב נשחק, עלויות התחזוקה גבוהות, זמני התחלופה נמוכים ולבסוף מתקשים במציאת קונה פוטנציאלי. בעידן שבו רכבים חדשים יוצאים לאוויר העולם בקצב מסחרר וכל אחד חדש שיוצא הוא חדשני ומאובזר יותר מקודמו, הדבר היעיל והנכון ביותר לעשות במקום רכישה של רכב הוא ליסינג לרכב מסחרי. עסקה שכזו מגלמת בתוכה את מלוא היתרונות, והופכת את חיי הנהג לקלים יותר.

קבלת רכב חדש מהניילונים

  • מבחר גדול של רכבים מסחריים, החל מרכבים קטנים ועד לרכבים גדולים
  • מגוון אפשרויות מימון שהופכות את העסקה לנוחה לכל כיס
  • הגנה מפני ירידת ערך של הרכב
  • הטיפולים והאחזקה השוטפת נעשים על ידי חברת הליסינג ולא על ידי שוכר הרכב
  • בתום תקופת הליסינג ניתן לרכוש את הרכב במחיר מוזל

כל אלו הופכים רכבי ליסינג מסחריים למשתלמים ונוחים לכל סוגי הלקוחות, ומאפשרים התנהלות פשוטה, נוחה ומשתלמת.

בוא לבחור את הרכב המסחרי שלך ב-freesbe

ליסינג רכב מסחרי מחכה לכם כאן ב-freesbe, חברת הליסינג וההשכרה המובילה בישראל! אנחנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם ממגוון רכבי הליסינג העומדים לרשותנו, וליהנות מרכב חדש מהניילונים שיענה על כל הצרכים שלכם. עם הגיעכם לאחד מעשרות הסניפים שלנו הפרוסים ברחבי הארץ, ילווה אתכם הצוות שלנו ויעניק לכם ייעוץ והכוונה לבחירת הרכב המתאים עבורכם. הרכבים שלנו מתאימים למטרות עסקיות ופרטיות כאחד, ויאפשרו לכם להשיג רכב ליסינג במחירים אטרקטיביים ובתנאים נוחים במיוחד.