ליסינג רכב חשמלי

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

ליסינג רכב חשמלי

טרנדים באים והולכים, אבל נדמה שהרכב החשמלי כאן כדי להישאר. זה אולי יפתיע אתכם, אבל הרכב החשמלי הוא לא "פטנט חדש" ויתרה מכך – הוא אף קדם לרכבים המונעים מבנזין. חזרתו הסוערת לשוק הרכבים לפני מספר שנים נבעה בעיקר ממגמת החדשנות הגוברת וכן מההתקדמויות הטכנולוגיות שנרשמו בתחום, אשר הביאו בין היתר לקיצור זמני טעינת הסוללה. מאז הפריצה המחודשת, הרכב החשמלי מתבסס כשחקן מרכזי, שהביקוש אליו רק הולך ועולה. הוא הפך להיות "רכב ירוק", חלק מתרבות בת קיימא ושמירה על איכות הסביבה שמוטמעת בשנים האחרונות בכדור הארץ, המאפשר הפחתה ברמת זיהום האוויר בעת נסיעה ועמידה של יצרנים בתקן יורו, המחייב שמירה על איכות הסביבה וצמצום מזהמים. מעבר לשיקול הירוק, הרכב החשמלי נחשב חסכוני יותר, לנוכח מחירי הדלק הגבוהים. לאור הפופולריות הגוברת של רכבים חשמליים, כיום מרבית סוכנויות הרכב מחזיקות בסוגים שונים של רכבים מסוג זה. אצלנו ב-freesbe לא רק שיש רכבים חשמליים – ישנה אפשרות לבצע עסקת ליסינג רכב חשמלי, וליהנות מהיתרונות של ליסינג ורכב חשמלי בו זמנית.

מה צריך לדעת על רכב חשמלי?

לפני שנדבר על ליסינג רכב חשמלי, חשוב להכיר את המאפיינים הבסיסיים של רכבים מסוג זה. הרכב החשמלי הוא שם קוד לקטגוריה רחבה בהרבה מזו, שכן במציאות הנוכחית יש סוגים שונים של רכבים חשמליים ויש מספר מקורות אנרגיה שמזינים אותם. כך למשל , ישנן רכבים שמלוא האנרגיה שלהם מתקבלת מחשמל, אז גם יהיה צורך בחניה פרטית ובעמדת טעינה ייעודית. אולם ישנם רכבים שהם משלבים אנרגיה חשמלית יחד עם בנזין או סולר, ואז הם ייחשבו לרכבים חשמליים רק באופן חלקי. שתי מערכות ההנעה המזוהות עם ההגדרה החלקית הן המערכת ההיברידית הנטענת והמערכת המימנית.

מערכת ההנעה ההיברידית היא הנפוצה ביותר בישראל, וזאת לאור הטבות מס. גלגליה נעים על ידי חיבור ישיר למנוע בעירה (דיזל\בנזין), וישנו חיבור בין הגלגלים לבין מנוע חשמלי, שמקבל אמנם אנרגיה חשמלית אך בפועל מופק על ידי גנרטור פנימי שמחובר למנוע הבעירה. כלומר, רכבים היברידיים נעים כתוצאה מאנרגיה חשמלית רק למרחקים קצרים. ההיברידית הנטענות מאפשרות הזנה של הסוללה החשמלית ממקור מתח חיצוני, מה שמאפשר שימוש ארוך טווח בפונקציית החשמליות של הרכב.

רכבים חשמליים או חשמליים עם מאריך טווח ניזונים ב-100% ממקור אנרגיה חשמלי. ההבדל הוא שברכב חשמלי מאריך טווח עדיין ישנו מנוע בעירה, שתפקידו הוא לייצר חשמל. לעומת זאת, ברכב חשמלי ישנה מערכת הנעה חשמלית בלבד, המבוססת על אחד עד ארבעה מנועים חשמליים, והרכב מקבל את מלוא האנרגיה מעמדת הטעינה.

רוצים לבחון האם ליסינג חשמלי מתאים לכם? שאלו את עצמכם מה הולך להיות אופי השימוש ברכב, לאילו מרחקים אתם חושבים לנסוע בו והאם עומדת לרשותכם חניה שאפשר להתקין בה עמדת טעינה, שכן תשתיות הטעינה הציבורית בארץ אינן ערוכות עדיין לקליטת רכבים חשמליים בצורה האידיאלית.

ליסינג רכב חשמלי

עולם הליסינג מחולק לשני סוגים: ליסינג מימוני (ליסינג פרטי) וליסינג תפעולי, ובשניהם ניתן לבצע עסקת ליסינג רכב חשמלי. הליסינג המימוני החשמלי (המכונה גם ליסינג פרטי רכב חשמלי) מאפשר בחירה ברכב חדש או משומש, על פי בחירת הלקוח, מתוך הרכבים המוצעים להשכרה בחברת הליסינג למשך תקופה של כמה שנים, והוא יהיה גם האחראי הבלעדי על עלויות התחזוקה – תשלומים חודשיים על הרכב ועלויות נלוות כמו דלק, טיפולים, ביטוח וכו'. בתום תקופת ההתחייבות, המשכיר יוכל להחליט האם לרכוש את הרכב או שהוא מחזיר אותו לחברת הליסינג.

ההבדל המהותי בין ליסינג חשמלי תפעולי לבין ליסינג פרטי רכב חשמלי, הוא התחזוקה. בליסינג התפעולי העסקה כוללת גם אחריות על תחזוקה, על כל הכרוך בכך – טסט שנתי, טיפולים, תיקונים, מענה שוטף לתקלות, תשלומי אגרה, תשלומי ביטוח ועוד. בדרך כלל עסקה מסוג זה מזוהה יותר עם הקהל העסקי, אולם בשנים האחרונות היא הונגשה גם לקהל הרחב, כך שכולם יכולים ליהנות מהיתרונות ומהתנאים האטרקטיביים של הליסינג התפעולי. ב-freesbe, הלקוח יוכל לבחור מעסקת ליסינג חשמלי הנוחה ביותר עבורו, בין אם היא פרטית או תפעולית.

הצטרף לתוכנית הליסינג החשמלי של freesbe

החלטתם ללכת על ליסינג? כל אחת מאפשרויות הליסינג שהעלינו כאן בפניכם! שדרגו את העסקה שלכם בכמה רמות עם ליסינג רכב חשמלי! זה הזמן שלכם ליהנות מכל היתרונות שמגלמת בתוכה נסיעה על רכב חשמלי, ולהיות חלק ממגמת שינוי עולמית בשוק הרכבים. כאן ב-freesbe תוכלו לבחור באחד ממגוון הרכבים החשמליים העומדים לרשות החברה, בעסקת הליסינג המשתלמת והמותאמת ביותר עבור הצרכים והרצונות האישיים שלכם, ולצאת מכאן עם רכב החלומות שלכם עוד באותו היום! את הרכבים ניתן לראות באתר שלנו, או להגיע לאחד מעשרות הסניפים שלנו שפרוסים ברחבי הארץ. במהלך הרכישה ילווה אתכם הצוות המקצועי והמסור שלנו, ויחד נוכל לדייק את הבחירה המושלמת עבורכם.