כל המידע על ליסינג בחברת freesbe

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

כל המידע על ליסינג בחברת freesbe

חושבים לעשות הצעת ליסינג? לא בדיוק מבינים איך זה עובד, כמה ולמה? הרשו לנו לעשות לכם סדר! חברת freesbe היא חברת ליסינג והשכרה, המציעה עבור קהל הלקוחות שלה את כל סוגי הליסינג – ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי וליסינג מימוני. ההסדר לא מחייב אתכם להיות מעסיקים כדי לבצע עסקת ליסינג תפעולי או הפוך, אלא כל אחד יכול לבצע כל סוג של עסקת ליסינג.

למה לבחור בליסינג?

עסקת הליסינג כפי שאנחנו מכירים אותה כיום, באה להוות חלופה ראויה לבעיות שעולות כשקונים רכב פרטי למשך תקופה לא מוגדרת. קודם כל, זה עונה על אינטרס כלכלי מובהק – המחיר של רכבי הליסינג נותר קבוע ויציב לאורך כל התקופה, וכן כשחותמים על עסקת ליסינג ויודעים כמה כסף יורד עליו מדי חודש, יכולים להיערך מראש ולבצע תכנון פיננסי יותר בקלות. לצד ההיבט הכלכלי עומד גם היבט התאמת הרכב לצרכים השונים. החברה מחזיקה במגוון סוגים ודגמים של רכבים, בעלי תכונות שונות ועם איכויות נסיעה שונות, כך שאתם יכולים לבחון לעומק את שלל הרכבים ולבחור בזה שעונה על כל הצרכים שלכם ונתפס עבורכם כאידיאלי. כמו כן, רכבים מליסינג מוגנים מפני ירידת ערך, שכן הירידה המהותית קורית במעמד העברת הרכב מבעלות הליסינג לבעלות הלקוח והוא לא יצטרך לספוג את זה בעתיד. מעבר לכל מה שציינו כאן, היתרון הכי גדול ומשמעותי בעסקת ליסינג הוא המחיר – גם רכבים שהמחירון שלהם בשוק הוא גבוה במיוחד, מוצעים לצרכן בעסקת ליסינג במחירים סופר אטרקטיביים ונוחים!

מהו ליסינג מימוני?

רכב ליסינג מימוני, שידוע גם בשם רכב ליסינג פרטי, הוא רכב חדש\ משומש (תלוי בהחלטת השוכר), שזמין להשכרה עבור הקהל הרחב למשך כמה שנים. לאורך כל התקופה הרכב הופך להיות של השוכר ובעל הרכב הוא האחראי הבלעדי על התחזוקה ועל הוצאות שוטפות כמו דלק וביטוחים. תנאי העסקה מאפשרים לכלל הלקוחות ליהנות מליסינג מימוני ללא מקדמה, וזאת על ידי חלוקה לתשלומים קבועים. בסיום התקופה של הליסינג, הלקוח יכול לבחור האם הוא רוצה לקנות את הרכב ואז להעביר רשמית בעלות על שמו ולשלם את יתרת הכסף, או להשיב אותו לחברת הליסינג. הליסינג המימוני נפוץ בקרב אנשים פרטיים שרוצים רכב מסוים אבל אין להם את היכולת הכלכלית לשאת בעלויות שלו.

מהו ליסינג תפעולי? ליסינג תפעולי מבצעים, ליסינג תפעולי לעסקים

פעם הליסינג התפעולי שימש בעיקר מעסיקים ובעלי עסקים, אבל כיום הוא רלוונטי גם לקהל הרחב. הסיבה שליסינג תפעולי לעסקים בעיקר, היא שהם נדרשים לבצע נסיעות ארוכות וממושכות, ואז יש בלאי ושחיקה של הרכב והערך שלו עשוי לרדת בצורה דרסטית ומהירה. במעמד החתימה על עסקת ליסינג, הלקוח בוחר את סוג הרכב המתאים לו ביותר, שעונה על הצרכים והדרישות שלו, מתוך מאגר הרכבים הקיים בחברה. לאחר שבוחרים את הרכב המתאים מקבלים כאת הרכב מיד במקום, ללא צורך בתשלום של מקדמה.

היתרון המובהק שקיים בשיטת הליסינג התפעולי, בניגוד לזה המימוני, הוא שההוצאות הנלוות מגולמות ברכישה, ומי שמתפעלת את האחזקה השוטפת היא חברת הליסינג. המשמעות היא שהלקוח לא צריך לשלם אקסטרה עבור טיפולים, ביטוחים, שירותי גרירה וטסט, אלא רק את התשלומים הקבועים מדי חודש לחברת הליסינג. והבשורה הטובה היא שיש לרכבי ליסינג תפעולי מבצעים שווים כל הזמן, כך שהמחירים של הרכבים הם אטרקטיביים ונוחים במיוחד רוב הזמן.

כל התנאים הנוחים הקיימים בעסקה הופכים את רכבי הליסינג התפעולי לרלוונטיים גם עבור לקוחות פרטיים שידם אינה משגת לקנות רכב חדש. התנאים המזמינים ואפשרויות המימון המגוונות מקלות על חווית הרכישה, ומאפשרות לבוחרים בליסינג תפעולי להמשיך לקיים שגרה כלכלית נוחה, ועדיין לנהוג על הרכב שהם חולמים עליו.

הצטרף לתוכנית הליסינג של freesbe

לסיכום, שיטת הליסינג יכולה להיות אפשרות נוחה ומשתלמת עבור מי שחולם על רכב חדש, ובו בזמן מבקש לשמור על שגרה כלכלית יציבה. גם ליסינג תפעולי וגם ליסינג מימוני יכולים לתת לכם מענה יעיל וטוב, בין אם אתם עושים בו שימוש אישי ובין אם לטובת העסק שלכם. אם אתם עדיין מתלבטים מהו סוג הליסינג המתאים עבורכם, פנו אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה, ואנחנו נדאג שתצאו מפה עם המפתחות של רכב החלומות החדש שלכם!