ליסינג תפעולי לעסק - מה שצריך לדעת

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

ליסינג תפעולי לעסק - מה שצריך לדעת

אם הגעתם לכאן זה מעיד שפתרון ליסינג תפעולי מעניין אתכם ואתם שוקלים את האפשרות לחדש את העסק שלכם ברכב שימושי למטרה שלכם, או במספר רכבים לשימושים שונים, בתנאים מימון נוחים וללא דאגות.

ליסינג תפעולי היא עסקת 'הכל כלול'; אתם מקבלים לשימושכם רכב חדש, לפי בחירתכם, עם רישוי, עם כיסוי ביטוחי (כולל שירות לטיפול בתביעות), עם אחריות לטסט, עם שירותי תחזוקה, תיקונים וטיפולים, עם תוכנית מימון נוחה (עד 60 חודשים) – עם הכל. לכם יש אחריות רק לשלושה דברים - לנהוג, לתדלק, לטפל בפאנצ'רים.

קיימת אפשרות גם לליסינג תפעולי חלקי (יבש), שעשוי להתאים ללקוחות מסוימים, למשל כאלה שיש להם שירותי תחזוקה בתוך הבית, אך במרבית המקרים ועבור מרבית הלקוחות, העניין הוא ליסינג תפעולי מלא. אוטו חדש עם כל היתרונות וללא טרדות.

איזה מסלול מתאים לכם? דברו עם צוות freesbe לבחינת האפשרויות להתאמה אישית.

למה כדאי לעסק שלי ליסינג תפעולי?

אפשר להניח שהפריצה הגדולה של רעיון הליסינג התפעולי התחוללה בגלל יתרון הנוחות; עסק זקוק לרכב מסיבות פונקציונאליות, בין אם מדובר ברכב לעובד שצריך להגיע בנחת לעבודה ובין אם מדובר ברכב לסחורה שצריכה להגיע ליעדה. בסופו של דבר, עסק צריך להשתמש ברכב ולא רוצה שהרכב יהפוך למעמסה בירוקרטית וטכנית. במילים אחרות – ליסינג תפעולי.

פרט ליתרון הנוחות (יתרון מנצח, מסתבר) לליסינג תפעולי יש עוד כמה יתרונות חשובים:

  • מגוון גדול של רכבים לבחירה - מסחריות מסוגים שונים, מנהלים, משפחתיות וקומפקטיות.
  • מחיר ידוע מראש - שקיפות מלאה בלי הפתעות.
  • מימון גמיש - ניתן להתאים את גובה המקדמה, גובה התשלומים החודשיים, תקופת ההחזר.
  • אשראי חוץ בנקאי - תנאים נוחים בלי להכביד על המסגרות בבנק.
  • שירותי ביטוח - ביטוח חובה ומקיף (כולל צד ג') בתנאים מועדפים.
  • הוצאה מוכרת - מקבלים חשבונית חודשית על שכירות של הרכב, המוכרת לצרכי מס.

התאמה אישית היא שם המשחק - העסק מצטייד בכלי הרכב המתאימים ונהנה מכל היתרונות של ליסינג תפעולי בתוכנית התפורה לעסק. יעיל ומשתלם.

ליסינג תפעולי - רק לעסקים גדולים?

אפשר להבין מדוע עסקים גדולים, עם ציי רכב מגוונים, מעדיפים פתרונות ליסינג תפעולי. אלא שיותר ויותר עסקים קטנים, שזקוקים רק לרכב אחד או שניים, בוחרים גם הם בפתרון הנוח והמשתלם של ליסינג תפעולי.

כל היתרונות של ליסינג תפעולי תקפים עבור כל לקוח, כולל לקוח פרטי, אך עבור עסק קטן יתרון הנוחות שמעמיס את כל הטיפול ברכב על חברת הליסינג, והאפשרות להזדכות על ההוצאה מול רשויות המס, מהווים שיקולים מכריעים.

הצטרף לליסינג התפעולי של freesbe

חברת freesbe, זרוע הליסינג של קבוצת הרכב קרסו, מספקת פתרונות ליסינג מימוני, ליסינג פרטי וכמובן ליסינג תפעולי בהתאמה אישית. לקוחות freesbe - חברות, עסקים גדולים, בינוניים וקטנים, ולקוחות פרטיים.- יכולים לבחור מבין כל כלי הרכב של כל היצרנים והיבואנים, ולקבל ייעוץ מקצועי וליווי אישי בעשרות סניפי freesbe ברחבי ישראל.

כל לקוחות freesbe נהנים מכוח הקנייה של הקבוצה, שמבטיח לכל לקוח מחיר טוב, תנאי מימון מועדפים, כיסוי ביטוחי איכותי ומשתלם, ושירות טכני מעולה.

אז מאיפה מתחילים? או אצל הצוות המקצועי בסניף הקרוב אליכם, או במלאי הרכבים באתר שלנו. נסיעה טובה.