ליסינג תפעולי - למי זה משתלם?

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

ליסינג תפעולי - למי זה משתלם?

freesbe היא חברת ליסינג והשכרה המציעה מגוון שירותי ליסינג, ביניהם ליסינג תפעולי. על אף שהליסינג התפעולי שימש בעבר בעיקר לקוחות עסקיים, כיום זוהי אפשרות שפתוחה גם בפני לקוחות פרטיים, שרוצים ליהנות מכל ההטבות המגולמות בעסקה שכזו. גם אתם חושבים על רכישת הרכב הבא שלכם במסגרת עסקת ליסינג תפעולי? מה שעליכם לקבוע הוא האם לבחור בליסינג תפעולי יבש או חלקי. על כך נסביר לכם במאמר הבא.

אז מהו ליסינג תפעולי?

ממש בדומה להשכרה של דירה, בליסינג תפעולי אתם משלמים תשלומים חודשיים למשך תקופה מוגבלת, ובתמורה נהנים מכל מה שיש לעסקה הזו להציע עבורכם. המשמעות היא קבלת רכב שעונה על הצרכים ועל הרצונות שלכם, ובו בזמן לפטור את עצמכם מהתעסקות בטיפולים ואחזקה, שמגולמת בעסקה עצמה.

למה כדאי לי ליסינג תפעולי?

1. מבחר גדול של רכבים

עולם הרכב מציע שלל סוגים של רכבים, בצבעים שונים, במספר מקומות האחסון ובנראות. כאשר בוחרים בליסינג תפעולי פרטי ניתנת אפשרות הבחירה מבין כל אותם הרכבים, וכך תוכלו לאפשר לעצמכם לבחור בסוג הרכב המדויק עבורכם.

2. שירות וליווי

אנשים שקונים רכב נאלצים לתפעל בעצמם עתות צרה. הרכב נתקע באמצע הלילה? יש צורך בחילוץ וגרירה? בליסינג תפעולי יש תמיד מי שמלווה ומעניק שירות אישי, 24 שעות ביממה.

3. שקיפות

בליסינג תפעולי אין הפתעות בדרך, ההורדות החודשיות וסך הסכום כבר ידועים מראש. התחזית הידועה מראש מאפשרת ללקוחות לבצע תכנון כלכלי נכון, ולנהל את הכסף שלהם בחוכמה.

4. הוצאה מוכרת

עבור קהל העצמאיים שבוחרים בליסינג תפעולי פרטי, זוהי נחשבת הוצאה מוכרת. על כן, ניתן לרשום את תשלומי הליסינג כהוצאה מוכרת במס.

ביטוח וטסט

אם אנשים בעלי רכב קנוי נאלצים לשלם בנפרד עבור ביטוח הרכב והטסט השנתי, בליסינג תפעולי החברה מספקת את כל סל השירותים הזה.

6. נוחות ויציבות

במקום להיטרטר בין מוסכים ולהתלבט בין הצעת מחיר לאחרת, כאן חברת הליסינג מספקת טיפולים תקופתיים ותחזוקה מלאה של הרכב. יותר מזה, במידה והרכב מושבת לנסיעה החברה דואגת לספק רכב חלופי עבור תקופת הזמן הזו.

למי משתלם הליסינג התפעולי?

עוד מימיו הראשונים, הליסינג התפעולי פרץ לשוק עם יחסי ציבור של "עסקה המיועדת לעסקים", ולא בכדי. עסקים גדולים למשל, זקוקים לצי גדול של רכבים, בהתאם להיקף האנשים המועסקים וזקוקים לרכב מטעם העבודה., בחירה בעסקת ליסינג חוסכת עבור בעלי עסקים זמן רב ומשאבים על אחזקה וטיפולים, ולכן היא נחשבת נפוצה ביותר בשוק העסקי.

אבל לא רק העסקים הגדולים מנצלים את היתרונות הקיימים בעסקת ליסינג. לאורך השנים, גם עסקים קטנים הבינו שליסינג תפעולי עונה בדיוק על האינטרסים שלהם, לא פוגע במחזורי ההכנסה שלהם ומאפשר להם להוסיף את עסקת הליסינג לסל ההוצאות שלהם מבלי שזה יהיה מורגש בכיס בצורה דרסטית. הסיבה לכך היא שבעסקת ליסינג תפעולי תשלום המקדמה בעבור הרכב הוא יחסית נמוך, ומעבר לזה – בעלי העסקים הקטנים יכול לקבל הטבות מס כתוצאה מהרכישה.

קהל היעד השלישי והפחות מוכר, הוא קהל הלקוחות הפרטיים. ליסינג תפעולי פרטי מתחיל לצבור תאוצה בשנים האחרונות, שכן אנשים פרטיים מבינים שעסקה מסוג כזה פותרת להם המון התעסקויות מתישות ולא מהנות, והם מוכנים לשלם את המחיר תמורת נוחות. אמנם לא מדובר במחיר שנוח לכול כיס, אבל העסקה הזו מגלמת נוחות עבור לקוחות פרטיים – חוסכת לכם כאבי "ראש" ומאפשרת להם לרכז את כל נושא הרכב בידיה של חברה אחת שמנהלת את זה עבורם.

הצטרף לליסינג התפעולי של freesbe

גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הקיימים בליסינג תפעולי? זה הזמן שלכם להצטרף לליסינג התפעולי של freesbe! בין אם אתם מעוניינים בליסינג תפעולי פרטי ובין אם אתם בעלי עסקים, זה הזמן שלכם לפנות לחברת freesbe לקבלת ייעוץ והכוונה בנוגע לליסינג תפעולי, ולצאת מכאן עם רכב החלומות שלכם!