ליסינג פרטי מבית freesbe

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

ליסינג פרטי מבית freesbe

ליסינג פרטי זו דרך נוחה, פשוטה ופופולארית לנהוג ברכב חדיש, מפנק ובטיחותי וליהנות מראש שקט לאורך כל הדרך. שירותי הליסינג של freesbe כוללים מבחר של פתרונות ליסינג גמישים ואטרקטיביים למשפחות, ליחידים ולעצמאים, וכמובן גם לעסקים וחברות. כל אחד יכול.

הפתרון הבסיסי והנפוץ ביותר בעולם הליסינג הצומח הוא הפתרון של ליסינג מימוני. הלכה למעשה ליסינג מימוני הוא סוג של הלוואה לרכישת רכב בתנאים משופרים וידועים מראש, ועם יתרונות נוחות משמעותיים שעושים את ההבדל. בנוסף לפתרונות ליסינג מימוני, freesbe מציעה שירותי ליסינג תפעולי מסוגים שונים, עד פתרון של ליסינג תפעולי מלא הכולל את כל הוצאות התחזוקה, הרישוי והוצאות אחרות על הרכב.

לסיכום: ליסינג מימוני כולל רק את המימון להשגת הרכב, ואילו ליסינג תפעולי כולל גם דברים נוספים בהתאם לתוכנית הנבחרת. ליסינג מימוני מתאים בעיקר למי שזקוק לרכב אחד או שניים (ראשי ומשני) לשימוש בהיקף ממוצע. ליסינג תפעולי מיועד בדרך כלל למי שרוכש מספר גדול של כלי רכב או רכבים לשימוש אינטנסיבי במיוחד.

כאמור, עבור מרבית צרכני הרכב הפרטי ליסינג מימוני הוא הפתרון המועדף. הביקוש הגואה לפתרונות ליסינג פרטי מימוני מוכיח שהצרכן הישראלי הפנים את היתרונות ויודע מה לעשות איתם.

ליסינג פרטי מימוני

ליסינג פרטי מימוני הוא אלטרנטיבה נוחה ומהירה להלוואה בנקאית לרכישת רכב. כלומר, נתיב חוץ בנקאי בו אתם מקבלים מימון בתנאים נוחים וגמישים לצורך השגת רכב חדש לפי בחירתכם. כל מגוון הרכבים והדגמים שמוצע לצרכן הישראלי ע"י יבואני הרכב השונים עומד לבחירתכם. את המימון אתם מקבלים מ-freesbe ואת המכונית החדשה ישירות מהיבואן. עם "הניילונים".

איך זה עובד? רוכשים רכב בליסינג מימוני ב-4 צעדים קלים:

  • בוחרים רכב חדש – יצרן, דגם, אבזור, צבע
  • משלמים מקדמה נמוכה (יש סכום מקדמה מינימלי).
  • מקבלים פריסת תשלומים חודשיים קבועים, עד 36 תשלומים.
  • מקבלים את הרכב ונוהגים בו כרצונכם - כל "הטופסולוגיה" עלינו.

בתום תקופת הליסינג יש לכם 3 אפשרויות:

  • לרכוש את הבעלות המלאה על הרכב.
  • להתחיל תוכנית ליסינג חדשה עם רכב חדש.
  • לסיים את הליסינג.

סכום המקדמה וגובה התשלומים החודשיים לתקופת התוכנית נקבעים עפ"י מחיר הרכב המסוים שבחרתם ומסלול המימון האישי שלכם. המכונית שתפורה לצרכים השוטפים שלכם בתנאים שתפורים לאפשרויות שלכם.

למה כדאי לי ליסינג פרטי מימוני?

הבחירה בפתרון של ליסינג מימוני לרכישת רכב הפכה לפופולארית מאוד בשנים האחרונות, בזכות שורה של יתרונות שאין דומה להם באפיקי מימון אחרים לרכב, הן מימון בנקאי והן מימון חוץ בנקאי. משתלם להכיר מה הפך את הליסינג המימוני להצלחה גדולה בישראל.

כל הדגמים של כל היבואנים

כאמור, באמצעות ליסינג מימוני ניתן להשיג את כל דגמי הרכב הזמינים לצרכני הרכב בישראל באמצעות היבואנים השונים, בכלל זה מכוניות בנזין/סולר, היברידיות וליסינג רכב חשמלי. צוות הליסינג של freesbe ישמח לסייע לכם בייעוץ ולעזור בהתלבטויות, אבל הבחירה היא שלכם לפי הצרכים – רכב עירוני קומפקטי, רכב משפחתי, מיני-ואן, מכונית מנהלים. הכל פתוח.

רכב חדש בלי ירידת ערך

רכישת רכב באמצעות ליסינג מימוני מספקת הגנה בפני ירידת ערך הרכב. זה פשוט: כאשר רוכשים רכב חדש באמצעות הלוואה בנקאית או מקור מימון אחר, הרכב מאבד מערכו כבר בקילומטר הראשון. בשיטת הליסינג ערך המכירה של הרכב לא צריך לעניין אתכם.

גמישות מירבית

חוץ מבחירה חופשית של הרכב, הפתרון של ליסינג מימוני מעניק לכם אפשרויות בחירה רבות. בתחילת התוכנית: אפשרויות להתאמה אישית של מסלול המימון - סכום המקדמה ופריסת התשלומים (תקופת ליסינג משתנה); בתום התוכנית: בחירה בין רכישת הרכב במחיר ידוע, או החלפת הרכב (מעבר לתוכנית חדשה).

שקיפות מירבית

הכל ידוע מראש: המקדמה, העלות החודשית, תקופת הליסינג. מאוד נוח לתכנון כלכלי ולשליטה בתקציב.

הוצאה מוכרת לצרכי מס

תשלומי הליסינג עבור הרכב נחשבים כהוצאה מוכרת לצרכי מס, יתרון שהופך את הפתרון של ליסינג מימוני לאטרקטיבי מאוד עבור עוסקים מורשים, עצמאים ועסקים.

נוחות וראש שקט

בליסינג פרטי כל הבירוקרטיה הכרוכה בתהליך הרכישה של הרכב מטופל עבורכם ע"י חברת הליסינג. בסוף התוכנית אין לכם צורך לעסוק בענייני מכירת הרכב. כמה מרגיע.

בחירת רכב ב-freesbe

בסופו של חשבון, ליסינג מימוני הוא פתרון אפקטיבי שעושה את החיים קלים יותר – בוחרים ונוסעים. עם הליסינג המימוני של freesbe אתם נהנים ממכונית חדשה וחדישה, שבחרתם בקפידה כדי שתתאים בדיוק לשימושים, שעומדת לרשותכם עם כל השכלולים ועם מינימום דאגות. לא פחות חשוב, בתקציב ברור ומסודר. הכל בשליטה.

אז מה נשאר לכם לעשות עכשיו? כמו שאמרנו, קודם כל הולכים לבחור אוטו כלבבכם. איפה בוחרים? הכי נוח כאן באתר האינטרנט של freesbe (לרשותכם מנוע חיפוש חכם ומשוכלל), או באחד מ-10 הסניפים של freesbe ברחבי הארץ. איך שנוח, הכנסו ותתחילו להתלבט – איזה יצרן, איזה דגם, איזו רמת אבזור, איזה צבע...

הבחירה שלכם, הליסינג של freesbe. הכל מתחיל בקליק.