מה חשוב לבדוק בקבלה ובהחזרת רכב שכור?

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

מה חשוב לבדוק בקבלה ובהחזרת רכב שכור?

ישנן חברות רבות המציעות השכרת רכב בארץ, אולם ההמלצה הגורפת היא לעשות זאת דרך חברה מוכרת, גדולה ופופולרית. האפשרות של השכרת רכב היא נוחה, קלה ואטרקטיבית עבור רבים, ודווקא בגלל שהיא כזו יש דברים שחשוב לבחון ולבדוק – גם לפני ההשכרה ולגם לפני ההחזרה לחברה בתום תקופת ההשכרה.

צ'ק ליסט לקבלת רכב שכור

רכב להשכרה דורש בדרך כלל הגעה פיזית לאחד מסניפי החברה, וזאת בשביל לחתום על החוזה ועל יתר המסמכים של הרכב, להציג את רישיון הנהיגה שבתוקף, לשלם בעבור ההשכרה וכו'. במידה וההזמנה בוצעה אונליין, חשוב לוודא במעמד ההגעה שהרכב המתקבל הוא אכן זה שהוזמן מלכתחילה באתר.

הכנו לכם צ'ק ליסט שירכז עבורכם את כל מה שאתם צריכים לעשות ולוודא כאשר את חותמים על עסקת השכרת רכב:

1. קריאת חוזה

אנחנו לא רוצים ליפול על אותיות קטנות או לגלות אי הבנות רק לאחר מעמד החתימה, ולכן כאשר מגיעים לשלב החוזה חשוב לקרוא אותו ולשים לב לסעיפים המהותיים – מי יכול לנהוג ברכב, דמי השתתפות עצמית, כיסויים, תקופת ההשכרה, מחירים, תנאי ההשכרה וכו'.

2. בדיקה חיצונית של הרכב

לפני שיוצאים עם הרכב לכביש, חשוב לבדוק היטב האם יש עליו שריטות, שברים בפנסים, הפח מכופף וכו'. היה ומצאתם ליקוי כלשהו, וודאו שהנציג מתעד שהוא היה קיים עוד לפני תקופת ההשכרה, כך שלא תצטרכו לשלם על התיקון שלו.

3. בדיקה פנימית ותקינות הרכב

לאחר שבחנתם את החוץ, וודאו שגם פנים הרכב הוא ללא ליקויים, ובמידה וכן שהם מתועדים. לבסוף, בדקו שהרכב תקין – איתותים, פנסים, מיזוג הרכב, גלגל רזרבי וכו'.

4. תנאי החזרת הרכב

בחוזה ישנה התייחסות גם לתנאי החזרת הרכב, שאי עמידה בהם עלולה להיות כרוכה בקנסות או גבייה ישירה מכרטיס האשראי בעבור ניקיון, תיקונים, דלק וכו'. על כן, בדקו מראש אילו תנאים להחזרת רכב מגדירה החברה – האם יש לערוך ניקיון יסודי ברכב, האם צריך להחזיר את הרכב מתודלק, באילו שעות ניתן להחזיר את הרכב, האם ניתן להחזיר את הרכב בנקודה שונה מזו שהוא נלקח וכו'.

למה חשוב לשים לב בעת החזרת הרכב?

בסיום התקופה של השכרת רכב בארץ, מחזירים את הרכב לאחד מסניפי החברה. במעמד ההחזרה החברה להשכרת רכב מוודאת שהרכב חזר תקין, ללא תקלות ופגמים, מה שאומר שגם אתם חייבים להיות שם. הנוכחות שלכם חשובה, שכן אם החזרתם את הרכב באותו מצב שהיה קודם לכן, עליכם לוודא שהנציג לא מתעד אחרת. במידה והכול נמצא תקין, בקשו לקבל עותק מהמסך שאתם חותמים עליו. כדי להימנע מתקלות בלתי צפויות, מומלץ להחזיר את הרכב כשהוא נקי ומתודלק, וכן חשוב לבדוק שלא השארתם אחריכם חפצים אישיים ברכב.

בואו לבחור רכב ב-freesbe

זקוקים לרכב להשכרה? בואו לבחור רכב אצלנו ב-freesbe! freesbe היא חברת ליסינג והשכרה הפרוסה ברחבי הארץ ומציעה מגוון רחב של רכבים מכל הסוגים ולכל השימושים. אם אתם מעוניינים ברכב להשכרה, אתם יכולים להציץ במבחר העצום של הרכבים באתר האינטרנט שלנו ולבחור בזה המתאים עבורכם, או להגיע לאחד מעשרות סניפינו בארץ. עם הגעתכם לסניף ילווה אתכם הצוות המקצועי שלנו, אשר יעניק לכם ייעוץ והכוונה לגבי הרכב הכי מתאים ונכון עבורכם. מצאתם את האחד שלכם? עוד באותו הרגע תקבלו את המפתחות לידיכם, וכבר תוכלו להתחיל בנסיעה!

מה הלאה?