השכרת רכב ליום

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

השכרת רכב ליום

רבים מאיתנו לא זקוקים לרכב קבוע וצמוד, אולם כולנו נתקלנו לפחות פעם אחת בסיטואציה שבה היינו חייבים רכב שיענה לנו על צרכי ניידות – מעבר דירה, טיול מתוכנן ברחבי הארץ, ביקור משפחה שגרה רחוק וכו'. יתרה מכך, גם מי מאיתנו שיש לו רכב זקוק לפעמים לרכב גדול יותר למטרות שונות. על הצרכים האלו בדיוק באה לענות האפשרות של השכרת רכב ב-freesbe, חברת ליסינג והשכרה המציעה השכרה של מגוון רכבים לתקופות שונות טווח.

מה היתרונות של השכרת רכב ליום?

השכרת רכב בארץ ליום טומנת בחובה שלל יתרונות. בעוד החזקה של רכב צמוד יכולה להיות כרוכה בעלויות גבוהות, צורך באחזקה שוטפת וזמן, השכרת רכב ליום איננה מגבילה ומחייבת לטווח הרחוק. היא מאפשרת לשוכרים להשתמש ברכב באופן חד-פעמי, כך שישרת אותו לפרק הזמן הנחוץ בלבד וללא מחויבויות מיותרות.

ראשית, ישנה גמישות רבה בהשכרה והחזרה של הרכב, שכן השוכר יכול לשכור את הרכב בנקודה אחת ולהחזיר אותו בנקודה אחרת. כמו כן, מדובר באפשרות נוחה במיוחד של השכרת רכב בזול עבור הקהל הרחב, עם מחירים אטרקטיביים, מבצעים רבים ועלויות נמוכות הכוללות גם דמי ביטוח מינימליים. מעבר לזה, freesbe מחזיקה במגוון רחב של רכבים משלל סוגים שיכולים לענות על צרכים שונים, החל מרכבים פרטיים קטנים ועד לרחבים מסחריים או רבי מושבים. נוסף על כל זה, מי שבוחר לבצע השכרת רכב יכול ליהנות מאפשרויות תשלום מגוונות נוחות במיוחד.

מה כדאי לדעת?

לאחר שכבר קיבלתם את ההחלטה שאתם מבצעים השכרת רכב בזול ליום, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להגיע לסניף הקרוב אליכם, לקבל את המפתחות, להניע את הרכב ולהגיע למחוז חפצכם במקסימום נוחות ועצמאות. במהלך השכרת הרכב ישנם כמה חוקים שחשוב לשים לב אליהם ופעולות שרצוי למלא, כך שתוכלו להחזיר את הרכב ולהשלים את העסקה ללא תקלות ואי הבנות. אלו הם הדגשים שיש למלא אחריהם:

  1. עוד לפני שאתם יוצאים לנסיעה, בדקו האם יש מגבלה על כמות הקילומטרים ברכב שהשכרתם, ואם כן מה המקסימום. הווידוא המקדים הוא קריטי לחישוב נכון של כמות הקילומטרים ביחס לנסיעה שאתם עומדים לבצע. שימו לב שהמגבלה גבוהה יותר מהכמות המתוכננת של קילומטרים שאתם עתידים לעבור, כך שלא יהיו הפתעות בדרך.

  2. דאגו להגדיר מראש אילו נהגים יהיו רשאיים לנהוג ברכב שאתם משכירים, כדי שלא תגלו רק בדיעבד על תשלומים נוספים שאתם צריכים למשל. כך למשל אם אתם יודעים שאחד מהנהגים נחשב נהג צעיר, היערכו מראש לכך שזה דורש תוספת תשלום.

  3. וודאו שהפרטים המוזכרים בפוליסת הביטוח מותאמים לזהותם של הנהגים שעתידים לנהוג על הרכב המוסכם, ושמוזכרים בה כיסויים והרחבות בהתאם לאופי הנסיעה שאתם הולכים לבצע.

  4. דאגו לסכם מראש עם חברת ההשכרה מאיזה סניף אתם עומדים להשכיר את הרכב ולאיזה סניף אתם הולכים להחזיר אותו.

  5. שימו לב לזמני ההחזרה – זכרו מהי שעת ההחזרה שקבעתם מול החברה, ודאגו להשיב את הרכב לסניף המוסכם בזמן.

בוא לשכור את רכב חלומותייך ב-freesbe

מתכננים השכרת רכב בארץ ליום? ב-freesbe מחכה לכם רכב החלומות שלכם! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע לאחד מעשרות הסניפים שלנו שפרוסים ברחבי הארץ, לבחור את הרכב המתאים לכם מבין מגוון הרכבים המוצגים ומשם פשוט לצאת לדרך. באמצעות שירותי הייעוץ וההכוונה של הצוות המקצועי שלנו, תצאו עם רכב להשכרה שעונה על הדרישות והצרכים שלכם, תוך התאמת סוג ההשכרה המתאים ביותר עבורכם.