השכרת רכב מסחרי

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

השכרת רכב מסחרי

מתי אתם חושבים על רכב שכור? בדרך כלל כאשר המכונית שלכם מושבתת בגלל סיבה כלשהי, או כאשר אתם מתכננים טיול ואינכם רוצים לנהוג ברכב הפרטי, או שהרכב הפרטי לא מתאים לאופי הטיול.

מתי אתם חושבים על רכב מסחרי שכור - טנדר, ואן או אפילו משאית? רוב הסיכויים שעד רגע זה לא ידעתם שאפשר לשכור כלי רכב מסחריים, ואם ידעתם לא חשבתם שזה מתאים לכם.

אז כנראה שהגיע הזמן לדבר על השכרת רכב מסחרי; קטן או גדול, לשימושים עסקיים או לשימושים פרטיים, ליום אחד או לתקופה ממושכת. כמו בכל עסקת השכרת רכב, גם בהשכרת רכב מסחרי נדרשת התאמה אישית לצרכים, לדרישות וכמובן לתקציב. בואו נתחיל.

באילו מקרים השכרת רכב מסחרי היא נכונה עבורכם?

הובלה פרטית חד פעמית

יש לכם כמה רהיטים להעביר מבית ההורים לדירה השכורה של הילדים? צריכים לשנע כמות של עציצים? כל אחד צריך מדי פעם איזו הובלה גדולה ולא שגרתית. רכב מסחרי שכור לזמן קצר יכול להיות פתרון נוח.

המוביל "הבריז"

תכננתם הובלה והחברה שאיתה סיכמתם לא הופיעה, או שהודיעה על ביטול ברגע האחרון? רכב מסחרי שכור יפתור את הבעיה.

הובלה מסחרית חריגה

יש עסקים שלא זקוקים לכלי מסחריים בדרך קבע, אבל מפעם לפעם צריך. למשל, כדי להוביל ציוד חדש. השכרת רכב מסחרי נועדה בדיוק למצב הזה.

רכב מסחרי מושבת

עסקים שמפעילים אחד או יותר רכבים מסחריים, לא יכולים לעצור את העבודה כאשר אחד הרכבים מושבת מסיבה כלשהי, שכירת רכב מסחרי מאפשרת להמשיך לעבוד כרגיל.

פרויקט גדול במיוחד

גם עסק עם כלי רכב מסחריים שעובדים באופן קבוע יכול למצוא את עצמו בפרויקט שדורש קצת יותר כח הובלה. מה עושים? שוכרים.

מה חשוב לדעת לפני השכרה?

באופן כללי, שכירה של רכב מסחרי לא שונה משכירה של רכב פרטי, תהליך שאתם ודאי מכירים. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר ברכב ייעודי ומשימתי, חשוב להיערך לשימוש בו. כמה נקודות למחשבה לקראת שימוש ברכב מסחרי שכור:

רישיון נהיגה מתאים

פרט לטנדרים קטנים, כדי לנהוג ברכב מסחרי (מעל 3.5 טון) נדרש רישיון נהיגה מתאים. לכן, לפני שמתחילים לתכנן את המהלך ואת הפרויקט, כדאי לוודא שיש מי שיבצע את המשימה, עם רישיון נהיגה שמאפשר לנהוג ברכב המסחרי שאתם צריכים לשכור.

גודל הרכב הדרוש

רכבים מסחריים מגיעים בגדלים שונים, בהתאמה למשימות השונות. זה מתחיל בטנדרים קטנים, וכולל גם טנדרים גדולים ואנים בגדלים שונים, משאיות קלות ואפילו למעלה מזה. אתם יודעים עבור מה אתם זקוקים לרכב מסחרי שכור.

התאמה למשימה

גודל הרכב הדרוש הוא כמובן חלק חשוב בהחלטה איזה רכב מסחרי לשכור, אבל חשוב לבדוק גם את קיומו של וו גרירה, התאמה לתוואי הדרך, כמה אנשים אפשר להוביל ברכב (במשימות שכוללות גם הובלת נוסעים), אבזור תא הנהג ועוד.

תקציב

איזה רכב מתאים לתקציב שלכם ומהי צריכת הדלק של הרכב שאתם מתכננים לשכור.

מהם יתרונות השכרת רכב מסחרי בחברת freesbe?

חברת freesbe מספקת פתרונות השכרה ופתרונות ליסינג לרכב מסחרי, לשוכרים פרטיים ולשוכרים עסקיים. הניסיון והעוצמה של חברת freesbe, מקבוצת הרכב קרסו, מעניקים לשוכרי רכב מסחרי שורה של יתרונות:

  • צי רכב מסחרי חדיש, גדול ומגוון שמאפשר בחירה והתאמה של הרכב השכור לצרכים ולמשימות.
  • כלי הרכב של freesbe מטופלים ומתוחזקים ברמה גבוהה שמבטיחה לשוכרים שימוש בראש שקט.
  • מפרט אבזור איכותי - לנוחות המטען, נוחות הנוסעים ונוחות הנהג.
  • גמישות במחיר (התאמה לתקציב שלכם) ומגוון אפשרויות מימון ארוכות טווח.
  • אפשרויות השכרה לטווחי זמן שונים, החל מיום אחד.
  • פריסה ארצית של סניפים לקבלת ולהחזרת הרכב השכור.
  • אתר אינטרנט המאפשר להתחיל לתכנן ולבחור מהמשרד או הבית.

בואו למצוא את הרכב המסחרי המושלם שלכם בפריסבי

צוותי freesbe בכל הסניפים ברחבי הארץ מחכים לכם עם ייעוץ אישי והכוונה מקצועית בדרך לרכב המסחרי המושלם למטרה שלכם. צאו לדרך.

מה הלאה?