5 טיפים לשמירה על ערך הרכב שלכם

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

5 טיפים לשמירה על ערך הרכב שלכם

אם רכשתם לאחרונה רכב חדש, כדאי שתהיו מודעים לשמירה על ערך הרכב שלכם. הערך של הרכב תלוי במודל הרכב, השנה שבה הוא יוצר, הקילומטראז' שהוא עבר, מספר הידיים שהוא החליף, המצב הכללי שלו וכמובן רמת הביקוש ורמת ההיצע לדגם שלו. חלק מדגמי הרכבים שומרים היטב על הערך שלכם, בעוד שאחרים מאבדים את ערכם בצורה מהירה. תוכלו לתרום לשמירה על ערך הרכב, באמצעות הקפדה על הגורמים השונים שנמצאים בשליטתכם. ערך הרכב משמעותי בעיקר בשלב שבו מעוניינים למכור אותו, לכן ככל שהערך שלו יהיה גבוה יותר, כך תוכלו להרוויח עליו יותר. באמצעות הקפדה על הטיפים הבאים, תוכלו לשמור על ערך הרכב שלכם ולקבל תמורתו מחיר מקסימלי בהמשך הדרך.

טפלו במוסכים מורשים של היבואן בלבד

אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על ערך הרכב שלכם, היא באמצעות הקפדה על ביצוע הטיפולים השוטפים במוסכים מורשים של היבואן. מוסך מורשה יוכל לספק לרכב שלכם את הטיפול המקיף והמקצועי ביותר, בהתאם להוראות היצרן. מומלץ לוודא שכל ביקור וכל טיפול שתעברו במוסך מורשה יהיה מתועד בספר הרכב, מאחר והדבר יתרום לערך הרכב שלכם. רכב שעבר טיפולים שוטפים במוסך מורשה ישמור על ערך גבוה יותר, לעומת רכב שעבר טיפולים במוסך שאינו מורשה.

הגנו על המכונית מהשמש

מזג האוויר משפיע באופן ניכר על מצב הרכב ועל הערך שלו, לכן חשוב להגן על הרכב שלכם מפני השמש הקופחת, האופיינית לקיץ הארוך בארץ. רכב חדש עלול לאבד את הנראות שלו, מאחר ומזג האוויר אינו מיטיב עם הצבע שלו ועם חלקי הפלסטיק הפנימיים והחיצוניים. הצבע מתחיל לדהות כתוצאה מהחשיפה הארוכה לשמש וחלקי הפלסטיק מתחילים להיסדק ולהתייבש. לכן חשוב להגן על הרכב שלכם מקרני השמש, באמצעות חניה במקום מוצל או מקורה. הדבר ישמור על הצבע של הרכב, חלקי הפלסטיק השונים, הריפוד והאבזור הפנימי שלו. במידה ואין לכם גישה לחניה מוצלת, כדאי להשקיע בכיסוי רכב איכותי. בנוסף לכך, מומלץ להקפיד על שימוש במגן שמש בשמשה הקדמית, במטרה להגן על חלקי הפלסטיק והריפוד. מגן השמש יתרום גם לשמירה על טמפרטורה קרירה יותר ברכב בימי הקיץ החמים. מעבר לכך, מומלץ להשתמש בספריי לשימור פלסטיק, כדי להגן על חלקי הפלסטיק השונים מפני סדקים.

הקפידו על ניקיון המכונית

ניקיון הרכב שלכם יגן עליו מפני ההשלכות ההרסניות של לשלשת ציפורים ופירות דביקים, העלולים לנחות על הרכב שלכם ולגרום לנזק לצבע. החומרים החומציים המצויים בלשלשת הציפורים ובפירות השונים פוגעים בשכבות הצבע, לכן חשוב לשטוף אותם כמה שיותר מהר. הדבר נכון במיוחד בעונת הקיץ, מאחר ובחורף הרכב שלכם נשטף באופן טבעי באמצעות הגשמים. מעבר לכך, חשוב להקפיד על ניקיון יסודי של ריפוד הרכב, מאחר ומעבר ליתרונות ההיגייניים והאסתטיים של שטיפה פנימית של הרכב, מדובר על צורך מהותי. הכתמים נוטים להתקבע עם הזמן ולפגוע בערך הרכב שלכם. כמו כן, מומלץ לפנות מהרכב חפצים כבדים שנשכחו, כגון תיקים וארגזים, מאחר והם עלולים למשוך גנבים ואף להוות סכנה לחייכם במקרה של תאונה.

הצטרפו לתוכנית הליסינג של freesbe

ערך הרכב שלכם מושפע מגורמים שונים, אך בעוד שחלקם אינם נמצאים בשליטתכם, כגון מודל הרכב, השנתון שלו, רמת הביקוש וההיצע שלו וכדומה, ישנם גורמים שנמצאים בשליטה הישירה שלכם. מומלץ להקפיד על ניקיון שוטף של הרכב, תחזוקה וביצוע טיפולים במוסך מורשה, הקפדה על מילוי דלק לפני שנורית האזהרה נדלקת והגנה על הרכב מפני השמש, במטרה לשמר את ערך הרכב וליהנות ממחיר גבוה יותר בעת מכירתו.

אנו ב-freesbe מזמינים אתכם, לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד, להצטרף לתוכנית הליסינג שלנו וליהנות מתנאי תשלום נוחים, שירותי ביטוח בתנאים מועדפים, מגוון רחב של רכבים לבחירה וחשבונית חודשית, הנחשבת להוצאה מוכרת. הנציגים שלנו ישמחו לסייע ולייעץ לכם בבחירת הרכב המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם.