מה עושים כשרכב הליסינג נגנב או ניזוק?

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

מה עושים כשרכב הליסינג נגנב או ניזוק?

אתם נוהגים בנחת ברחובה של עיר ולפתע 'בום'. מכונית זרה שלא עצרה בתמרור 'עצור' התנגשה ברכב שלכם. הלכה הדלת האחורית, זגוגיות התנפצו, יתכן שנגרמו נזקים נוספים, וברוך השם אף אחד לא נפגע (כולם היו חגורים כמובן).

אחרי שנרגעים ומתעדים את מה שצריך, מתחילים לטפל בענייני הביטוח. אבל היי, אם אתם נוהגים ברכב שנרכש בליסינג תפעולי (מלא או חלקי), חברת הליסינג מטפלת בענייני הביטוח. אתם צריכים רק להודיע על התאונה ולספק את התיעוד מהשטח – פרטי הרכבים המעורבים, פרטי הנהגים ותיעוד של הנזקים.

גם בליסינג פרטי או בליסינג מימוני עשוי להיות מצב שענייני הביטוח הם באחריותה של חברת הליסינג, בהתאם לתוכנית הליסינג האישית שלכם, אבל בליסינג תפעולי זה כך באופן אוטומטי.

מה היתרונות בביטוח דרך חברת הליסינג?

תוכנית ליסינג תפעולי היא, בפועל, עסקה מסוג 'הכל כלול', וזה - מן הסתם - כולל גם את הכיסוי הביטוחי לרכב שנרכש. כלומר, אתם מקבלים רכב מבוטח. זה מאוד נוח כשאין צורך לדאוג לרכישת ביטוח - חובה, מקיף וצד ג' - ועוד יותר נוח כאשר אין צורך לטפל בבירוקרטיה של תביעות הביטוח, כמו במקרה הנזק שמתואר למעלה.

הנוחות היא כמובן יתרון גדול של ליסינג תפעולי, אבל לביטוח באמצעות חברת הליסינג ובאחריותה יש עוד כמה יתרונות חשובים.

יתרון המקצועיות

חברת ליסינג שמבטחת כמות גדולה של מכוניות מעסיקה צוותי מומחים בתחומי ביטוח, שיודעים לטפל מהר ובאופן מדויק בכל סוגיה ביטוחית, הן בעת הרכישה והתאמת הביטוח ללקוח, וכמובן בעת הניהול של תביעה מול חברת הביטוח.

יתרון המחיר

שוב, היתרון הכמותי של הרבה כלי רכב מבוטחים פועל לטובת כולם. כוח הקנייה של חברת הליסינג מאפשר לה להשיג תנאי ביטוח טובים יותר במחירים נמוכים יותר.

היתרון המשפטי

יתרון הגודל של חברת הליסינג בא לידי ביטוי ג כאשר נדרש ליווי משפטי במקרי תביעה.

השורה התחתונה ברורה: כאשר חברת הליסינג מטפלת ברכישת הביטוח ובמימוש הביטוח, הדברים מתנהלים מהר יותר, ביעילות רבה, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובכסף.

מה כדאי לדעת על ביטוח רכב ליסינג?

העובדה שמישהו אחר - חברת הליסינג - דואג לענייני הכיסוי הביטוחי של הרכב, לא אומרת שאתם לא צריכים להתעניין בפוליסות שלכם. להיפך, ועכשיו זה גם יותר קל - חלק מיתרון הנוחות של ליסינג תפעולי.

הרעיון הוא שהביטוח של הרכב שאתם רוכשים בתוכנית ליסינג תפעולי מותאמת אישית, צריך להתאים לכם - לנוהגים ברכב, למאפייני השימוש ברכב וכד'.

כמה נקודות עיקריות שכדאי לשים אליהן לב:

גיל הנהג הצעיר ביותר

אם יש לכם במשפחה נהגים צעירים או בני נוער שמתקרבים לגיל הרישיון, זה עניין מהותי.

רשימת המורשים לשימוש

בדקו שכל מי שאתם רוצים שיוכל לנהוג ברכב אכן מכוסה במסגרת הביטוח.

דמי השתתפות עצמית

כדאי לדעת מהו שיעור ההשתתפות העצמית בסוגים שונים של תביעות ביטוח. לידיעתכם, ניתן להקטין את העלות השוטפת של הביטוח ע"י הגדלת דמי ההשתתפות העצמית ולהיפך.

כיסוי צד ג'

כיסוי זה כלול בפוליסת ביטוח מקיף. כדאי לבדוק מהי תקרת הכיסוי למקרה של נזק לרכוש של צד שלישי.

מוקדי שירות לתביעה

למי לפנות לצורך שירותי דרך וגרירה, לאילו מוסכים ניתן לפנות בעת הצורך ומה לעשות במקרה של תביעת ביטוח.

הצטרף לתוכנית הליסינג של freesbe

עסקת ליסינג תפעולי יכולה להתאים גם ללקוח עסקי שרוכש מספר כלי רכב לשימושים שונים, וגם ללקוח פרטי עם רכב אחד או שניים.

חברת freesbe, מקבוצת קרסו, מציעה מגוון רחב של כלי רכב לרכישה בליסינג תפעולי מותאם אישית. אתם מוזמנים לבחור רכב לרכישה באתר freesbe, ולקבל ייעוץ והכוונה בסניף freesbe הקרוב אליכם.