5 רכבי פנאי למטייל המתמיד

חזרה

רכישה חכמה

5 דק׳

5 רכבי פנאי למטייל המתמיד

רכבי פנאי הפכו לפופולאריים במיוחד והיום הם מהווים כשליש משוק הרכב בארץ. יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות הטמונים ברכבי הפנאי, בין אם מדובר בג'יפונים, קרוסאוברים, SUV או כל רכב פנאי אחר. לכן אם גם אתם מתעניינים ברכישת רכב חדש מסוג פנאי, כדאי לכם להכיר את הרכבים המומלצים ביותר בתחום. אצלנו תוכלו לרכוש רכב פנאי חדש במגוון רחב של ערוצי מימון אטרקטיביים ומשתלמים, או לחילופין, לבחור ברכבי פנאי יד שנייה או ליסינג. רכישה או מכירת רכב פנאי מצריכה היכרות עם הנושא, לכן חשוב להבין את התחום לעומק.

רכבי פנאי יכולים להגיע במגוון רחב של דגמים וסוגים שונים, הכוללים ג'יפונים קטנים שעולים כמו מכונית משפחתית מאובזרת, או לחילופין, ג'יפונים במחיר של מכונית קטנה. חלק מהג'יפונים הקומפקטיים יכולים לעלות באזור הרבע מיליון ₪, אך הדבר לא מפחית מהפופולאריות שלהם. כך שאין זה מפתיע כי כל המותגים המובילים בתעשיית הרכב בחרו להשקיע ברכבי פנאי, כולל מותגי היוקרה והפאר. רכבי הפנאי יכולים להגיע במגוון סוגים שונים, כולל פנאי קטן, פנאי משפחתי, פנאי קומפקטי, פנאי גדול ופנאי שטח.

צ'רי טיגו 8 פרו

צ'רי טיגו 8 פרו הינו רכב פנאי קומפקטי ((SUV המגיע מיצרנית הרכב הסינית צ'רי. CHERY TIGGO 8 PRO מכיל תא מטען בנפח של 193 ליטר, לצד מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.6 ליטר, המפיק 186 כ"ס. הרכב מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ', מפתח חכם ואביזרים מתקדמים נוספים. מדובר על רכב גדול יחסית, המגיע לאורך של 472 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ וגובה של 170 ס"מ. צ'רי טיגו 8 פרו דומה בממדיו לקודיאק ואאוטלנדר, דבר שמאפשר שורת מושבים שלישית, המספיקה ל-6 נוסעים פלוס נהג. הרכב מאופיין בעיצוב רבוע וקשוח, שתורם לנראות הגדולה שלו. תנוחת הנהיגה גבוהה והרכב מספק ביצועים טובים בכל תנאי השטח, כולל היכולת לשמור על קצב גבוה בתנאי שטח הרריים.

יונדאי טוסון

יונדאי טוסון הינו SUV קומפקטי של חברת יונדאי הדרום קוריאנית, המכיל 5 מושבים ותא מטען גדול ופונקציונלי בנפח של 515 ליטר. Hyundai Tucson מכיל מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 2.0 ליטר המספק 155 כ"ס, או לחילופין, מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.6 ליטר המספק 180 כ"ס. יונדאי טוסון מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 8 אינץ', מפתח חכם, מצלמת רוורס ואביזרים מתקדמים נוספים. העיצוב של הרכב מודרני ומיוחד, בזכות ההקפדה על יחידות תאורה ייחודיות וקווים נקיים. הרכב מורכב מחומרים איכותיים והמרחב מלפנים מפנק ונדיב, בדיוק כמו המרחב מאחור. נוחות הנהיגה ברכב מספקת והוא נחשב לבטוח, בזכות הזכייה ב-5 כוכבי בטיחות. תוכלו ליהנות מבלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים, תיקון סטייה מנתיב ועוד.

פיג'ו 3008

פיג'ו 3008 הינו SUV קומפקטי של החברה הצרפתית, המכיל 5 מושבים ותא מטען מפנק בנפח של 591 ליטר.Peugeo 3008 מגיע עם מנוע דיזל של 1.5 ליטר המספק 130 כ"ס, או לחילופין, מנוע בנזין של 1.2 ליטר המספק גם כן, 130 כ"ס. כמו כן, ניתן למצוא גרסאות המשלבות בין מנוע טורבו בנזין למנוע חשמלי, המציעות את האפשרות לנסוע על חשמל בלבד לטווח של 61 עד 63 ק"מ. הרכב מאופיין במראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 8 אינץ', מצלמת רוורס, בקרת אקלים ועוד. זהו רכב פנאי שעבר מהפך משמעותי בעיצוב, כך שבמקום המיני וואן הישן תוכלו להתחדש ברכב בעל עיצוב מרשים ומפנק יותר. פיג'ו 3008 מציע מרחב פנים טוב למדי, ביצועים טובים ואיכות נסיעה טובה, בזכות בידוד רעשים מוצלח. זהו רכב בטיחותי, שזכה ב-5 כוכבים במבחן הריסוק.

קיה סורנטו

קיה סורנטו הינו SUV בגודל בינוני של חברת קיה הדרום קוריאנית, המכיל 7 מושבים ותא מטען בנפח של 187 ליטר. Kia Sorento מגיעה עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 2.5 ליטר המספק 180 כ"ס, או לחילופין, מנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר המפיק 202 כ"ס. הרכב מכיל מצלמת רוורס, מסך מולטימדיה של 10.25 אינץ', בקרת אקלים וכדומה. הרכב מגיע במידות שאינן שונות משמעותית מהדור הקודם, לצד פרופורציות טובות ועיצוב כללי קשוח ומרובע יותר. קיה סורנטו מבוססת על פלטפורמה חדשה של N3, המתאימה למגוון יחידות הנעה. ניתן לבחור בין שתי יחידות הנעה היברידיות – רגילה או נטענת משקע. שתי היחידות מגיעות עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.6 ליטר, המפיק 180 כ"ס, לצד מנוע חשמלי. הגרסה ההיברידית הרגילה מאופיינת בהספק של 230 כ"ס והנעה קדמית, לעומת הגרסה הנטענת המספקת 265 כ"ס והנעה כפולה. הרכב זכה ב-5 כוכבי בטיחות במבחני ריסוק.

ניסאן Juke

ניסאן Juke החדשה הינו SUV קטן של יצרנית הרכב היפנית ניסאן. Nissan Juke מגיע עם 5 מושבים ותא מטען מפנק בנפח של 354 – 422 ליטר (422 ליטר בגרסת הבנזין ו-354 ליטר בגרסה ההיברידית). הרכב יכול להגיע עם מנוע בנזין או מנוע היברידי, כאשר המנוע ההיברידי מספק 94 כ"ס, לעומת 117 כ"ס המסופקים על ידי מנוע הבנזין. הרכב זכה ב-5 כוכבים במבחן הריסוק והוא מגיע עם כל האביזרים המתקדמים, כולל מראות חשמליות מתקפלות, מפתח חכם, מצלמת רוורס, מסך מולטימדיה של 8 אינץ' ועוד. ניסאן ג'וק מבוסס על פלטפורמה חדשה והוא מגיע בגודל מרשים וגדול יותר מקודמו. העיצוב המחודש מרשים, איכות החומרים טובה ותנוחת הנהיגה נוחה במיוחד. מדובר על רכב מרווח יותר, המאופיין בביצועים טובים במיוחד בכבישים מפותלים.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe

אנו ב-freesbe נשמח לסייע לכם לבחור רכב חדש, שיספק לכם חווית נהיגה ברמה הגבוהה ביותר. אצלנו תמצאו מגוון רחב של רכבי פנאי, לצד סוגי רכבים נוספים. צוות היועצים שלנו ישמח לסייע לכם לבחור במסלול הרכישה המתאים לכם, לצד האפשרות למסלול השכרה וליסינג. צרו קשר עוד היום!