5 רכבים קטנים מומלצים לנהגים עירוניים

חזרה

רכישה חכמה

5 דק׳

5 רכבים קטנים מומלצים לנהגים עירוניים

אם גם אתם החלטתם להתחדש ברכישת רכב קטן, כדאי שתכירו את 5 הדגמים המומלצים ביותר בתחום. רכבים קטנים הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, מאחר והם מאפשרים לחסוך בעלויות. תוכלו לרכוש רכב חשמלי קטן חדש, יד שניה או בליסינג ובכך להבטיח לעצמכם רכב חסכוני, נוח ופונקציונלי. ניתן כמובן לבחור מבין מגוון רחב של דגמים, כולל רכבים היברידיים ורכבים עם מנוע בנזין. אצלנו תמצאו רכבים קטנים, רכבי מיני ורכבי סופר מיני, שיספקו לכם חיסכון בדלק, עלות אחזקה נמוכה וכמובן מחיר עלות אטרקטיבי.

רכבים קטנים ורכבי מיני הפכו לנפוצים במרכזי הערים, בשל מצוקת החניה הגוברת. לכן אין זה מפתיע כי תוכלו לבחור בין מכוניות משפחתיות קטנות, רכבי פנאי קטנים, מיני ואנים ורכבי סופר מיני. רכבים אלה מהווים פתרון חסכוני ומשתלם עבור מי שמעוניין ברכב קטן, המכיל מרווח פנים מספק יחסית לממדים הצנועים, לצד נסיעה חסכונית וביצועים לא רעים. רכבי הסופר מיני מגיעים בגרסה ידנית עם מנוע חלש יחסית, לצד גרסה אוטומטית עם מנוע חזק יותר.

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו החדשה מהווה את גרסת המיני של יצרנית הרכב הדרום קוריאנית קיה. Kia Picanto מכילה 5 מושבים ותא מטען נדיב בנפח של 255 ליטר. מדובר על רכב במרכב האצ'בק, התאפיין במנוע בנזין של 1.2 ליטר שמספק 84 כ"ס. קיה פיקנטו זכתה ב-4 כוכבים במבחני ריסוק והיא מצוידת באביזרים מתקדמים, כגון – מצלמות רוורס, מסך מולטימדיה של 8 אינץ', נעילה מרכזית באמצעות שלט ועוד. מדובר על הדור ה-3 של קיה פיקנטו, שמגיע בממדים דומים לאלו של הדגם הקודם, מלבד תא המטען שגדל ב-25%. עם זאת, הגרסה החדשה מגיעה עם מערכות בטיחות מתקדמות, מושבים נוחים ומרחב מרווח יחסית מאחור. מדובר על רכב חסכוני במיוחד בצריכת הדלק – 16.3 ק"מ לליטר.

ליפמוטור T03

ליפמוטור T03 היא מכונית מיני חשמלית של יצרנית הרכב הסינית ליפמוטור. המכונית מגיעה במרכב האצ'בק ומכילה 4 מושבים, לצד תא מטען בנפח של 210 ליטר. Leapmotor T03 מכילה מנוע חשמלי יחיד, המספק 108 כ"ס וטווח נסיעה של 280 ק"מ. היא מכילה סוללת 41 קוט"ש ומבוססת על הנעה קדמית. הרכב מגיע עם אביזרים מתקדמים, כולל – מצלמת רוורס, מסך מולטימדיה של 10.1 אינץ', בקרת אקלים ומפתח חכם. ליפמוטור טי 03 הינה המכונית השנייה שייצרה היצרנית הסינית והיא הראשונה שהגיעה לארץ. המידות שלה מזכירות את המידות האופייניות למכוניות המיני בארץ – אורך של 362 ס"מ, רוחב של 165 ס"מ וגובה של 158 ס"מ. רכב זה מעט יותר רחב וגבוה מקיה פיקנטו, אך העיצוב שלו שונה וייחודי. תנוחת הנהיגה גבוהה והמרחב לנהג ולנוסעים מאחור ומלפנים נחשב לטוב מאוד ביחס לקטגוריה. הרכב מספק ביצועים טובים במיוחד בתוך העיר, אך פחות מומלץ לעקיפות או מהירות גבוהה.

מיצובישי ספייס סטאר

מיצובישי ספייס סטאר החדשה היא מכונית המיני של יצרנית הרכב היפנית מיצובישי. Mitsubishi Space star מגיעה במרכב האצ'בק ומכילה 5 מושבים, לצד תא מטען בנפח של 235 ליטר. הרכב מגיע עם מנוע בנזין של 1.2 ליטר המספק 71 כ"ס. כמו כל הרכבים המודרניים, הוא מכיל אביזרים מתקדמים, כגון – מצלמת רוורס, מראות חשמליות מתקפלות, מפתח חכם, בקרת אקלים ועוד. הרכב ידוע גם בשם "מיראז'" בחלק מהשווקים והוא נכנס לקו התפר בין מיני לסופר מיני. מדובר על אופציה מרווחת ומאובזרת בקטגוריה, המספקת מרחב מספק מאחור ומלפנים. הביצועים מפתיעים לטובה ביחס לעוצמת המנוע, בזכות תגובות זריזות של התיבה הרציפה. הביצועים טובים בעיקר בעיר, אך הרכב מסוגל לשמור על קצב תנועה מספק גם בנסיעות מחוץ לעיר. הוא כולל מערכת בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב.

יונדאי i10

יונדאי i10 החדשה היא מכונית המיני של יצרנית הרכב יונדאי הדרום קוריאנית. Hyundai i10 מגיעה במרכב האצ'בק ומכילה 5 מושבים, לצד תא מטען גדול ביחס לקטגוריה – 252 ליטר. יונדאי איי 10 מכילה מנוע בנזין אטמוספרי של 1.2 ליטר, המספק 84 כ"ס. היא זכתה בציון של 3 כוכבים במבחני ריסוק והיא מציעה בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת הירדמות והתרעה על תחילת הנסיעה של הרכב לפניכם. הרכב מגיע עם מצלמת רוורס, מסך מולטימדיה של 8 אינץ', נעילה מרכזית עם שלט, בקרת אקלים ועוד. זהו הדור ה-3 של יונדאי i10, המגיע בעיצוב נאה ומרשים. הרכב נחשב למרווח מלפנים ומאחור ביחס לקטגוריה והוא מאופיין בביצועים מספקים בעיר ומחוץ לעיר. צריכת הדלק מצוינת - 14.7-15.7 ק"מ לליטר, בהתאם לגרסה.

רנו קליאו

רנו קליאו החדשה הינה מכונית סופר מיני של יצרנית הרכב הצרפתית רנו. Renault Clio מגיעה במרכב האצ'בק ומכילה 5 מושבים, לצד תא מטען בנפח נדיב במיוחד של 391 ליטר. הרכב מאופיין במנוע טורבו בנזין של 1.0 ליטר המספק 90 כ"ס. רנו קליאו זכתה ב-5 כוכבים במבחני הריסוק והיא מציעה תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה מלאה בתנאי כביש מסוימים. הרכב מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 9.3 אינץ', מצלמת רוורס, בקרת אקלים ועוד. זהו הדור ה-5 של רנו קליאו והוא הראשון שמבוסס על הפלטפורמה המודולרית החדשה של רנו - CMF-B. פלטפורמה זו מהווה את העתיד של יצרנית הרכב, המתכוונת להשתמש בה גם עבור דגמים היברידיים וחשמליים. הרכב מעוצב ומאובזר ברמה גבוהה יותר מזו של הדור הקודם, הוא מכיל פרופורציות טובות, חומרים איכותיים ומספק תנוחת נהיגה טובה.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe

אנו ב-freesbe נשמח לסייע ולייעץ לכם בבחירת רכב קטן, שיתאים באופן מושלם לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם. אנו מחזיקים במגוון גדול של רכבים קטנים, רכבי פנאי וסוגים נוספים של רכבים, שיוכלו להתאים עבורכם. היועצים שלנו ישמחו לייעץ לכם לגבי רכישת רכב חשמלי קטן או כל רכב אחר, הניתן לרכישה במגוון מסלולים אטרקטיביים, כולל ליסינג והשכרה. למידע נוסף, צרו קשר!