5 טיפים למכירת הרכב שלך בקלות

חזרה

רכישה חכמה

5 דק׳

5 טיפים למכירת הרכב שלך בקלות

מעוניינים למכור את הרכב הישן אבל לא בטוחים כיצד לעשות את זה? המאמר הזה יסייע לכם לעשות סדר בבלגן! לא כולם נולדו עם יכולות מכירה מרשימות, לכן חלק מהאנשים יתקשו להתנהל עם רוכשים מיומנים, שינסו להוריד את מחיר הרכב. כמו כן, חשוב לדעת כי שוק הרכבים החדשים נמצא במגמת התאוששות, דבר שבא לידי ביטוי במבצעים על מכוניות חדשות והצעות מפתות לעסקאות 0 ק"מ. לכן תצטרכו להתחרות עם חברות הרכב וחברות הליסינג, שיוכלו להציע הצעות משתלמות יותר, כולל אחריות. אך באמצעות יישום הטיפים הבאים, סבלנות ויחסי אנוש טובים, תצליחו למכור את הרכב שלכם בצורה קלה ומשתלמת יחסית.

למדו את השוק

הטיפ החשוב ביותר הוא ללמוד את השוק ולהבין מיהם המתחרים שלכם. כדאי לבדוק כמה רכבים מהסוג של הרכב שלכם נמכרים כיום ובאיזה מחיר. מומלץ לשוטט באתרים כמו יד2, על מנת להבין את ההיצע ולוודא שהמחיר שלכם תואם למצב השוק. ככל שהרכב שלכם נחשב לפופולארי ונפוץ יותר, כך תוכלו למכור אותו בקלות רבה יותר.

קבעו מחיר רציונלי

חשוב לקבוע מחיר שיהיה משתלם עבורכם ועבור הרוכשים העתידיים. אין כאן מטרה להציע את הרכב במחיר הפסד, אך גם חשוב לא להתעקש על מחיר גבוה מידי. מומלץ להתחיל מבדיקת המחירון של הרכב ולהתאים אליו את המחיר המבוקש. במידה ומדובר על רכב שמור, שעבר טיפולים סדירים במוסך מורשה ומכיל שדרוגים ותוספות שונות, תוכלו להעלות מעט את המחיר. כמובן שיש לזכור כי ייתכן שיתגלו ליקויים שונים בבדיקת הרכב, דבר שעלול להוריד מעט את המחיר שלו.

נקו וטפלו ברכב

מומלץ לשטוף את הרכב לפני הצגתו לרוכשים הפוטנציאליים, מאחר והדבר יתרום המון לרושם הראשוני שלו. זה גם הזמן לסדר מעט את הרכב, לרוקן את תא המטען ולהוציא מהרכב בגדים, נעליים, צעצועים או כל דבר אחר, שמעניק לו מראה של מחסן מבולגן. בנוסף לכך, מומלץ לטפל בתקלות קטנות, כגון פנס סדוק, ידית הילוכים שבורה וריפוד קרוע. השקעה קטנה יכולה לגרום לרכב להיראות מזמין יותר, דבר שיקל על מכירתו.

פרסמו את הרכב נכון

פרסום נכון יכול לתרום המון למכירת הרכב, מאחר ומודעה מפורטת ומסודרת, הכוללת תמונות מחמיאות של הרכב, תוביל לביקוש גבוה יותר. מומלץ לצלם את הרכב במספר זוויות שונות ולהקפיד גם על צילום חלל הרכב. כמו כן, חשוב לתאר בפירוט את הרכב, לספק פרטים מלאים וכמובן לציין יתרונות שונים, כגון קילומטראז' נמוך, טיפולים במוסך מורשה, מערכות בטיחות מתקדמות ותוספות ושדרוגים שונים. כדאי להימנע מהערות בסגנון של – לרציניים בלבד, לא מוכן להתפשר וכדומה. פרסמו את המודעה באתרים רלוונטיים וברשתות החברתיות ומומלץ אף להשקיע במודעה שתודבק על חלון הרכב.

נהלו משא ומתן בשקיפות

חשוב לנהל את שלב המשא ומתן באופן שקוף והוגן, מאחר והדבר יתרום המון לחוויה של הקונה הפוטנציאלי. התנהלות מקצועית והוגנת תסייע להפחית את החששות של הקונה, דבר שיעלה את הביטחון שלו ויצמצם את תחושת אי הוודאות. אף אחד לא היה רוצה לרכוש חתול בשק, לכן התנהלות הוגנת, הכוללת פירוט מדויק של מצב הרכב והדגשת היתרונות שלו, תתרום יותר מהכול לתהליך מכירת הרכב. מומלץ להציג לקונה הפוטנציאלי מסמכים שיתמכו בטענות שלכם, כולל היסטוריית טיפולים שהרכב עבר, קבלות עבור החלפת צמיגים וכדומה.

אלטרנטיבה פשוטה וקלה – מכרו את הרכב לפריסבי

אם אתם מעוניינים לחסוך מעצמם את ההתעסקות עם קונים פוטנציאליים, כדאי שתכירו את האפשרות למכור את הרכב שלכם ל-freesbe! אנו מספקים אלטרנטיבה משתלמת עבור כל מי שאינו מעוניין לבזבז את הזמן והאנרגיה שלו על טלפונים בלתי פוסקים ומפגשים עם רוכשים פוטנציאליים. אנו מקפידים על מחירים הוגנים והתנהלות קלה ופשוטה, במטרה לאפשר לכם את החוויה האופטימלית ביותר. תוכלו לקבל מאיתנו את הכסף על הרכב הישן שלכם, או לחילופין, תוכלו לבצע טרייד אין ולצאת מאיתנו עם רכב חדש! נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולספק לכם ייעוץ והכוונה בנושא. צרו קשר!