קניית רכב מחברה – כל היתרונות

חזרה

רכישה חכמה

5 דק׳

קניית רכב מחברה – כל היתרונות

רכישת רכב יד שנייה יכולה להתאים למגוון רחב של אנשים שונים, מאחר ומדובר על הזדמנות מעולה להתחדש ברכב במחיר נמוך יחסית. רבים מעוניינים לרכוש לעצמם רכב מסוים המגיע מיצרנית ספציפית, אך אין להם את התקציב הנדרש לרכישת רכב חדש. לכן רכב יד2 יכול להוות את הפתרון המושלם לבעיה. כמובן שהדבר נכון גם עבור סטודנטים או כל מי שמחזיק בתקציב נמוך יחסית לרכישת רכב. כדאי לדעת כי תוכלו היום לרכוש רכב יד2 מאדם פרטי, או לחילופין, מחברה המתמחה בליסינג, השכרה ומכירת רכבים יד2.

מה היתרונות ברכישת רכב מחברה?

בדיקות לרכב

ישנה חשיבות מכרעת להעביר את הרכב המשומש בדיקות, על מנת לוודא את המצב המכאני שלו. רכב המגיע מחברה יספק לכם תיעוד מלא ומפורט של כל היסטוריית הטיפולים והתקלות שלו, מהרגע שהוא עלה על הכביש. לעומת זאת, רכב המגיע מאדם פרטי אינו מגיע עם תיעוד מסודר של תקלות ותיקונים ולא תמיד תדעו את היסטוריית הבעלות שלו. בכל מקרה, מומלץ לקחת את הרכב למכון בדיקה, במטרה לבחון את תפקוד המערכות השונות שלו.

אמינות

חשוב לזכור כי רכב המגיע מחברה יהיה תמיד אמין יותר, מאשר רכב המגיע מאדם פרטי. לא תמיד מכון הבדיקות יצליח לאתר את כל התקלות השונות של הרכב, דבר שעלול להותיר אתכם עם רכב לא תקין. אנשים פרטיים עלולים "לשכוח" לספר לכם על התאונות והתקלות השונות של הרכב, כך שאתם עלולים לגלות זאת רק בשלב מאוחר מידי. לעומת זאת, רכב המגיע מחברה יהיה תמיד אמין יותר, מאחר והחברה חייבת לשמור על המוניטין שלה. לכן ישנו סיכוי גבוה יותר לקבל עסקה הוגנת, מאחר ולחברה ישנו אינטרס להפוך אתכם ללקוחות קבועים, שיחזרו לשדרג את הרכב בעוד מספר שנים.

מעבר לכך, כדאי לזכור כי רכישת רכב יד2 מאדם פרטי עלולה להתברר כהונאה או נוכלות, מכיוון שישנם לא מעט מקרים בהם אנשים רכשו רכב שעבר תאונה קשה, או לחילופין, רכב גנוב. לעומת זאת, ברכישת רכב מחברה אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי מדובר על עסקה חוקית לחלוטין.

מגוון רכבים לקנייה

חברה תוכל להציע לכם מגוון רכב של רכבים לקנייה, המגיעים מכל הסוגים, הדגמים והיצרניות המובילות ביותר בשוק. תוכלו לבחור בין רכבים משפחתיים, רכבי מיני, רכבים חסכוניים בדלק וכדומה. לכן אם תבחרו לרכוש רכב מחברה, תוכלו לחסוך בזמן וליהנות ממגוון רחב של רכבים במקום אחד. כדאי לציין כי בעוד שחלק מהרכבים הגיעו מליסינג או מהשכרה, חלק גדול מהרכבים מגיעים מאנשים פרטיים שבחרו לעשות טרייד אין לרכב שלהם. לכן תוכלו לרכוש רכב שהיה בשימוש פרטי ואף לבצע טרייד אין על הרכב הישן שלכם.

אחריות

רכב שמגיע מחברה מגיע עם אחריות מקיפה, המכסה את רוב התקלות המשמעותיות שעלולות להתרחש בשנה הראשונה. ברוב המקרים האחריות מכסה תקלות הקשורות למערכת הבלמים, למנוע, לגיר ההילוכים ולמערכת המיזוג של הרכב. לעומת זאת, רכב המגיע מאדם פרטי אינו מגיע עם שום אחריות, לכן כל תקלה תצריך מכם הוצאות לא צפויות נוספות.

תהליך העברת הבעלות

תהליך העברת הבעלות הינו נושא רגיש, מאחר ולא פעם ניתן לשמוע על אנשים שמגלים ברגע האמת כי הרכב מועמד לעיקול, כתוצאה מפשיטת הרגל של הבעלים הקודמים שלו. לכן חשוב שתחתימו את שטר המכר של הרכב ותשלמו את אגרת העברת הבעלות, על מנת שהרכב ירשם על שמכם באופן רשמי. לעומת זאת, אם תבחרו לרכוש רכב מחברה, כל התהליך יתבצע באופן מידי ותוכלו ליהנות מראש שקט, מאחר ואין שום סיכון להונאות או לאי הבנות. נציגי החברה יסייעו לכם בכל הבירוקרטיה ויחסכו לכם זמן ואנרגיה.

יתרונות נוספים

ישנם יתרונות רבים נוספים ברכישת רכב מחברה, לעומת רכישת רכב מאדם פרטי. קודם כל, רכב מחברה יהיה מתוחזק ברמה גבוהה יותר, מאחר והחברה נוטה לטפל ולתחזק את הרכבים שלה באופן שוטף, בעוד שאנשים פרטיים עלולים להזניח את הרכב שלהם, במיוחד אם הוא מועמד למכירה. כמו כן, רכישת רכב מחברה תחסוך לכם זמן יקר ערך, מאחר ולא תצטרכו להתרוצץ בכל הארץ, במטרה לבחון את הרכבים השונים. החברה מציעה מגוון רחב של רכבים שונים, כך שתוכלו להתרשם מכל האופציות השונות במקום אחד. בנוסף, כדאי לזכור את האפשרות של ביצוע טרייד אין עתידי, במידה ותבחרו לשדרג את הרכב שלכם בעוד מספר שנים. הדבר יחסוך לכם את הטרחה הכרוכה במכירת הרכב והתעסקות עם קונים פוטנציאליים. חשוב לציין כי רוב החברות מספקות מסלולי מימון משתלמים, לעומת אדם פרטי שדורש את כל הסכום במזומן.

לסיכום

אנו בחברת freesbe מתמחים במכירה ורכישה של רכבי יד2, לצד שירותי ליסינג והשכרת רכב. אם אתם מעוניינים למכור את הרכב הישן שלכם, או לחילופין, לרכוש רכב חדש או יד2, נשמח לסייע ולייעץ לכם בנושא. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפונית, או לחילופין, לגשת לאחד הסניפים שלנו, הפזורים ברחבי הארץ. הנציגים שלנו ישמחו לספק לכם הצעת מחיר על הרכב וכמובן להעניק לכם מידע נוסף בנושא.