כמה שווה הרכב שלכם בטרייד אין?

חזרה

רכישה חכמה

5 דק׳

כמה שווה הרכב שלכם בטרייד אין?

טרייד אין הינה עסקת מכירת רכב, שבה מוכרים את הרכב לחברה ורוכשים במקומו רכב אחר, בין אם מדובר על רכב חדש, רכב יד שנייה או רכב 0 ק"מ. מדובר למעשה על עסקת חילוף, הכוללת השארת הרכב הישן בבעלות חברת הליסינג, כחלק מהתשלום עבור הרכב החדש. כמובן שיש צורך להשלים את הפער הכספי, בהתאם לרכב הנבחר. חשוב לדעת כי ישנם אלמנטים שונים, המשפיעים על ערך הרכב שלכם, כגון: מחיר המחירון שלו, מספר הידיים שהוא עבר, המצב המכאני והקילומטראז' שלו. מדובר על עסקה משתלמת לשני הצדדים, מאחר והיא יכולה לחסוך לכם לא מעט זמן ואנרגיה בהתמודדות עם הקונים הפוטנציאליים בשוק הפרטי.

מה משפיע על ערך הרכב בטרייד אין?

שווי המחירון של הרכב

ערך הרכב מושפע מערך המחירון שלו, בהתאם ליצרן, לדגם ולשנת הייצור. ככל שהרכב נחשב לאמין ופופולארי יותר, כך המחיר שלו יעלה בהתאם. כמובן שרכב צעיר יותר יעלה יותר, מאשר רכב וותיק. כמו כן, נפח המנוע, סוג תיבת ההילוכים וסוג המנוע משפיעים גם כן על מחיר המחירון של הרכב.

קילומטראז'

ערך הרכב מושפע באופן ניכר על ידי הקילומטראז' שהוא עבר, מאחר ורכב שגמע מרחקים גדולים יותר, יעלה פחות מרכב שבקושי יצא מהחניה. לכן חשוב לדעת כי מי שנוטה לצאת לנסיעות ארוכות ותכופות, עלול להוריד משמעותית את ערך הרכב שלו.

מספר בעלויות

מספר הידיים שהרכב עבר משפיע באופן משמעותי על המחיר שלו, מאחר וככל שהרכב שלכם החליף יותר ידיים, כך המחיר שלו יהיה נמוך יותר. לכן אם מדובר על רכב יד ראשונה, המחיר שלו יהיה גבוה יותר, מאשר רכב יד שנייה או יד שלישית.

סוג בעלות

לא רבים מודעים לכך, אך לא רק מספר הבעלויות משפיעות על ערך הרכב, אלא גם סוג הבעלות. במידה ומדובר על רכב שאחד הבעלים הקודמים שלו היה חברה להשכרת רכב למשל, הערך שלו יהיה משמעותית נמוך יותר, מזה של רכב בבעלות פרטית. מדובר על פער מחיר של כ-10% בין רכב בבעלות פרטית לבין רכב המגיע מחברת השכרת רכב. כדאי לדעת כי במידה ומדובר על רכב משטרה, מונית או רכב בבעלות צה"ל, הערך שלו יהיה נמוך ב-35% לעומת רכב פרטי.

מצב הרכב

המצב המכאני של הרכב משפיע כמובן על המחיר שלו, כך שרכב במצב מכאני מצוין יעלה יותר מרכב עם תקלות שונות. הפער במחיר עלול להגיע עד ל-20% מערך הרכב, בהתאם למצב המכאני ולסוג התקלה. למשל, החלפת מנוע ברכב ישן יכולה להעלות את ערך הרכב, בעוד שתיקון דומה ברכב חדש רק יוריד מערכו. כמו כן, שווה לציין כי תיקוני פחחות וצמיגים חדשים יכולים להעלות את ערך הרכב במכוניות ישנות.

מה עוד משפיע?

ישנם פרמטרים נוספים שעלולים להשפיע על ערך הרכב, כגון תוספות ואביזרים שונים. אבזור מתקדם, כגון גג נפתח, מערכת שמע חדישה או מערכת לאיתור הרכב, יכול להעלות את ערך הרכב. בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון גורמים נוספים, כגון רמת הסחירות של הרכב. רכב שנחשב לפופולארי יעלה יותר, מאשר רכב שסובל מביקוש נמוך יותר. חלק מהרכבים המגיעים מיצרן מסוים נחשבים למבוקשים יותר, לעומת רכבים אחרים. כמובן שישנם דגמים ספציפיים שנחשבים לאהובים יותר מאחרים, כולל דגמים ישנים ונוסטלגיים.

לסיכום

אנו בחברת freesbe נשמח לסייע לכם לבצע עסקת טרייד אין, שתאפשר לכם להחליף את הרכב הישן ברכב חדש ומשודרג. אנו מתמחים במכירה, השכרה וליסינג של מגוון רחב של רכבים שונים, המגיעים מהיצרנים המובילים ביותר בשוק. נשמח לספק לכם ייעוץ והכוונה בנושא, באמצעות היועצים המנוסים והמקצועיים שלנו. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפונית, או לחילופין, לגשת לאחד הסניפים שלנו. נשמח לספק לכם הצעת מחיר על הרכב שלכם ולהציע לכם את הרכבים האמינים והאיכותיים שלנו, המגיע מתוך מלאי עצום של רכבים מסוגים שונים.