ליסינג לעסקים קטנים - האם זה משתלם?

חזרה

רכישה חכמה

5 דק׳

ליסינג לעסקים קטנים - האם זה משתלם?

כל עסק קטן יודע שרכישה של רכב חדש והתחזוקה השוטפת שלו מהוות הוצאה משמעותית. לכן רבים מתלבטים כיצד למצוא את עסקת הרכב המתאימה ביותר עבורם, מבלי להיכנס להוצאות מיותרות, העלולות לפגוע בתזרים המזומנים. ישנו פתרון פשוט ומשתלם ששווה לקחת בחשבון - ליסינג לעסקים קטנים. אם בעבר שירותי ליסינג תפעולי הוצעו רק לחברות ולארגונים גדולים, היום ניתן למצוא שירותי ליסינג תפעולי גם לעסקים קטנים. שירות זה יאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של רכב חדש ומאובזר, ללא שום צורך בהוצאה ניכרת שתפגע במאזן של העסק. חברת הליסינג אחראית על כל העלויות הנלוות של הרכב, כולל הוצאות הביטוח, אגרת הרישוי השנתית, טסט שנתי וביצוע של טיפולים ותיקונים שונים. ברוב המקרים תצטרכו לשלם מקדמה בגובה של 3 חודשי השכרה ותשלום חודשי קבוע למשך כל תקופת הליסינג.

מה חשוב לשקול בליסינג לעסק?

  • יתרת המזומנים - יש לוודא כי יש לכם מספיק מזומן כדי להצטייד בכמות הרכבים הנדרשת לתפקוד התקין והיעיל של העסק וכי נשאר לכם מספיק מזומן גם לאחר ביצוע העסקה.
  • זמינות כוח האדם לטיפול ברכבים - יש להצטייד באנשים שמבינים בשוק הרכב ויכולים לטפל בהצטיידות ברכבים הנדרשים ובביצוע טיפולי התחזוקה הנדרשים (במידה ולא בחרתם בליסינג תפעולי).
  • בחירת סוג הרכב הנדרש וכמות הרכבים - יש לקחת בחשבון גורמים שונים, כגון צריכת הדלק של הרכב, נוחות הנסיעה, הנראות של הרכב ורמת האבזור שלו. כמו כן, יש לבחון את צרכי העסק ואת התקציב העומד לרשותכם, על מנת להבין מהי כמות הרכבים הנדרשת עבורכם.
  • סוג עסקת הליסינג - תוכלו לבחור בעסקת ליסינג מימוני, המתאימה בעיקר לחברות בע"מ ולעסקים שאינם מצריכים נסיעות תכופות וארוכות. מדובר על עסקת ליסינג ל-5 שנים, המאפשרת לשלם תשלום חודשי קבוע על הרכב, לצד תשלום מקדמה ואפשרות לרכוש את הרכב בסיום התקופה, או לחילופין, לחדש את העסקה עם רכב חדש.

אופציה נוספת היא לבחור בעסקת ליסינג תפעולי מלא או חלקי, הנמשכת 36 עד 44 חודשים. ליסינג תפעולי מלא חוסך את ההתעסקות עם תחזוקת הרכבים. חברת הליסינג אחראית על התחזוקה השוטפת של הרכבים, כולל ביצוע הטיפולים והתיקונים השונים, מעבר טסט שנתי ותשלום עבור אגרת הרישיון של הרכב והביטוח שלו. ליסינג תפעולי חלקי מאפשר לכם ליהנות מפחת מואץ והוא מותאם לחברה בע"מ ולעוסק מורשה, המסוגלים לדאוג לבד לתחזוקת הרכבים.

מה היתרונות בליסינג לעסק קטן?

  1. תנאי תשלום נוחים יאפשרו לעסק שלכם להתנהל בצורה נבונה יותר מבחינה פיננסית וישאירו לכם הון פנוי. הון זה יוכל להיות מופנה לפיתוח וקידום העסק, כך שמדובר על יתרון עצום עבור עסקים קטנים. תוכלו לדעת מראש את ההוצאות החודשיות שלכם על הרכב, מבלי לחשוש מהוצאות פתאומיות ולא צפויות, העלולות לפגוע בתזרים המזומנים.
  2. גמישות העסקה מאפשרת לכם להחליט לגבי גובה המקדמה המתאים ביותר למצב הפיננסי של העסק. במידה ואתם נמצאים כרגע בקשיים כלכליים, תוכלו לשלם מקדמה נמוכה יותר, על חשבון תשלום חודשי גבוה יותר. לעומת זאת, במידה ויש לכם מזומן פנוי, תוכלו לשלם מקדמה גבוהה יותר וליהנות מתשלומים חודשיים נמוכים.
  3. תנאי המימון נחשבים למשתלמים ואטרקטיביים במיוחד, מאחר וחברת הליסינג זוכה בעצמה לתנאי רכישה נוחים כתוצאה מהנחת כמות. לכן החברה יכולה לגלגל אליכם את ההנחה ולספק לכם את האפשרות ליהנות מתנאי מימון אטרקטיביים יותר מאלו המוצעים על ידי הבנקים, ואף להציע עסקאות ללא ריבית. בנוסף לכך, תוכלו להחליט בסיום תקופת הליסינג אם לרכוש את הרכב במחיר משתלם וידוע מראש, או לחדש את העסקה עם רכב חדש.
  4. ניתן לבחור מתוך מבחר רחב של רכבים חדשים המוצעים על ידי חברת הליסינג. כל עסק יכול לבחור את סוג הרכב המתאים ביותר לצרכים שלו, בין אם מדובר על רכבים היברידיים, רכבים חשמליים, רכבים חסכוניים בדלק, רכבי מיני או רכבי פנאי-שטח מרשימים.

בואו למצוא את הרכב המושלם לעסק שלכם בפריסבי ב-freesbe

אם אתם מתעניינים לגבי ליסינג לעסקים קטנים, אתם מוזמנים לפנות לחברת freesbe! אנו מספקים שירותי ליסינג תפעולי לעסקים קטנים ושירותי ליסינג מימוני ונשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום. היועצים המנוסים שלנו יספקו לכם הכוונה לגבי סוג הרכב המתאים ביותר לצרכי העסק שלכם וכמובן יציעו לכם מבחר רחב של מסלולים משתלמים ואטרקטיביים. אתם מוזמנים לבחון את מגוון הרכבים שלנו באתר האינטרנט, או לחילופין, ליצור עמנו קשר לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי!