מדריך לבחירת רכב ליסינג

חזרה

רכישה חכמה

6 דק׳

מדריך לבחירת רכב ליסינג

freesbe המציעה את כל סוגי הליסינג לקהל הרחב: ליסינג תפעולי וליסינג מימוני (ליסינג פרטי). שני סוגי הליסינג זמינים הן עבור לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים, כך שכולם יכולים ליהנות מכל היתרונות המגולמים בכל אחד מסוגי הליסינג. הכנו עבורכם מדריך לבחירת רכב ליסינג, אשר יעשה לכם סדר בכל מה שצריך לפני שחותמים רשמית על רכב ליסינג.

איך לבחור רכב ליסינג?

קבעו מה הצרכים שלכם

לפני שאתם מעמיקים בתנאי העסקה ובוחרים את זו המתאימה עבורכם, נסו לקבוע תחילה מה הם הצרכים שלכם ואילו מאפיינים הכי חשובים לכם ברכב שלכם: גודל הרכב, סוג המנוע, ביצועים על הכביש, צרכי דלק, תכונות בטיחות, מערכת בידור ועוד. כמו כן, הגדירו בשלב זה מהו התקציב המקסימלי שאתם מתכננים להשקיע ואת משך התקופה שבו אתם מעוניינים להתחייב לעסקת ליסינג.

נתחו את התקציב שלכם

לאחר שהגדרתם בקווים כללים את תוואי הרכישה, בחנו יותר לעומק את היכולות הפיננסיות שלכם והבינו עם עצמכם איזה סכום אתם מוכנים להפריש מדי חודש לטובת תשלומי הליסינג. חשוב מאוד להיות מציאותיים ולנקוב בסכום שעולה בקנה אחד עם היכולות הכלכליות והתקציב הכללי שלכם.

בחרו סוג רכב

שוק הליסינג מציע לקהל הרחב מגוון רחב של רכבים, ביניהם דגמי סדאן, דגמי האצ'בק, דגמי קרוסאובר ועוד. כאשר אתם בוחנים את היצע רכבי הליסינג, וודאו שאתם מסתכלים על רכב שאכן רלוונטיים אליכם מבחינת המפרט שלהם, שהם הולמים את סגנון החיים שלכם ועונים על קריטריונים קריטיים עבורכם.

עיינו בדגמים ובחרו יצרן

הצליבו בין הדגמים השונים של הרכבים שמצאו חן בעיניכם והתאימו לכם לבין התקציב שאליו אתם רוצים להתכנס. בתוך זה, עיינו בתכונות ובביצועים של הרכבים השונים שעומדים בקריטריונים שלכם והשוו ביניהם. שימו לב שאתם מתייחסים לתכונות חשובות שישפיעו על איכות הנסיעה שלכם בהמשך: מנוע, מערכת הנעה, חשמליות, ביצועים ותכונות בטיחות.

בדקו תנאים והגבלות

לאחר שאתם בוחרים ברכב הרצוי, קראו בקפידה את תנאי הליסינג המעוגנים בהסכם ואל תפסחו על אף אחד מהם. שימו דגש על תנאים ראשיים וחשובים כמו משך ההסכם, מספר הקילומטרים המותר, אחוז המעמד ותנאי הביטוח והשירות. וודאו שכל פרט בעסקה מובן לכם ושהתנאים מתאימים לכם.

בדקו ביטוח

אחד מהנושאים החשובים ביותר במעמד עסקת ליסינג הוא הביטוח. כפי שאתם וודאי יודעים מעולמות הרכב הפרטיים, תנאי הביטוח יכולים להשתנות מעת ועת וחשוב להכיר ברגע האמת את כל מה שהוא מכסה. על כן, כאשר אתם בודקים את תנאי הליסינג בחנו היטב את דרגת הכיסוי, תנאי הביטוח ועלויות הביטוח. בתוך זה חשוב לוודא שיש לכם כיסוי מספיק ושהתנאים מתאימים לכם.

ערכו ביקורת ובדיקת היסטוריה

חקרו לעומק את ההיסטוריה של הרכב – בקשו לראות תיעודים של התחזוקה והשירות שעבר לפני שהגיע אליכם, וכן בדקו תאונות, תקלות ותיקונים. חשוב מאוד לבדוק מה מספר הקילומטרים שהרכב צבר ולוודא שהמספר שמופיע על צג הרכב זהה למספר הקילומטרים שכתוב בהסכם שנמסר לכם מחברת הליסינג.

עיינו בהצעות מרכזיות

אל תסתפקו בקבלת הצעה אחת, אלא בקשו לקבל מספר הצעות מכמה חברות ליסינג שונות והשוו ביניהן. במסגרת ההשוואה דאגו לשים לב לתנאים הפיננסיים, התמורה, תקופת ההשכרה וכל פרט כזה או אחר שכלול בהצעה, כך שתוכלו לקבוע באופן חד משמעי מהי ההצעה הכדאית ביותר.

נסו ובדקו

אם ניתנת לכם האפשרות מטעם חברת הליסינג, עשו נסיעת מבחן פיזית ובחנו את איכות הנסיעה, הביצועים וההרגשה בו לפני שאתם מתחייבים רשמית בהסכם. היכרות מעשית מוקדמת עם הרכב תיתן לכם אינדיקציה ממשית יותר למידת ההתאמה של הרכב עבורכם.

קבלו החלטה חכמה

לפני שאתם חותמים על הסכם מול חברת הליסינג, ודאו שבחנתם את הכול היטב מכל הכיוונים – שקראתם והבנתם את כל התנאים ותתי-הסעיפים, שהבחנתם בכל פרט חשוב ושההסכם כולו מתאים לכם במלוא ההיבטים. אתם צריכים להיות מאושרים ובטוחים בבחירה שלכם! אל תתפשרו על פחות מרכב שמרגיש לכם מדויק עבורכם.

למה לבחור בליסינג?

רכב מייצג נוחות. תמיד טוב שבחנייה עומד רכב פרטי משלנו, שזמין לנו לנסיעה בכל עת ומעניק לנו את מלוא הניידות והעצמאות. כאשר קונים רכב חדש, יש מספר דרכים בהן ניתן לעשות את זה, גם כשזה רכב חדש מהניילונים. קניית רכב היא כמובן הדרך הוותיקה והמוכרת, אולם בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים בוחרים לקנות רכב ליסינג. והסיבות לכך ברורות.

עסקת ליסינג מגלמת בתוכה יתרונות רבים עבור קהל האנשים שבוחרים לנסוע מדי יום ברכב. בעוד קניית רכב פרטי כרוכה בעלויות גבוהות ובלתי צפויות, מוגבלת בהתאם לתקציב שעומד לרשות הקונה כך שהוא לא יוכל לבחור בכל אחד שהוא רק רוצה וכן נשקפת סכנה של ירידת ערך עתידית, רכב שנקנה בליסינג מייצג בדיוק את ההפך – המחיר שאתם עומדים לשלם על הרכב הוא קבוע, אתם יכולים לשמור בקלות רבה יותר על התכנון הפיננסי שלכם, לרשותכם עומדים מגוון של רכבים במחירים סבירים, גם אם המחירון של הרכב בשוק הפרטי יקר, וכן אתם מוגנים מפני ירידת ערך של הרכב.

מהם סוגי הליסינג?

כאמור, עולם הליסינג מתחלק לשניים: ליסינג מימוני (הידוע גם כליסינג פרטי) וליסינג תפעולי. בליסינג מימוני בוחרים ברכב חדש או משומש מתוך מגוון הרכבים העומדים לרשות חברת הליסינג ומשכירים אותו לתקופה של כמה שנים, כאשר עלויות התחזוקה הן על המשכיר. כלומר, הלקוח נושא בתשלומים החודשיים על הרכב וכן בעלויות הנלוות כמו ביטוח, דלק וכו'. בתום תקופת הליסינג, משכיר הרכב מחליט האם הוא קונה את הרכב מהחברה והופך לבעליו הרשמיים, או שהוא מחזיר אותו.

ליסינג תפעולי דומה לליסינג פרטי בכך שהרכב ניתן בהשכרה לקונה, אולם שם העסקה כוללת גם תחזוקה של הרכב, לרבות טסטים שנתיים, טיפולים שוטפים על פי צורך, מתן מענה לתקלות, אגרות, ביטוחים ועוד. על אף שהליסינג התפעולי מוכר יותר בקרב קהל הלקוחות העסקי, בימים אלו גם לקוחות פרטיים יכולים לבחור בו וליהנות משלל התנאים האטרקטיביים הכרוכים בו. לרשות הלקוחות של freesbe עומדות שתי האפשרויות, כך שכל אחד יכול לבחור בסוג המתאים עבורו בהתאם לצרכיו האישיים.

הצטרפו לתוכנית הליסינג של freesbe עסקת ליסינג נשמעת לכם כמו משהו שמתאים בול עבורכם? זה הזמן להתקדם ולהתחיל לממש! כאן ב-freesbe תוכלו ליהנות באחד משני סוגי הליסינג הקיימים אצלנו – ליסינג תפעולי או ליסינג פרטי. בין אם אתם לקוחות פרטיים ובין אם אתם לקוחות עסקיים, תוכלו לבחור בעצמכם מהו סוג הליסינג הכדאי והמשתלם ביותר עבורכם, ואנחנו נדאג לספק לכם את התמורה במסגרת ההסכם.

לרשותכם עומד אתר האינטרנט שלנו, בו תוכלו להתבונן במגוון סוגי הרכבים המוצעים עבורכם לליסינג, ולבחור את זה הטוב ביותר. הצוות האדיב והמסור שלנו ילווה אתכם לאורך כל הדרך, ייעץ וינחה אתכם בכל אחד מהשלבים, עד לבחירת הרכב המושלם שלכם. ניתן גם להגיע לאחד מעשרות הסניפים שלנו הפרוסים ברחבי הארץ ולבחור במקום את הרכב האחד והמיוחד שלכם.