מהפכת הרכב הסיני כבר כאן – 4 רכבים מומלצים

חזרה

רכישה חכמה

5 דק׳

מהפכת הרכב הסיני כבר כאן – 4 רכבים מומלצים

תעשיית הרכב הסינית נמצאת בחזית והיא אחראית על מכירת 6.1 מיליון מכוניות המבוססות על אנרגיה חדשה, כלומר מכוניות חשמליות והיברידיות. סין נחשבת למדינה חדשה יחסית בתעשיית הרכב, אך ב-40 השנים האחרות היא הפכה למעצמה בתחום. בשנים האחרונות סין יצרה תעשיית רכב תחרותית, שעקפה את גרמניה והפכה ליצואנית הרכב השנייה הגדולה ביותר בעולם. היא הצליחה לעקוף את תעשיית הרכב בארה"ב והפכה לשוק הגדול ביותר בעולם לפני יותר מעשור. נכון להיום, סין מתמחה בייצור של מכוניות המותאמות לסגנון החיים המודרני, שתורמות לשמירה על כדור הארץ ומהוות שלוחה ישירה של סגנון החיים הדיגיטלי של מיליוני סינים צעירים. תעשיית הרכב הסינית מיישמת את המגמה הירוקה ומכתיבה את הקצב לשאר העולם. לכן אין זה מפתיע כי ניתן לראות בשנים האחרונות דגמים חדשים של רכבים סיניים, שהגיעו לארץ והפכו לחלק מהמיינסטרים. מדובר בעיקר על רכבים קטנים ורכבים חשמליים, התואמים את סגנון החיים המודרני ומהווים חלק בלתי נפרד מהמגמה הירוקה.

צ'רי FX

CHERY FX הוא רכב SUV קומפקטי של צ'רי, המיועד למשפחות שמעוניינות לנסוע בסטייל. מדובר על רכב קטן יחסית, המכיל פנסי LED עתידניים, מפתח חכם ומסכי מגע גדולים ונוחים, שיסייעו לכם לשלוט על בקרת האקלים ולהפעיל את מערכות המולטימדיה. תוכלו להשתמש במשטח האלחוטי להטענת הטלפון הנייד ולהתפנק מחומרי הגלם האיכותיים, שנראים יוקרתיים ונעימים למגע. צ'רי אפ אקס מכיל מערכות בטיחות מתקדמות, כולל חיישני תנועה, התראה בשטח מת, התראה על סטייה מנתיב וכדומה. צ'רי FX מכיל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר ו-186 כ"ס, או מנוע חשמלי המספק 204 כ"ס. זהו רכב פנאי קומפקטי, שהגיע מסין וידוע בעולם בשם "אומודה" או "אומודה 5C" ברוסיה. הרכב מגיע מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7.8 שניות, הוא מכיל 5 מושבים ותא מטען בנפח 378 ליטר. מדובר על רכב חשמלי קטן יחסית, המגיע לאורך של 440 ס"מ, רוחב של 183 ס"מ וגובה של 158.5 ס"מ.

צ'רי TIGGO 7 PRO

CHERY TIGGO 7 PRO הינו רכב פנאי קומפקטי (SUV) של יצרנית הרכב הסינית צ'רי. הרכב מכיל 5 מושבים, תא מטען של 475 ליטר ומנוע בנזין של 186 כ"ס. צ'רי TIGGO 7 PRO מכיל מצלמות רוורס, מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה גדול, טעינה אלחוטית לנייד, מפתח חכם, מערכת בקרת אקלים מתקדמת ואביזרים נוספים, שמשדרגים את חווית הנהיגה בו. צ'רי טיגו 7 פרו ידוע בעולם בתור "טיגו 7 פלוס" והוא נחשב לדגם היוקרתי יותר של הדגם הקודם. הרכב מגיע באורך של 450 ס"מ, גובה של 170 ס"מ ורוחב של 184 ס"מ. הוא מאופיין בביצועים טובים בכל תנאי השטח, כולל היכולת לשמור על קצב גבוה בתנאי שטח הרריים.

אקספנג P7

אקספנג P7 הוא רכב המנהלים של אקספנג הסינית. זהו רכב מאובזר במיוחד, המתהדר במנוע עוצמתי וצג מולטימדיה גדול במיוחד. XPENG P7 מכיל 5 מושבים, תא מטען של 440 ליטר ומנוע חשמלי בהספק של 473 כ"ס בגרסת ההנעה הכפולה, או 276 כ"ס בגרסת ההנעה האחורית. טווח הנסיעה של הרכב עומד על 505 ק"מ עבור הגרסה בעלת ההנעה הכפולה, או 576 ק"מ בגרסת ההנעה האחורית. אקספנג פי 7 מגיע עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של כמעט 15 אינץ', בקרת אקלים, מפתח חכם ואביזרים מתקדמים נוספים. הרכב מכיל סוללה מתקדמת עם סיליקון קרביד והוא נחשב לרכב גדול יחסית, המספק תנוחת נהיגה נמוכה, המתאימה לסדאן ספורטיבית. הרכב ניחן בביצועים מרשימים, הכוללים האצה מהירה וחווית נהיגה טובה ביחס למחיר.

MG 4

MG 4 הינו רכב משפחתי קומפקטי, המאופיין במנוע חזק במיוחד ועיצוב יוקרתי. היצרנית הסינית משווקת את הרכב בסין ובמקומות אחרים בעולם בשם "מולאן". זהו רכב חשמלי קטן יחסית, המכיל 5 מושבים, מנוע חשמלי של 204 כ"ס וטווח נסיעה של 450 ק"מ. אמ ג'י 4 מכיל תא מטען בנפח של 363 ליטר, מסך מולטימדיה של 10.25 אינץ', מצלמות רוורס, מפתח חכם, בקרת אקלים ואביזרים מתקדמים נוספים. ה- MG 4 מבוסס על פלטפורמה חדשה בשם MSP, שתהווה את הבסיס לרוב הדגמים החשמליים של יצרנית הרכב בעתיד הקרוב. הרכב מגיע באורך של 429 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ וגובה של 150 ס"מ. הוא מאופיין בעיצוב מושלם, הכולל פרופורציות אידיאליות וסגנון מינימליסטי. הרכב מספק ביצועים טובים הן במהירות גבוהה והן בשימוש שגרתי והוא מציע חווית נהיגה מהנה במיוחד.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe

אנו בחברת freesbe נשמח לספק לכם מגוון רחב של רכבים המגיעים מיצרניות סיניות מובילות. אנו מחזיקים במלאי גדול של רכבי פנאי ורכבים מסוגים שונים, הניתנים להשכרה, ליסינג או רכישה במגוון רחב של מסלולים נוחים ומשתלמים. אצלנו תמצאו פתרונות אטרקטיביים המותאמים לעסקים וליחידים, הכוללים רכבים קטנים וגדולים כאחד. צוות היועצים שלנו עומד לשירותכם וישמח לסייע ולייעץ לכם בבחירת הרכב האידיאלי ביותר עבורכם. צרו קשר!