5 משפחתיות מומלצות

חזרה

רכישה חכמה

5 דק׳

5 משפחתיות מומלצות

מכירת רכב ורכישת רכב חדש מחייבות הבנה והעמקה בתחום. רבים מתעניינים ברכישת רכב משפחתי, שנחשב בעבר לקטגוריית הרכב הנמכרת ביותר בארץ. אך היום חל מהפך משמעותי בשוק הרכב ורוב המשפחות יעדיפו לרכוש רכב פנאי. אם אתם מעוניינים להתחדש ברכב פנאי חדש, רכב יד שנייה או ליסינג, כדאי שתשימו לב לקריטריונים החיוניים עבורכם. רוב המשפחות יעדיפו רכב פנאי מרווח ונוח, שיספק מרחב ישיבה מספק עבור כל בני המשפחה. ברוב המקרים כדאי לתת את הדעת לגודל תא המטען, מאחר והוא מהווה קריטריון חיוני עבור רוב המשפחות, במיוחד אם מדובר על משפחה עם ילדים קטנים.

רכבי פנאי יכולים להגיע בגדלים שונים, כך שתוכלו לבחור בין רכבי פנאי גדולים לבין רכבי פנאי קומפקטיים או קטנים. רוב האנשים יבחרו ברכבים בעלי הנעה היברידית, שמספקת חיסכון בדלק ותורמת לשמירה על כדור הארץ. כדאי לבחור ברכבי הפנאי המכילים מנועי טורבו חזקים, שמבטיחים ביצועים טובים על הכביש, לצד תמורה טובה ביחס למחיר. משפחתיות קטנות יתאימו בעיקר למשפחות צעירות בתחילת דרכן ואילו משפחתיות האצ'בק יספקו לכם תא מטען מפנק, שיקל על העמסת עגלות הילדים.

דאצ'יה Logan

דאצ'יה Logan היא משפחתית קטנה של יצרנית הרכב הרומנית דאצ'יה. המכונית מכילה 5 מושבים ותא מטען בנפח של 528 ליטרים. Dacia Logan מגיעה עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 0.9 ליטר שמספק 90 כ"ס ואביזרים מתקדמים, כגון מפתח חכם, בקרת אקלים, מצלמות רוורס, מסך מולטימדיה של 8 אינץ' וכדומה. דאצ'יה לוגאן מגיעה במידות גדולות מהדור הקודם, הכוללות אורך של 440 ס"מ, רוחב של 185 ס"מ וגובה של 150 ס"מ. מידות אלו מציבות אותה קרוב לקטגוריה של המשפחתיות הקומפקטיות. הרכב השיג 2 כוכבים במבחני ריסוק והוא מגיע עם מערכת התראה בהתקנה מקומית ומערכת לניטור שטח מת.

רנו Captur

רנו Captur החדשה הינה SUV קטן של יצרנית הרכב הצרפתית רנו. Renault Captur מגיעה עם 5 מושבים ותא מטען בנפח של 326 או 422 ליטר. הרכב מכיל מנוע בנזין היברידי או מנוע היברידי מתון, המספקים בין 140 ל-154 כ"ס. רנו קפצ'ור מכיל אביזרים מתקדמים רבים, כולל מצלמות רוורס, מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 9.3 אינץ', מפתח חכם ובקרת אקלים. הרכב מבוסס על פלטפורמה חדשה - CMF-B, הקיימת גם בדור החדש של רכבי רנו קליאו. הרכב החדש מגיע במידות גדולות יותר מהדור הקודם, הכוללות אורך של 423 ס"מ ורוחב של 180 ס"מ. קו העיצוב של הרכב עדכני ומודרני והוא כולל יחידות תאורה מרשימות מלפנים ומאחור, לצד נראות אלגנטית. הביצועים בגרסת ה-154 כ"ס מרשימים תחת עומס, בעיקר בעקיפות ובעליות ארוכות. הרכב עבר מבחני ריסוק וזכה בציון של 5 כוכבים.

ניסאן סנטרה

ניסאן סנטרה החדשה של יצרנית הרכב היפנית ניסאן מגיעה במרכב סדאן ומכילה 5 מושבים. היא מאופיינת במנוע בנזין בנפח של 2.0 ליטר, המספק 149 כוחות סוס. Nissan sentra מכילה אביזרים מתקדמים שונים, כולל מסך מולטימדיה של 8 אינץ, מראות חשמליות מתקפלות, מצלמת רוורס, בקרת אקלים ועוד. זהו הדור השמיני של ניסאן סנטרה המשפחתית הקומפקטית, המגיעה בעיצוב נועז מהרגיל. הרכב מכיל חומרים איכותיים יותר מהדורות הקודמים והוא מספק ביצועים מרשימים של 8.8 שניות ל-100 קמ"ש. המשפחתית החדשה מציעה מערכות בטיחות מתקדמות ומשופרות, כולל מערכת בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, ניטור שטח מת ועוד. הרכב מציע מרחב נוח ומספק הן עבור הנהג והן עבור הנוסעים מאחור. מדובר על רכב בעל תמורה טובה ביחס למחיר.

סקודה אוקטביה

סקודה אוקטביה החדשה מגיעה מיצרנית הרכב הצ'כית סקודה. מדובר על הדור ה-4 שלSkoda Octavia, המגיעה בשתי תצורות מרכב – סטיישן או סדאן. הרכב מגיע בעיצור נועז וחדשני ביחס לדור הקודם, אך מידות הרכב נשארו דומות. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של הסקודה החדשה הוא גודל תא המטען המפנק המותאם במיוחד למשפחות גדולות – 600 ליטר למרכב סדאן ו-640 ליטר למרכב סטיישן. הדור החדש מכיל קווי עיצוב מודרניים, לצד מסך מולטימדיה בולט של 10 אינץ' וטכנולוגיות חדשות, הכוללות לוח מחוונים מוקרן ופתרונות חכמים כמו שקע טעינה ייעודי עבור מצלמת דרך. הסקודה החדשה מגיעה עם מנוע בנזין של 1.0 או 1.5 ליטר, המספקים 100 ו-150 כ"ס בהתאמה. כמו כן, ניתן למצוא גם גרסה עם מנוע דיזל של 2.0 ליטר, המספק 150 כ"ס. הגרסה ההיברידית-נטענת מגיעה עם מנוע של 1.4 ליטר טורבו, המספק ביחד עם המנוע החשמלי 204 כ"ס. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 60 ק"מ. הביצועים של הרכב טובים, במיוחד בגרסה ההיברידית, המסוגלת לביצועים מרשימים בעומס כבד.

MG 5

MG 5 היא המשפחתית החדשה של יצרנית הרכב הסינית סאיק מוטור. הרכב מכיל 5 מושבים ותא מטען מפנק בנפח של 479 ליטר. מדובר על רכב במרכב סטיישן, המכיל מנוע חשמלי המספק 156 כ"ס. טווח הנסיעה המקסימלי של המנוע החשמלי של אמ ג'י 5 הינו 380 ק"מ. הרכב מגיע עם אביזרים מתקדמים כגון מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 10.25 אינץ', בקרת אקלים, מפתח חכם וכדומה. מדובר על רכב משפחתי קומפקטי חשמלי, המבוסס על הפלטפורמה PATAC K של החברה. MG 5 מגיעה באורך של 460 ס"מ, רוחב של 182 ס"מ וגובה של 154 ס"מ. זהו רכב משפחתי בעל פרופורציות טובות וקווים ישרים ונקיים, המספקים נראות מוצלחת. הרכב מאופיין בביצועים טובים במיוחד, המבטיחים עקיפות מהירות. הוא מגיע עם מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe

אנו ב-freesbe נשמח לסייע לכם לבחור רכב חדש, שיתאים לצרכים המשפחתיים שלכם. אנו מתמחים בתחום של מכירת רכב ומחזיקים במלאי מגוון של רכבי פנאי וסוגי רכבים נוספים. תוכלו לרכוש את הרכב המושלם עבורכם במגוון רחב של מסלולים אטרקטיביים, או לחילופין, לבחור באופציה של ליסינג או השכרה. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ובכל בעיה!