מה חשוב לבדוק בקניית רכב 0 קילומטר?

חזרה

רכישה חכמה

4 דק׳

מה חשוב לבדוק בקניית רכב 0 קילומטר?

לפני שאתם סוגרים תקציב למכונית הבאה שלכם, יש לנו שאלה שיכולה לחסוך לכם כסף וזמן: איך אפשר לקנות מכונית חדשה במחיר של מכונית יד שנייה? כלומר, באלפי שקלים פחות. רמז: אנחנו לא מתכוונים למכונית "כמעט חדשה, רק כמה חודשים על הכביש", אלא למכונית חדשה לגמרי שמעולם לא נסעה ולו קילומטר אחד.

הכירו את הלהיט הצרכני ששינה את שוק הרכב בישראל: קניית רכב 0 קילומטר מליסינג.

איך זה עובד? פשוט מאוד: חברות הליסינג רוכשות מלאי של מכוניות מהיבואן. הרכישה המרוכזת מאפשרת ליבואן "לעשות מחיר" שגם הצרכן יכול ליהנות ממנו. המכונית נמכרת לצרכן כמכונית יד שנייה (חברת הליסינג רשומה כיד ראשונה).

שורה תחתונה: הצרכן מקבל אוטו חדש דנדש, עם הניילונים ועם 0 ק"מ, במחיר של רכב משומש, לאחר ירידת הערך.

למי מתאימה קניית רכב 0 קילומטר?

לא פלא שהמסלול של קניית רכב 0 ק"מ הוא הצלחה מסחררת; ההפרש במחיר הוא משמעותי מאוד והפיתוי של רכב חדש הוא חזק. מי לא רוצה רכב 0 ק"מ עם אחריות יבואן?!

מן הסתם המסלול זוכה לפופולאריות גבוהה בקרב אלה שממילא תכננו לרכוש רכב חדש, וגם בקרב אלה ששקלו רכב משומש ולפתע הבינו שהם יכולים חדש כמעט באותו תקציב.

אז מה חשוב לדעת?

רכישת רכב 0 קילומטר מליסינג היא עסקה פשוטה: אתם מקבלים אוטו חדש עם אחריות של היבואן הרשמי, ברישיון הרכב רשומה "יד" (אתם למעשה 'יד שנייה'), והמחיר בהתאם. חוסכים אלפי שקלים.

כדאי להיות ערניים אם רוצים לתפוס את ההזדמנות הזאת ואת המכונית שמתאימה לצרכים שלכם - קומפקטית, משפחתית, מיני-ואן, קרוס-אובר, טנדרים ואפילו רכבי מנהלים ויוקרה. ההיצע של רכבי 0 קילומטרים בכל רגע נתון כפוף למלאי שיש לחברות הליסינג באותו רגע. בדרך כלל מדובר בדגמי הרכב הפופולאריים ביותר, בכל רמות הגימור והאבזור. כלומר, יש מבחר גדול שמשתנה מרגע לרגע. אתם אף פעם לא לבד במרוץ אחרי רכב 0 קילומטרים.

ניתן לשלב עסקת 0 קילומטר עם עסקת טרייד-אין למכונית הנוכחית שלכם. כלומר, חוץ מחיסכון גדול בעלויות אתם נהנים גם מנוחות - אין צורך למכור את המכונית הנוכחית, היא חלק מהעסקה.

בנוסף, יש לכם אפשרות לקבל מחברת הליסינג תוכנית מימון מותאמת אישית לרכישת הרכב שבחרתם בתנאים נוחים. בדקו את כל האפשרויות, הדרך למכונית חדשה יכולה להיות קלה.

מה כדאי לבדוק לפני הרכישה?

החלטתם "ללכת על זה"? עדיין מתלבטים? בשני המצבים הדבר הכי חשוב כדי לקבל החלטה על רכישת רכב 0 ק"מ הוא לעשות את ההשוואה המלאה לאלטרנטיבה.

קחו את מחירון הרכב, השוו בין רכבי 0 ק"מ זמינים לבין אפשרויות שונות לרב חדש ומשומש, ותכננו את התקציב שלכם ואת תוכנית הרכישה (כסף מהבית או מימון) שתתאים לכם ותאפשר לכם לרכוש את המכונית שאתם צריכים ורוצים.

המחירון משקלל בדרך כלל 14% הפחתה במחירי רכב 0 ק"מ לעומת אותו רכב חדש בקנייה רגילה. כאשר משווים למכוניות משומשות חשוב לזכור כי המחירון אינו באמת מחייב את המוכר (בפועל, מחירון מומלץ) והמון תלוי במצב הרכב המוצע למכירה ובקילומטראז' האמיתי שלו. שני עניינים שיש להם השפעה עצומה על שווי הרכב. וזה עוד לפני שדיברנו על התורך לבדוק כל מכונית בנפרד.

נתון נוסף שיש להתייחס אליו בכובד ראש בעת עיון במחירון הרכב הוא תאריכי העלייה "על הכביש" של המכוניות המוצעות. תאריך זה קובע את מועד ההתחלה של אחריות היבואן.

במילים אחרות, איך שלא מסתכלים על זה, לרכישת רכב 0 קילומטרים יש יתרון של מחיר ושל נוחות. עסקה מושלמת. נשאר רק לבחור אוטו.

בואו לקנות את רכב חלומותיכם ב-freesbe

את תהליך הבחירה אתם יכולים להתחיל ממש עכשיו באתר האינטרנט של freesbe, חברת הליסינג של קבוצת קרסו, שמגישה לכם מלאי גדול ומגוון של רכבי 0 קילומטר, ומציעה מסלולי רכישה נוחים במיוחד.

דפדפו בנוחות בין המכוניות החדשות (0 ק"מ) שמחכות לכם בסניפי freesbe ברחבי הארץ. יש לכם שאלה? צוות freesbe ערוך לספק לכם ייעוץ אישי בדרך למכונית הכי מתאימה לכם. צאו לדרך.