רכישת רכב חדש מליסינג או רכישה במזומן

חזרה

רכישה חכמה

4 דק׳

רכישת רכב חדש מליסינג או רכישה במזומן

דמיינו לכם – אתם נכנסים לראשונה לרכב החדש שלכם, מריחים את הניחוחות הטריים שעולים מהריהוט, מעבירים יד על ההגה המבריק ומתחילים בנסיעה, הנסיעה הכי חלקה וחווייתית שהייתה לכם בתקופה האחרונה. החוויה הזו עומדת בלב ההתלבטות של הרבה מצרכני הרכב הישראליים – האם לרכוש רכב חדש או לבצע עסקת ליסינג.

מה היתרונות של עסקת ליסינג?

רכב חדש מליסינג מתחלק לשני סוגים של עסקאות: ליסינג תפעולי וליסינג פרטי. הליסינג התפעולי מאפיין יותר רכבי חברה, כאשר המעסיק מעביר תשלום חודשי קבוע למשך תקופת זמן מוגבלת עבור הרכב. העסקה כוללת תחזוקה שוטפת של הרכב, לרבות טסטים, תיקונים, ביטוחים, טיפולים וכו'. בתום התקופה ניתן להחזיר את הרכב ולהזדכות על יתרת התשלום\ לבצע טרייד אין עם רכב חדש\ להסדיר את יתרת התשלום ולרכוש את הרכב.

לעומת התפעולי, הליסינג הפרטי הוא בבעלות הלקוח והוא האחראי לטיפול והתחזוקה של הרכב. העסקה כוללת מתן מקדמה ראשונית ופרישה של יתר התשלומים לתקופת זמן מוגבלת, ובתום התקופה יכול הלקוח לבצע טרייד אין עם רכב חדש\ להסדיר את יתרת התשלום ולרכוש את הרכב.

רכישת רכב חדש מליסינג מגלמת בתוכה מספר יתרונות:

• תנאי תשלום נוחים יותר

בעוד ברכישת רכב חדש משלמים את מלוא התשלום בפעימה אחת, ברכישת רכב חדש מליסינג ישנן אפשרויות ידידותיות ונוחות יותר, כמו מימון באמצעות הלוואה ותשלום חודשי.

• גמישות

עסקת הליסינג מאפשרת גמישות בתום תקופת ההשכרה וישנן יותר אפשרויות פעולה. כך תוכלו להחליט האם לקנות את הרכב במחיר אטרקטיבי או דווקא לשדרג לעסקת ליסינג חדשה.

• הוצאה מוכרת

עבור עצמאיים ובעלי עסקים, ליסינג נחשב הוצאה מוכרת.

• מינימום התעסקות

כאשר מבצעים עסקת רכישת רכב חדש מליסינג, ניתנת אפשרות לרכישת שירותים מחברת הליסינג כמו תחזוקה, דלקן וכו', כך שההתעסקות ברכב מצטמצמת משמעותית.

מה היתרונות של רכישת רכב?

אם בעבר הייתה דרך אחת לרכוש רכב, והיא לפנות למודעה או לספק ולהתחדש ברכב יד ראשונה או שנייה, היום סל האפשרויות הינו רחב יותר. freesbe היא חברת ליסינג ומכירת רכבים, כך שאצלה תוכלו למצוא מגוון סוגי עסקאות של מכירת רכבים: קניית רכב חדש, רכב 0 קילומטר או רכב יד שניה. לכל סוג של עסקה יש היתרונות שלה, ונוטים להתאים אותה על פי שיקולי תקציב, שימוש ברכב וצרכים אישיים שהם "מאסט" עבור הלקוח. קודם לכן עסקנו ביתרונות של עסקת הליסינג, אולם גם בקנייה של רכב יש לא מעט יתרונות:

• בעלות אישית על הרכב

במעמד קניית הרכב, הלקוח מקבל בעלות אישית על הרכב. המשמעות – יש עצמאות מלאה לגבי כל ההחלטות שמבקשים לקבל בנוגע לרכב. החלטת למכור את הרכב בעוד מספר חודשים? יש חופש מוחלט בבחירת המועד, המחיר והקונה.

• עסקה ללא מגבלות

כאמור, עסקת ליסינג טומנת בחובה מגבלות רבות, אולם בקניית רכב זה לא כך. בעל הרכב לא מוגבל בתקופת הזמן ומכסת הקילומטראז'ים העומדת לרשותו איננה מוגבלת.

• היצע רכבים גדול יותר

בהמשך להיעדר המגבלות, כאשר קונים רכב יש היצע בלתי נגמר של רכבים וכל שצריך הוא רק לבחור את זה הנכון. זאת לעומת רכבי ליסינג, שישנו מאגר ספציפי ומתוכו ניתן לבחור ברכב המתאים.

בואו לבחור את הרכב המושלם ב-freesbe

בין אם החלטתם לקנות את הרכב הבא שלכם, ובין אם החלטתם שאתם רוכשים אותו במסגרת עסקת ליסינג, freesbe הוא המקום הנכון עבורכם! אצלנו ממתינים לכם מגוון רכבים, מתוכם תוכלו לבחור את הרכב המושלם עבורכם, ולרכוש אותו בליסינג או בקנייה. מחכים לכם באתר שלנו או בעשרות הסניפים שפרוסים ברחבי הארץ!