מכירת רכב

חזרה

שירותי פריסבי

3 דק׳

מכירת רכב

אם בעבר קנייה ומכירה של רכב הצריכה עיסוק מסיבי והתנהלות מול אנשים שרוצים לבצע מכירת רכב\קנייה, כיום הסיפור כבר מתנהל בצורה פשוטה הרבה יותר. הכירו את חברת "freesbe" – חברת ליסינג והשכרה לרכישת רכב חדש 0 קילומטר, רכב יד ראשונה, רכב יד שנייה או עסקת טרייד אין.

רכישת רכב חדש 0 קילומטר

עבור חלק נכבד מהאנשים, רכישת רכב חדש 0 קילומטר שעדיין לא עלה על הכביש, כזה שהוא חדש מהניילונים ולא צבר נסיעה כלל, נשמע כמו אגדה אורבנית. אולם בפועל הסיפור הזה הוא לא כל כך מופרך, שלא לומר לגמרי אפשרי. מבין מגוון הרכבים של "freesbe" ניתן למצוא כאלו שהגיעו ישירות מהיבואן, לעתים בשל סיבות כמו מלאי עודף, המוצעים לצרכן במחירים נגישים ומאפשרים לו ליהנות מחוויית נסיעה חיובית. הסיבה לשוני במחירים היא שבמסגרת הזמן שחלף הרכב הספיק לעבור 'יד' נוספת, אך הנתון הזה לא מגולם באיכות הנסיעה ולכן הקונה נהנה ממלוא היתרונות. כך הוא יכול לרכוש מכונית 'חדשה' בקריטריונים שלו, ועדיין ליהנות ממחיר נמוך יותר ממחירון רכב של אותו סוג.

בגדול, רכב 0 קמ מתאים לכל אחד ואחת שרוצים לפנק את עצמם ברכב חדש, שמאובזר במיטב הגאדג'טים והחידושים ומציע איכות נסיעה חווייתית ומשופרת, מבלי לשלם את המחירון שלו. בתוך כל אלו, רכישת רכב 0 קילומטר מתאים למי שמבצע נסיעות ארוכות על הכביש ורוצה לצמצם את היתכנות השחיקה של הרכב בעקבות זאת, וכן עבור מי שרוצה לנסוע ברכב חדש מבלי לשאת בעלויות הכבדות של רכישת רכב חדש מחברה. היתרונות כאן הם ברורים – הקונה יכול ליהנות מרכב חדש, על כל המשתמע מכך, וממחירים אטרקטיביים ונגישים.

רכישת רכב יד ראשונה

בכנות, אין מישהו שלא היה רוצה לנהוג על רכב חדש וליהנות מחוויית נסיעה חלקה, מהנה וחדשנית. עבור רבים זה נראה כמו חלום רחוק ומתוק, שכן רכישת רכב יד ראשונה מחברה יכולה להגיע עד למחירים של מאות אלפי שקלים, ועבור מרביתנו הסכומים האלו לא נמצאים בהישג יד. אבל אם נאמר לכם שיש לכם אפשרות לרכוש רכב יד ראשונה, פשוט במתכונת קצת אחרת?

בעת עסקה של מכירת רכב, הלקוח יכול להחליט על קניית רכב מליסינג. המשמעות היא לרכוש רכב שהיה בהשכרה או בליסינג למשך תקופה קצרה, במהלכה גם עבר טיפולים באופן שוטף במוסכים מורשים, ולאחר אותו פרק זמן הועמד למכירה עבור הקהל הרחב. רכישת רכב יד ראשונה מליסינג טומנת בחובה שני יתרונות מרכזיים: ראשית, מדובר ברכב שלא נהגו בו לפני, מה שאומר שהקילומטראז' בו יהיה נמוך עד אפסי, תקינות מערכות ההיגוי, הבלמים וכו' תהיה מקסימלית וכלל חוויית השהייה ברכב תרגיש חדשה ומרעננת. כמו כן, קניית רכב יד ראשונה מליסינג מעניק וודאות באשר לטיב הטיפולים והתחזוקה של הרכב בזמן תקופת הליסינג או ההשכרה. הקונה לא צריך לחשוש מפני מצב בו הרכב שרכש נושא איתו תקלות, וחוסך את הבדיקה המקדימה שנוהגים לבצע לפני שרוכשים רכב חדש מגורם פרטי. מהסיבות הללו, רכישת רכב יד ראשונה מליסינג יהיה רלוונטי עבור כל מי שמעוניין ברכב חדש מבלי לשלם את המחירים הקבועים בשוק, ולמי שמתכנן לבצע נסיעות ארוכות ורבות.

רכישת רכב יד שניה

האפשרות השנייה עבור הרוכשים רכב חדש מליסינג היא רכישת מכונית יד שניה. אם עד לפני כמה שנים אנשים היו בטוחים שעדיפה להם קניית מכונית יד שניה מבעלות פרטית, כיום הנטייה היא לרכוש מחברות ליסינג וסוכנויות השכרה, וזאת לאור התחרות הקיימת בשוק, מלאי הרכבים והעלויות האטרקטיביות של הרכבים העומדים למכירה.

רכישת רכב יד שניה מליסינג מאפשרת לקונים ליהנות ממחירים אטרקטיביים של רכבים, ישנם תנאי מימון וכן ניתנת ערובה לתהליך הרכישה. לאור ההבנה שיש חשש גדול בקרב הצרכנים מפני קניית רכב חדש שיתגלה כתקול, חברות הליסינג משתמשות בשלל כלים שיעזרו להפיג את אותו חשש. כך הלקוחות יכולים ליהנות מתקופת ניסיון על הרכב שבסיומה ניתנת להם אפשרות החזר, מודלים של רכבים עם שנתון גבוה וקילומטראז' נמוך, עסקת טרייד אין עם הרכב הישן וכו'.

יתרון נוסף הוא שלחברות הליסינג יש גישה להיסטוריית הרכב במלואה, משמע הן חשופות להיסטוריית הטיפולים שעבר הרכב ולנתונים אודות עיקולים ושעבודים. נגישות המידע מאפשרת להן לבדוק אילו רכבים איכותיים מספיק כדי שיועמדו למכירה ויוצעו לצרכנים, ובין היתר דואגות לוודא שהרכבים עברו את הבדיקות הנדרשות ואת טיפולי ההשבחה המקצועיים טרם המכירה. התחזוקה השוטפת והבדיקות הקפדניות מאפשרות גם לאנשים עם תקציבים נמוכים ליהנות מרכב שמור, מוקפד ואיכותי.

עסקת טרייד אין

יש לכם רכב ישן שאתם רוצים להיפטר ממנו מבלי להתעסק בתיאום קונים פוטנציאליים, ובמקביל לחפש אחר רכב אחר במצב טוב? עסקת טרייד אין תפתור לכם את זה! עסקת טרייד אין, או בעברית רכישה בהמרה, כשמה כן היא – אתם פונים לחברת ליסינג ומציעים את הרכב הישן שלכם בתמורה לרכב חדש. לצד האפשרות הזו, שהיא הרווחת והנפוצה מכולן, אתם יכולים גם לבחור להחליף את הרכב שלכם ברכב ליסינג, או לחלופין לקבל עבורו כסף ובכך לחתום את העסקה.

עסקת החלפת רכב בטרייד אין מתאימה למי שלא רוצה להחזיק בשני רכבים במקביל עד שיצליח למכור את הרכב הישן ולשאת בירידת הערך ובהוצאות הכפולות. היא עשויה להתאים גם למי שחושש למכור את הרכב שלו ולאבד את הניידות שלו עד לאיתור רכב חדש, ולמי שרוצה לחסוך זמן וכסף הכרוכים בחיפוש אחר רכב פוטנציאלי אחר. מכאן היתרונות ברכישת רכב בעסקת טרייד אין ברורים – אתם חוסכים זמן יקר ומאמץ, לא מתמודדים מול בעיית התזמון של מכירה מול קנייה של רכב חדש, מתחייבים לוודאות שלכם באשר לקניית רכב תקין ללא תקלות (כאמור, רכבים בחברות ליסינג מטופלים באופן שוטף במוסכים מורשים) וכן יכולים להיעזר ביועצים מטעם חברת הטרייד אין שיסייעו בבחירת האפשרות המתאימה והנכונה ביותר עבורכם.

בואו למצוא את הרכב שלכם ב-"freesbe"

לסיכום, לנהוג על רכב שמרגיש כאילו יצא זה עתה מהניילונים, הוא כבר לא עוד סתם חלום רטוב. פנייה לחברת ליסינג תאפשר לכם לממש את הרצון לקנות רכב חדש וליהנות מחוויית נסיעה חלומית, ממש כמו ברכב חדש מחברה. זה הזמן שלכם לחסוך זמן, משאבים וכסף בתהליך קניית רכב! היכנסו לאתר של "freesbe" או הגיעו לאחד מעשרות הסניפים שלנו שפרוסים ברחבי הארץ, ותוכלו סוף סוף להתחדש ברכב החלומות שלכם.