ליסינג תפעולי ב-freesbe

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

ליסינג תפעולי ב-freesbe

הכירו את freesbe, חברת ליסינג והשכרה, שמבין שלל שירותיה מציעה גם ליסינג תפעולי לקהל הלקוחות שלה. במסגרת עסקת ליסינג תפעולי בעלות הרכב, כשם שהיא מוגדרת ברישיון הרכב, היא של חברת הליסינג, והרכב וניתן בהשכרה לקונה. העסקה מגלמת גם את תחזוקת המכונית, ובתוכה טסטים שנתיים, טיפולים שוטפים בהתאם לצורך, טיפול בתקלות, ביטוחים, אגרות וכו'. למרות שהליסינג התפעולי מזוהה יותר עם קהל לקוחות עסקי, כיום ניתן גם לבצע עסקת ליסינג תפעולי פרטי שמוצע לקהל הרחב, כך שכל אדם ואדם יכול ליהנות מהתנאים האטרקטיביים של העסקה הזו.

ב-freesbe ניתן לבחור גם בליסינג תפעולי יבש\חלקי. סוג זה של ליסינג הוא שילוב בין התפעולי למימוני, והוא נקרא כך כי במסגרתו מנעד התוספות והשירותים מתקיים באופן חלקי. היקף השירותים הניתן בו הוא פחות עשיר מליסינג תפעולי מלא, אבל הסוג הזה עדיין מאפשר לקונה ליהנות ממלוא היתרונות שמציע עולם הליסינג. הקונה יכול להחליט מה היקף השירותים, וזה על בסיס אילוצי התקציב והצרכים שלו.

למה כדאי לי ליסינג תפעולי?

מבחר גדול של סוגי רכב

חברת ליסינג מעניקה מגוון רחב של סוגי רכבים, כך שתוכלו אפילו לחתום על ליסינג רכב חשמלי אם רק תרצו. "freesbe" מחזיקה בקשת רחבה של רכבים מיצרנים שונים ובעלויות משתנות, כך שכל אדם שיגיע יוכל למצוא את הרכב המתאים לו.

שירות וליווי אישי

ליסינג תפעולי לעסקים, וגם לפרטיים, מבטיח לכם שתמיד יהיה מי שייתן לכם שירות, בכל שעה ובכל מצב. משמע גם בתרחישים הכי קיצוניים (עיין ערך מצב בו תמצאו את עצמכם תקועים עם הרכב באמצע הלילה וזקוקים לשירותי גרירה וחילוץ) יהיה לכם "אמא ואבא" לפנות אליהם, שיוכלו להעניק לכם שירות ויסייעו לכם לפתור את הבעיה בזמן אמת.

אמינות ושקיפות מול הלקוח

בליסינג תפעולי אין אותיות קטנות או הוצאות שמתווספות בהמשך. החל ממעמד הקנייה תדעו בדיוק מהי תקופת הליסינג המוגדרת, מה המחיר שעליכם לשלם מדי חודש ומה העסקה כוללת בתוכה מקצה לקצה. כך תוכלו להיערך נכון כלכלית ולשקלל מראש את ההוצאות הצפויות על הרכב, מבלי להיתקע לא מוכנים עם התשלום.

הכרזה כהוצאה מוכרת

אם אתם עצמאיים ואתם בוחרים לחתום על עסקת רכב ליסינג תפעולי, חשוב לדעת שמס הכנסה מכיר בתשלומי הליסינג החודשיים כהוצאה מוכרת. המשמעות היא שתוכלו לדווח על כל תשלום חודשי שמתבצע בגין רכב הליסינג, ולהחשיב אותו עם מניין ההוצאות שלכם בעת ההתקשרות מול מס הכנסה.

ביטוחים וטסטים שמגולמים בעסקה

כפי שכבר הזכרנו קודם לכן, חברת הליסינג היא זו שאמונה על תשלומי הביטוחים לרכב ושירותי הטסט השנתיים, וכאן מתבטא חיסכון משמעותי בעלויות. זאת לעומת רכב פרטי, שרכישתו לא כוללת שום הוצאה נלווית, וצריך לשאת בעלויות באופן פרטי.

נוחות ויציבות

מדי תקופה החברה אחראית לספק לרכב הליסינג התפעולי טיפולים תקופתיים, וכן לדאוג לתחזוקה מלאה שלו, כולל טיפול בתקלות. אם ישנה תקלה ברכב שמשביתה אותו ואי אפשר לנסוע בו לזמן מה, החברה דואגת לספק ללקוח רכב חלופי, בו הוא יכול להשתמש לאורך כל תקופת הטיפול.

הצטרף לליסינג התפעולי של "freesbe"

לסיכום, בין אם אתם מעסיקים שמעוניינים להעניק לעובדים שלכם רכבי ליסינג ובין אם אתם אנשים פרטיים שרוצים ליהנות מכל מה שיש לעסקת ליסינג תפעולי להציע, זה הזמן שלכם ליהנות מעסקה משתלמת ומרכבים מעולים במחירים אטרקטיביים! freesbe מתחייבת למתן ייעוץ והכוונה לאורך כל התהליך, עד לאיתור הרכב המתאים והמדויק שיענה על כל הצרכים והדרישות של הנוסע בו. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של freesbe, או להגיע לאחד מעשרות הסניפים שפרוסים ברחבי הארץ, ולהתחיל לבחור את מכונית החלומות שלכם.