השכרת רכב freesbe

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

השכרת רכב freesbe

צי הרכב של freesbe מאפשר לכם לבחור את הרכב שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר: מכוניות קומפקטיות לנסיעות קצרות במרחב העירוני והקהילתי, מכוניות משפחתיות לצרכי היומיום השוטפים או לנסיעה ארוכה לדודים (או לקוחות) בצפון, מיני-ואנים מרווחים לטיולים וחופשות, רכבי מנהלים לבכירים ולאורחים, כלי רכב מסחריים – הצורך שלכם, הפתרון שלנו – freesbe השכרת רכב.

למי מתאימה השכרת רכב?

מתי אתם צריכים אותנו ואת צי הרכב המגוון שלנו? יש שתי אפשרויות נפוצות: או כאשר אתם צריכים רכב בהפתעה ודחוף, או כשאתם צריכים רכב לתוכנית שהכנתם מבעוד מועד – טיול, חופשה, אירוח פרטי, אירוח עסקי, מעבר דירה, פרויקט וכד'.

כאשר אתם שוכרים רכב הציפייה העיקרית שלכם, אולי בעצם היחידה, היא לשקט נפשי. זה כל הרעיון של רכב שכור – מקסימום גמישות, מינימום טרדות. חוץ מלנהוג ולתדלק אין לכם בעצם מה לעשות (אוקי, גם החניה עליכם). אתם מקבלים אוטו "מפונפן", משתמשים בו לצרכיכם, וכשסיימתם אתם מחזירים אותו בסניף שהכי נוח לכם. שלום ולהתראות עד הפעם הבאה.

רכב שכור הוא שירות נוחות, בין אם אתם משתמשים בו בלית ברירה - כי הרכב שלכם במוסך או אצל הילד, או שאתם צריכים רכב מיוחד לנסיעה המסוימת - ובין אם בחרתם להשתמש בפתרון של רכב שכור מתוך החלטה מושכלת. כן, יש מקרים שעדיף רכב שכור על פני הרכב הפרטי.

לדוגמא: אם יש לכם מכונית ישנה יחסית ואתם רוצים לטייל עם המשפחה ברכב חדיש יותר ומפנק יותר, שירותי השכרת רכב הם פתרון אידיאלי. אתם משדרגים את חוויית הטיול בתוספת שולית לעלות הטיול הכוללת.

לידיעתכם: יש משפחות רבות שבוחרות ברכב שכור לטיול או לחופשה רק כדי לא להתעסק עם פינוי תא המטען של המכונית המשפחתית, שמשמש בדרך קבע לאחסון כל מיני דברים שונים ומשונים. יש משפחות שמחליטות מראש לוותר על הכנת המכונית המשפחתית לטיול ומעדיפות רכב שכור כבר בתכנון הטיול, ויש משפחות שמחליטות ברגע האחרון, כאשר הן ניצבות בפני האתגר לפנות את הבגאז' של האוטו. אנחנו, כאמור, ערוכים גם לאלה וגם לאלה. עם כל היתרונות.

היתרונות של השכרת רכב ב-freesbe

  • מגוון רכבים לכל צורך – אתם בוחרים את הרכב שמתאים לכם. צי הרכב של freesbe כולל רכבי בנזין, סולר, היברידיים וחשמליים. כל המכוניות משנתון עכשווי (חדישות), מטופלות, מתוחזקות, נקיות, מתודלקות (או טעונות), מבוטחות, מוכנות לשרת אתכם ולפנק אתכם ואת הנוסעים. צאו לדרך.
  • רשת סניפים ארצית – לוקחים את הרכב בסניף שנוח ומחזירים בסניף שנוח, מתוך עשרות סניפים ברחבי הארץ.
  • טווחי השכרה גמישים - אנו ב-freesbe מציעים פתרונות השכרת רכב לחודש או ליום אחד, למספר ימים, לתקופה קצובה, לתקופה משתנה לכל מטרה.
  • מחירים אטרקטיביים – תופרים לכם את התוכנית המשתלמת ביותר, בהתאמה לצרכים ולדרישות.
  • שירות אישי מהיר - צוותי השירות בסניפי freesbe ברחבי הארץ ערוך לתת לכם מענה מותאם אישית לכל הפתעה ולכל תוכנית. רכב להשכרה בדיוק בשבילכם, בדיוק במקום הנכון, בדיוק בזמן.
  • פתרונות מיוחדים ללקוחות עסקיים – אפשרויות השכרה של מספר כלי רכב בעת ובעונה אחת, למשימות שונות, לתקופות משתנות (יומי, שבועי, חודשי, רבעוני ואפילו שנתי).

השכרת רכב מ-freesbe לאן אתם צריכים להגיע? איזה רכב הכי מתאים לנסיעה המתוכננת? איפה אתם רוצים שהרכב יחכה לכם? לכמה זמן אתם צריכים אותו? איפה אתם מעדיפים להחזיר אותו?

לכל השאלות יש תשובה אחת איכותית, מפנקת ומשתלמת – freesbe השכרת רכב. סעו ותיהנו, אנחנו לשירותכם עם כל האפשרויות, לכל צורך שלכם, לכל דרישה שלכם, בכל הארץ, לאורך כל הדרך.