השכרת רכב 7 מקומות - פתרון מושלם לחופשה שלכם

חזרה

שירותי פריסבי

5 דק׳

השכרת רכב 7 מקומות - פתרון מושלם לחופשה שלכם

סגרתם חופשה בארץ ועכשיו כל שנותר הוא להשכיר רכב? freesbe הוא בדיוק המקום לעשות את זה! רכב 7 מקומות להשכרה הוא הרכב האידיאלי לטיולים משפחתיים או טיולי חברים. למשל, אם אתם גרים בדרום ורוצים לנסוע יחד באילת, תוכלו כולכם לצאת מעיר מרכזית ולנסוע יחד ברכב שכור. לביצוע השכרת רכב 7 מקומות באר שבע תהיה מקום המפגש שלכם, וכך תוכלו לבצע את הנסיעה יחד.

מה היתרונות של רכב גדול?

אפשרות ההתניידות הטובה ביותר בטיולים משפחתיים או מרובי אנשים, היא השכרה של רכב. השלב הבא הוא לבדוק כמה אנשים אתם בחופשה, ועל פי זה להשכיר את הרכב האידיאלי מבחינת מרחב, מספר מושבים, נתוני בטיחות וכו'. מבחינה טכנית, אם אתם חמישה אנשים ומטה תוכלו אמנם להיכנס ברכב פרטי, אולם בפועל תישאו ציוד רב וצריך לוודא שגם לזה יש די מקום בנסיעה. לרוב, כאשר נוסעים לטיול או נסיעה ארוכה שדורשת נשיאה של מזוודות, ציוד לטבע או כל דבר אחר, ההמלצה היא השכרת רכב 7 מקומות. להלן היתרונות:

1. רמת בטיחות גבוהה ברכבים גדולים

ככל שרכבים גדולים יותר, כך יש בהם מידה רבה יותר של בטיחות, הם כבדים יותר ויציבים יותר על הכביש ולכן הצפי הוא שיידעו להתמודד טוב יותר עם תנאי שטח משתנים. על כן, אם אתם נוסעים לטיולים בצפון או בדרום הארץ, שם יש אזורים הרריים או כבישים מפותלים\ מחוספסים בהתאמה, אתם חייבים להשכיר רכב שרמת הבטיחות בו גבוהה ושהוא יודע "להתנהג בהתאם" מול אזורים מורכבים יותר לנסיעה.

2. חיסכון בדלק

כאשר יש יותר מחמישה נפשות ברכב, או לחלופין יש ציוד רב שאין לו מקום ברכב קטן, נוטים להוציא רכב נוסף וכך לשלם כפול על הדלק. כאשר משתמשים ברכב 7 מקומות להשכרה, חוסכים את הדלק הזה על ידי נסיעה ברכב אחד שמכיל את כולם.

3. חיסכון פוטנציאלי בכסף

אם נשתמש בדוגמת אילת ממקודם, השכרת רכב 7 מקומות חוסכת משמעותית את דרך ההגעה ביחס לטיסה. במקום שתשלמו בעבור 7 כרטיסי טיסה, תוכלו לבצע השכרת רכב 7 מקומות באר שבע ולחסוך אלפי שקלים.

4. נוחות ואבזור הרכבים

רכב 7 מקומות להשכרה מתהדר באבזור חדשני ומתקדם, וכן בנוחות שאין שניה לה. לעומת זאת, רכב פרטי יכול להיות דחוס ופחות נוח, וכן עם אבזור בסיסי בלבד.

המלצות להשכרת רכב 7 מקומות

כאשר אתם בוחנים את הרכבים המתאימים השונים לפני היציאה לחופשה, יש מספר מאפיינים שכדאי לשים לב אליהם:

1. כמות נוסעים

אם אתם 7 אנשים ומטה תוכלו להשכיר רכב 7 מקומות, אולם אם אתם יותר תוכלו לבחור ברכב 9 מקומות.

2. נפח הבגאז'

בגאז' בעל קיבולת גבוהה מספיק לאכסון המזוודות ושאר הציוד.

3. ניצול הדלק

צריכה משתלמת של דלק.

4. זמינות במלאי

בחירה ברכב שאכן זמין לשימוש בתאריכים המתוכננים לנסיעה שלכם.

5. תנאי רישיון מחייבים לנסיעה

ישנם רכבים מסוימים שהנהיגה בהם דורשת עמידה בקריטריונים מיוחדים. כך למשל, נסיעה ברכב 7 מקומות דורשת לרוב סטטוס של נהג ותיק.

בואו לשכור את הרכב המושלם ב-freesbe

אנחנו ב-freesbe כבר מחכים עם לוח שנה ביד, כדי לנעוץ את התאריכים בהם אתם בחופשה ולשריין עבורכם את הרכב המושלם! אצלנו תוכלו למצוא מגוון רכבים להשכרה, ביניהם רכב 7 מקומות, וכך לדאוג לנסיעה מרווחת, נוחה ובטיחותית. היכנסו לאתר שלנו או הגיעו לאחד מעשרות הסניפים הפרוסים בארץ!