השכרת רכב לטווח ארוך – כל מה שצריך לדעת

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

השכרת רכב לטווח ארוך – כל מה שצריך לדעת

פעם הייתה תפיסה ברורה בכל הקשור בעולם הרכבים וסוגי העסקאות בו – רכב לטווח ארוך צריך לקנות ורכב לטווח קצר של ימים עד חודשים צריך להשכיר. אנחנו כאן כדי להפריך את הסברה הזאת ולומר לכם חד משמעית – ניתן להשכיר רכב גם לטובת שימוש לטווח ארוך. ההשכרה לא חייבת להיות ייעודית רק למקרים בהם זקוקים לרכב בסופ"ש או כמה ימים בודדים ולא רק בשביל טיול או מעבר דירה, אלא גם עבור מטרות ארוכות טווח של חודש ואפילו עד שנה (כיום יש אפשרות של השכרת רכב גם לזמן ארוך יותר, אבל היא כבר סיפור אחר שנקרא ליסינג).

השכרת רכב לטווח ארוך הולכת ונעשית רווחת, הן בקרב המגזר הפרטי והן בקרב המגזר העסקי. זאת מהסיבה הפשוטה שהיא מהווה פתרון יעיל ומשתלם עבור נהגים שצריכים רכב לתקופה ממושכת של חודש ומעלה, אשר לא מעוניינים לשאת בהוצאות תחזוקה ובבירוקרטיה נלוות שמאפיינת אחזקה של רכב פרטי. ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב שתכירו בנושא השכרת רכב לטווח ארוך וגם, מה ההבדל בינה לבין עסקת ליסינג.

מה ההבדל בין השכרה לטווח ארוך לליסינג?

מבין שלל האפשרויות הקיימות לקנייה או ההשכרה של רכב, ישנן שתיים שדי מזכירות זו את זו – השכרת רכב לטווח ארוך וליסינג. באופן שטחי הן די עשויות להישמע אותו הדבר, אבל אם מעמיקים בפרטים, מבחינים בניואנסים שמשפיעים בצורה מכרעת על הלקוח שעומד בצד השני. אמנם שתי השיטות מאפשרות החזקת רכב צמוד למשך פרק זמן מסוים ללא התחייבויות נלוות כמו ברכישה של רכב בשוק הפרטי, אולם ההבדל המהותי והחשוב ביניהן הוא שעסקת ליסינג מחייבת בחוזה ארוך שבדרך כלל עומד על שלוש שנים ואילו השכרת רכב לטווח ארוך היא קצרה יותר וגמישה יותר. כלומר, מי שלא מעוניין להיות כבול לעסקה שמחייבת אותו למשך זמן רב, אלא לחתום על חוזה שנותן לו מידה של גמישות והחלטות קצרות טווח, בהחלט צריך לבחור בהשכרת רכב לטווח ארוך. כך הוא יכול ליהנות מכל היתרונות המגולמים בעסקת ליסינג – רכב חדש ומתוחזק, בחירה מתוך מגוון רחב של רכבים וכו', ועדיין ליהנות מטווח זמן שנתון לבחירתו, שגם הוא דינמי וגמיש.

מה כלול בעסקה?

אם חודדו עבורכם ההבדלים והחלטתם שהשכרת רכב לטווח ארוך היא סוג העסקה הכי מתאימה ונכונה עבורכם, חשוב שתדעו את כל הפרטים שכלולים בתוך העסקה, כך שישפכו לכם אור על איך זה הולך להיראות. עסקה של השכרת רכב לטווח ארוך כוללת בתוכה מספר תנאים קבועים שמפרטים את ההסכם בין צד הלקוח לבין צד החברה המשכירה. בעסקה מתייחסים למספר תנאים שמוסכמים מראש: תקופת ההשכרה, מחיר ההשכרה, תקרת קילומטראז' וביטוח.

  • תקופת ההשכרה בעסקה יש להגדיר מהי תקופת הזמן הרצויה שבמסגרתה תרצו שהרכב יהיה מושכר לרשותכם. ניתנת לכם האפשרות לבחור בין תקופה חודשית, תקופה חצי שנתית או תקופה שנתית, כך שהרכב יהיה שם לאורך כל הזמן שבו אתם זקוקים לו ויתאם את הצרכים האישיים שלכם.
  • מחיר ההשכרה נושא העלויות מתחלק לשניים: עלויות שמשלמים בעבור ההשכרה ועלויות התחזוקה והביטוח. בשורה התחתונה הם מגולמים יחד, ובעסקה ייקבע סכום מוסכם שתוכלו לשלם על בסיס חודשי או על בסיס שנתי עבור השכרת הרכב.
  • תקרת קילומטראז' בהשכרת רכב לטווח ארוך, מוקצית לטובת משכיר הרכב מכסה מסוימת של קילומטרים שהוא יוכל לנצל לאורך כל תקופת ההשכרה. כמות הקילומטרים שנקבעת במכסה לא מחייבת אותו בתשלום נוסף, ובמידה והוא חוצה את התקרה שנקבעת במעמד העסקה הוא עלול לשאת בתשלומים נוספים.
  • ביטוח עסקת השכרת רכב לטווח ארוך כוללת גם כן ביטוח שמשולם בעבור הרכב והוא ביטוח החובה. מי שמעוניין יכול להחליט על ביטוחים נוספים במעמד העסקה, זאת על בסיס החלטתו של משכיר הרכב לפי הצרכים והרצונות האישיים שלו.

מה היתרונות של השכרת רכב לטווח ארוך?

1. גמישות

בהשכרת רכב לטווח ארוך לא נכפית עליכם תקופה שאתם צריכים להתכנס אליה, אלא בדיוק ההפך – הכוח בידיים שלכם ואתם קובעים! לרשותכם עומדות מספר אפשרויות בחירה כמו שפיטרנו למעלה, ותוכלו לבחור את תקופת ההשכרה שמתאימה לכם על פי הצרכים האישיים שלכם. עסקה מסוג זה מקנה גמישות מרבית וכן גם מאפשרת לכם לשנות את סוג הרכב בהתאם לצרכים המשתנים שלכם.

2. תחזוקה ותיקונים

רכב דורש תחזוקה שוטפת, וגם אז יש היתכנות תמידית שמשהו ישתבש ויהיה צורך בתיקון מיידי, לעתים גם יקר מאוד. רכבים בשוק הפרטי מחייבים את בעל הרכב לצאת ולבצע את התיקון עצמאית, לעתים גם מכספו שלו, אולם בהשכרת רכב זה לא ככה. חברות ההשכרה הן אלו שאמונות על אספקת שירותי תחזוקה ותיקונים, לרבות תשלומים קבועים ואחריות על הרכב.

3. עלויות קבועות

עם השכרת רכב אין הפתעות בדרך, לא איזה חיוב שצץ לפתע ומחייב אותך לשאת בסכומי כסף בלתי צפויים ולא הוצאות נלוות פתאומיות. העסקה מתנהלת בצורה שבה משלמים סכום חודשי או שנתי קבוע, כך שניתן לתקצב את ההוצאות הצפויות בצורה יעילה. בשום שלב אין צורך לשאת בהוצאות נוספות המאפיינות רכישה של רכב בשוק הפרטי, כדוגמת תשלומים על הלוואות, ביטוחים ועלויות תחזוקה תקופתית.

4. רמה גבוהה של רכבים

קנייה של רכב ברמה גבוהה, כזה בעל עיצוב יוקרתי ופונקציות חדשניות ומתקדמות, יכול להיות דבר בלתי אפשרי עבור אנשים רבים. אבל לא כך הדבר כשמדברים על השכרת רכב. כאשר מבצעים השכרה לטווח ארוך האפשרות הזו הופכת ריאלית, משום שלא נדרשים לשלם את אותם סכומים גבוהים. אם אתם אנשים שחולמים על נהיגה ברכבים מתקדמים בעלי ציוד חדשני ומפותח, ללא צורך להתחייב לנסיעה בו לאורך טווח, זה בהחלט יכול להתאים עבורכם.

5. קלות ובטחון

השכרת רכב לטווח ארוך מאפשרת לכם ליהנות מרכב שמוכן לשימוש בקלות. כך אתם מבטיחים לעצמכם שלא יהיה חוסר בהירות לגבי מצב הרכב ושלא תיאלצו להתמודד מול מורכבות כזו או אחרת שאין לכם מענה הולם עליה. באופן כללי, עצם ההשכרה מחברה מבטיחה שיש "אמא ואבא" לעסקה, והמשמעות היא שבכל מצב שהוא יש למי לפנות להמשך טיפול ותחזוקה.

בוא לשכור את רכב חלומותיך ב-freesbe

השכרת רכב לטווח ארוך זו הדרך הטובה ביותר עבורכם לבחור ברכב הנכון, למשך הזמן שנוח לכם ובמקום הטוב ביותר! freesbe היא חברת ליסינג והשכרה המציעה לקהל הרחב, הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי, מגוון רכב של רכבים לטווח הארוך. לרשותכם עומדים מגוון סוגים של השכרה ואפשרויות מימון רחבות, כך שבסופו של דבר תוכלו לצאת עם רכב החלומות שלכם, מבלי להרגיש שבזבזתם על כך את כל החסכונות שלכם ובמינימום זמן ומאמץ.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולבחור את סוג הרכב המועדף עליכם, או להגיע לאחד מעשרות הסניפים שלנו שפרוסים ברחבי הארץ ולקבל ייעוץ והכוונה בנוגע לסוג ההשכרה המתאים ביותר עבורכם.