השכרת רכב באחריות מחברת freesbe

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

השכרת רכב באחריות מחברת freesbe

יש לכם צורך ברכב לתקופה קצרה? חייבים פתרון מהיר, זמין וקצר טווח? freesbe נותנת לכם את הפתרון המושלם לזה! freesbe היא חברת ליסינג המציעה מגוון סוגים של רכבים להשכרה, החל מהשכרת רכב מסחרי ועד לפרטי. האפשרות פתוחה הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים, ומציעה אחריות מלאה עבור כל סוגי הלקוחות.

למה לבחור בהשכרה בחברת freesbe?

כבר נגמרו הימים שבהם רכישת רכב מצריכה מכם גיוס הון עצמי של 50,000 ₪ וצפונה – כיום אתם יכולים לשמור על שגרה כלכלית נוחה ורווחה, ובו בזמן להתחדש ברכב שתמיד חלמתם עליו. freesbe מאפשרת לכם לבחור את הרכב המתאים לכם מבין מגוון רכבים להשכרה, במחירים סופר אטרקטיביים ונוחים והסדרי תשלום גמישים. המשמעות היא שאתם יכולים לבחור מבין אפשרויות מימון שונות, כך שישנה גמישות באשר למספר התשלומים בהם תוכלו לשלם עבור ההשכרה, או לחלופין תוכלו לבצע עסקת טרייד אין – למסור את הרכב הישן שלכם בתמורה לרכב חדש.

השכרת רכב מחברת freesbe מאפשרת לכם להתנהל עם רכב צמוד, שיעמוד לרשותכם ברגעים נחוצים ויאפשר לכם ניידות מתמדת. השכרת הרכב וההחזרה שלו יכולה להיעשות בכל אחד מעשרות הסניפים של החברה שפרוסים ברחבי הארץ, כך שאתם יכולים לבחור בסניף הקרוב למקום המגורים שלכם מבלי להסתבך בדרכים. מעבר לזה, בעסקת השכרת רכב אתם יכולים להחליט מה תהיה אורך תקופת ההשכרה, בין אם היא תימשך ימים או חודשים, מבלי להתעסק בחיפוש קונים פוטנציאליים וכל מה שכרוך בזה.

יתרון בולט נוסף ברכבים להשכרה מחברת freesbe הוא עניין התחזוקה – החברה דואגת לענייני התחזוקה של הרכב, וגם אחראית על מסירת רכב תקין, מה שחוסך המון התעסקויות מייגעות. מעבר לכל אלו, יש מגוון רחב של סוגי רכבים אופציונאליים להשכרה, כך שהסיכוי שתמצאו רכב שעונה על כל הקריטריונים והדרישות שלכם הוא גבוה.

השכרת רכב עם אחריות מלאה

להחזיק רכב לצמיתות בישראל זה לא דבר פשוט, ולפעמים בכלל לא מתאפשר – עול יוקר המחיה מכריע, הפקקים יכולים להיות בלתי נסבלים, מצוקת החניות עולה על גדותיה. לפעמים הצורך ברכב הוא מלכתחילה זמני, בין אם עבור אנשים שמגיעים לביקורים קצרים או שהם צריכים רכב למטרה מאוד מסוימת שמתפרסת על פני כמה ימים. באופן כללי, רכב להשכרה יכול לשמש אתכם בכל מני מצבים – כאשר אתם נוסעים לחופשה בארץ או בחו"ל, נתקעתם בלי רכב זמין ואתם חייבים אחד או אם סתם בא לכם לפרגן לעצמכם ברכב חדש עם חווית נסיעה איכותית לתקופה מסוימת. בכל אחד מהמקרים, freesbe מציעה לכם מגוון רכבים להשכרה עם אחריות.

האנשים שבוחרים לשכור רכבים מ-freesbe נהנים מאחריות מגוונת. החברה מבטיחה לכל אדם ששוכר רכב מהחברה כיסוי על נזקי פח או גניבה במקרה הצורך, ואת האחריות ניתן להרחיב על פי צורך ושיקול הדעת של השוכר בכל מני דרכים. הסכם ההשכרה מהווה גם שירות תפעולי, ולכן במקרה של השבתה וגרירה החברה אמונה על אספקת רכב חליפי לשוכר, כך שתקופת ההשכרה לא תיפגע והוא ימשיך להיות נייד כפי שתכנן מראש. המקרים היחידים בהם מופעלת השתתפות עצמית הם כאשר נגרם נזק לרכב, בתאונה או בכל מצב אחר, ואז השוכר יידרש לשלם השתתפות עצמית שנעה בין 1,000-4,000 ₪. הסכום הסופי נקבע בהתאם לסוג הרכב ואופי המקרה.

בואו לשכור את הרכב המושלם בשבילכם ב-freesbe

אם אתם מתכננים חופשה נוצצת בארץ או בחו"ל ואתם חייבים רכב צמוד, בא לכם לשדרג את חווית הנסיעה שלכם לכמה ימים או שאתם סתם זקוקים לרכב למשך תקופה קצרה, בואו להשכיר רכב באחריות מלאה מ-freesbe! שירותי ההשכרה ניתנים גם לאנשים פרטיים וגם לבעלי עסקים שזקוקים לרכב למטרות שונות, ובמסגרתם ישנה אחריות מלאה על הרכב שמעניקה כיסוי לרכב במקרים מגוונים. מתלבטים איזה רכב הכי מתאים למטרה שלכם ויעשה את העבודה כמו שצריך? הדרך הטובה ביותר לגלות היא להגיע לאחד מהסניפים שלנו שנמצאים בפריסה ארצית, לקבל את מלוא המידע הנדרש אודות שירותי ההשכרה של החברה ואז לקבל ייעוץ והכוונה שמותאמת לצרכים שלכם, עד לאיתור ומסירת הרכב האידיאלי עבורכם. מחכים לכם!