השכרת רכב לסופ"ש

חזרה

שירותי פריסבי

4 דק׳

השכרת רכב לסופ"ש

הגיע הסופ"ש ואיתו כל הדברים שרציתם לעשות במהלך השבוע ולא הספקתם או לא יכולתם. הדבר היחיד שחסר לכם הוא רכב שיענה על הצרכים שלכם למשך יום עד מספר ימים, ויאפשר לכם להיות ניידים ולנוע בנינוחות ממקום למקום. השכרת רכב ליום היא אפשרות מצוינת עבור מי שמתכנן לעבור דירה, לטייל בארץ, לבקר את המשפחה או כל משימה אחרת שמצריכה רכב צמוד בכל עת. ישנם מגוון של רכבים העומדים להשכרה, מביניהם תוכלו לבחור את זה המתאים ביותר לצרכים שלכם – קטן או גדול, פרטי או מסחרי, חמישה מושבים או יותר וכו'.

הכירו את freesbe, חברת ליסינג והשכרה המציעה השכרת רכבים ממגוון סוגים למשך תקופות זמן משתנות. הרכבים שמוצעים לקהל הרחב יכולים לענות על צרכים שונים, ואנחנו כאן נסייע לכם בהתאמת הרכב שהכי מתאים לטובת המאורע.

מה היתרונות של השכרת רכב לסוף השבוע?

תשכחו מהוצאות כבדות והתחייבויות רחוקות לכת, השכרת רכב בארץ מחברת freesbe היא העסקה הכי גמישה ומשתלמת שתוכלו לבצע. להלן מספר יתרונות של השכרת רכב לסוף השבוע דרכנו:

  1. גמישות בהשכרה והחזרה – צריכים להגיע מנקודה אחת במרכז לנקודה אחרת בצפון, או כל מסלול אחר ברחבי הארץ, ולא רוצים להיתקע עם הרכב צמוד אליכם? עם השכרת רכב לסוף השבוע אתם לא צריכים להתחייב לפרק זמן או להחזרתו במיקום אחד מסוים, אלא אתם יכולים להחזיר אותו בנקודה אחרת מזו שאספתם אותו. כך תוכלו להיות ספונטניים וגמישים ולא להתחשב בשיקולי רכב.

  2. עלויות נמוכות – אם אתם מחפשים השכרת רכב בזול לסופ"ש, זה לגמרי המקום. בעוד אחזקה של רכב קבוע משלכם מצריכה תשלומים שוטפים והוצאות נלוות, השכרת רכב ליום או יומיים כרוכה בביטוח מינימלי בעלות נמוכה, מה שמקטין משמעותית את ההוצאות שלכם.

  3. מגוון סוגים של רכבים – ישנם שלל סוגים של רכבים שעומדים לרשות המשכירים, החל מרכבי מיני פרטיים ועד לרכבים מסחריים גדולים. כך אתם יכולים לבחור ברכב שמשרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, מבלי לחשוש מסוגיות כמו מקום אחסון, מספר מושבים, גודל וכו'.

  4. אפשרויות תשלום מגוונות – לרשותכם עומדות מגוון אפשרויות תשלום נוחות וגמישות, שיאפשרו לכם להשכיר רכב לסופ"ש מבלי להרגיש שזה כבד לכם בכיס.

מה כדאי לדעת?

כבר הגעתם להחלטה שאתם בוחרים בהשכרת רכב לסופש, הגעתם לאחד מהסניפים, אספתם את הרכב שהולך להיות צמוד אליכם ואתם עומדים להתחיל בנסיעה לעבר היום המתוכנן שלכם. רגע לפני שאתם עולים על ההגה, יש מספר דברים שרצוי שתדעו מראש, כך שתקופת ההשכרה תעבור בצורה חלקה ותימנעו מבעיות:

  1. בדקו עוד טרם תחילת הנסיעה האם יש מגבלת קילומטרים. במידה וישנה מגבלה בדקו מהי, כך שתוכלו לוודא שאתם מתכנסים לכמות הקילומטרים המוקצית לכם. למשל, השכרת רכב ליומיים שכוללת נסיעות הלוך-חזור מהצפון לדרום מצריכה כמות גבוהה של קילומטרים.

  2. וודאו מראש מי הם הנהגים שהולכים לנהוג על הרכב שאתם משכירים. אם מתוכננים לעלות על ההגה נהגים צעירים, קחו בחשבון שזה יכול להיות כרוך בתוספת תשלום.

  3. וודאו שנתוני הביטוח של הרכב תואמים את זהות הנהגים, ושהוא כולל כיסויים שרלוונטיים לצרכים שלכם.

  4. תכננו מראש את המסלול שלכם, כך שתדעו מאיפה אתם עומדים לקחת את הרכב המושכר ולאן אתם עתידים להחזיר אותו.

  5. כאשר תקופת ההשכרה מתקרבת לקיצה, שימו לב שאתם עומדים בזמני ההחזרה ומגיעים לנקודה המוסכמת בזמן שנקבע.

בוא לשכור את רכב חלומותיך ב-freesbe

רכב החלומות לסופש הקרוב מחכה לכם ב-freesbe. מגוון הרכבים העומדים לרשותכם בסניפים שלנו מתאימים הן ללקוחות עסקיים והן ללקוחות פרטיים, ויכולים לסייע לכם לטובת מטרות שונות. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לאחד מעשרות הסניפים שלנו הפרוסים ברחבי הארץ. כאן תקבלו ייעוץ והכוונה בנוגע לסוג ההשכרה המתאים עבורכם, ותצאו מכאן עם רכב החלומות שלכם.