קניית רכב חדש 0 קילומטר

חזרה

שירותי פריסבי

3 דק׳

קניית רכב חדש 0 קילומטר

חברת freesbe פותחת בפניכם מספר דרכים נוחות ואטרקטיביות להגיע לרכב חדש וחדיש ("מהניילונים") שמתאים בדיוק לצרכים, לשימושים, לטעם ולתקציב שלכם.

אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לקניית רכב חדש ומתקדם במחיר טוב (מאוד) היא קניית 'רכב 0 קילומטר'. בשיטת אפס קילומטר של freesbe כמעט כל מבחר הרכבים והדגמים הנמכרים בישראל, ע"י כל היבואנים, עומד לבחירתכם – בוחרים אוטו, בוחרים מסלול מימון, ונוסעים ברכב חדש, בדיוק כמו שרציתם, במחיר משתלם. קל, פשוט וזול.

מהו רכב 0 קילומטר?

האופציה לרכוש רכבי "0 קילומטר" (במחיר שאחרי ירידת הערך) קיימת בשווקי הרכב כבר מספר שנים. לשעתה זו היתה מהפכה צרכנית גדולה בעולם הרכב, שהביאה גם מכוניות חדשות (0 ק"מ) משנתון עכשווי להישג יד של יותר אנשים ומשפחות.

עד אז היו לצרכן הרכב בעצם שתי אופציות בלבד: או רכב חדש במחיר מלא, או רכב ישן (יד ראשונה ומטה) בזול. היום, עם הטכניקה של 'מכוניות 0 קילומטר', ניתן לרכוש רכב שמעולם לא נסע (רכב חדש בפועל) במחיר מופחת (לאחר ירידת הערך).

המקור לרכבי '0 קמ' הוא המלאי של יבואני הרכב. כלומר, מכוניות מדגמים שונים שהוזמנו ע"י היבואנים מהיצרנים בחו"ל ולא נמכרו בערוצי המכירה של היבואנים. כאשר מתחלף שנתון רכב, הערך של אותם רכבים שנותרו במלאי יורד באופן אוטומטי והיבואן כבר אינו יכול למכור אותם במחיר מלא, כאשר במחיר דומה יש לו מכוניות ודגמים משנתון חדש יותר. לכן היבואן מעדיף להעביר את כל המכוניות שלא נמכרו לfreesbe בעסקה כוללת ומשתלמת, שמאפשרת לfreesbe להציע לכם הצרכנים רכב חדש לגמרי (כאמור, זאת למעשה המשמעות של הביטוי '0 ק"מ') במחיר אטרקטיבי מאוד.

אגב, לידיעתכם הכללית: בעברית תקנית הביטוי הנכון לעסקה הוא 'אפס קילומטרים' (כן, נכון לומר בלשון רבים) אך הביטוי שהתקבע בשפה הוא 'אפס קילומטר'.

למה כדאי לי לבחור ברכב 0 קילומטר?

אפשר להעריך כי אתם כבר מבינים היטב את היתרון המשמעותי של קניית רכב '0 קילומטר' – מקבלים רכב חדש לחלוטין במחיר אטרקטיבי במיוחד. קוראים לזה הזדמנות.

אבל זאת רק ההתחלה. הכירו את מכלול היתרונות של רכב 0 ק"מ:

- נהנים מירידת הערך בקנייה ומשמירת ערך במכירה

בעת המכירה את פוגשים את הרכב אחרי שירידת הערך המשמעותית ביותר כבר התרחשה, בעת המכירה של הרכב ע"י היבואן ורכישתו ע"י freesbe. כתוצאה מכך מחיר הקנייה של הרכב ביחס למצבו (אפס ק"מ) הוא פנטסטי. מצד שני, יורדת מכם הדאגה מירידת ערך נוספת, לקראת מכירת הרכב בעתיד, שכן היא הופכת לשולית.

- מגוון רחב של מכוניות לבחירתכם

כל היבואנים בישראל משתתפים בזירת העסקאות של רכבי אפס קילומטר. כלומר, הפוטנציאל שעומד לבחירתכם כולל כמעט את כל הדגמים המשווקים לצרכן הישראלי – קומפקטיות, משפחתיות, מנהלים, מיני-ואנים, SUV, מסחרי ועוד. אתם יודעים מה אתם צריכים, למה ובאיזה צבע – עכשיו נותר לכם רק לבחור מתוך שפע של הזדמנויות שמציעה freesbe. רכבי 0 ק"מ בדיוק בשבילכם ולטעמכם.

- רכב מתקדם משנתון עכשווי

בעסקת 'אפס ק"מ' אתם מקבלים רכב מותאם אישית שמעולם לא נהגו בו, משנתון מתקדם (בדרך כלל שנה לאחור) עם מיטב החידושים והשכלולים הטכנולוגיים, עם אבזור מתקדם, ועם מפרט בטיחות חדשני. בשתי מילים: רכב חדש. עם הניילונים, עם הריח הנעים של אוטו חדש, ובלי קילומטרים. חדש "דנדש".

- גמישות במימון freesbe

מציעה מבחר מסלולי מימון נוחים לרכישת רכב 0 קילומטר, בכלל זה מסלולי טרייד-אין. במילים אחרות, בנוסף ליתרון הבסיסי במחיר של רכב 0 ק"מ, מסלולי המימון של freesbe מאפשרים לכם לתכנן עסקה בתנאים שנוחים לכם ולשלוט בתקציב לכל אורך הדרך.

בואו לרכוש רכב חדש 0 קילומטר מ-freesbe

אתם יכולים להתחיל את המסע המרגש אל אוטו חדש ומפנק במחיר '0 קילומטר' כאן באתר האינטרנט של freesbe. לרשותכם מנוע חיפוש ידידותי ומשוכלל עם כל ההזדמנויות לרכב שאתם צריכים במחיר שאתם רוצים. הכנסו ותתחילו לבחור אוטו 0 ק"מ שמתאים בדיוק לכם – איזה יצרן, איזה דגם, איזו רמת אבזור, איזה צבע...

אתם יכולים להתחיל גם באחד מעשרות הסניפים של freesbe ברחבי הארץ, בהם אתם יכולים לפגוש את המבחר הארצי של רכבי 0 קילומטר, וליהנות מסיוע אדיב של צוותי השירות שלנו.